1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

سایت آماده وردپرس

تصویر سایت آماده وردپرس

اگر به تازگی سایتی راه‌اندازی کرده‌اید، اما هزینه طراحی سایت آن را ندارید ما به شما می‌گوییم به چه صورت و با چه ابزارهایی می‌توانید یک سایت بسیار حرفه‌ای مانند سایت‌های کد نویسی شده داشته باشید تا هم در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و هم زمان خود را ذخیره کنید.

 

سایت آماده وردپرس چیست؟

حتما با پنل وردپرس آشنا هستید. به دلیل اینکه پنل وردپرس بسیار آسان طراحی شده است طرفدارهای زیادی دارد و در این بین هیچ فردی وجود ندارد که در این حوزه باشد و از دانش فنی وب بی‌بهره باشد.

مزایای خرید سایت آماده وردپرس بی شمار است. یکی از مهم‌ترین مزایای آن سیو کردن وقت شما در پروسه نصب و خرید قالب سایت است. دیگر نیاز نیست شما چندین روز منتظر بمانید تا قالب شما آماده و در دسترس باشد.

تعداد زیادی از سایت‌های مشهور جهان از پنل وردپرس استفاده می‌کنند و طبق چیزی که دیده می‌شود قالب‌های وردپرس حرفه‌ای است. آن‌ها دارای گرافیک‌های جذاب و جالبی هستند که بسیاری از مردم را به سمت خود می‌کشاند.

شما می‌توانید در حین کار، قابلیت‌های بیشتر با هزینه بسیار پایین به سایت خود اضافه کنید. این یکی از دلایلی است که امروزه خرید سایت‌های آماده وردپرس در زمینه‌های خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و… زیاد شده است.

یکی دیگر از دلایل آن این است که متخصصین و طراحان سایت وردپرسی زیاد هستند. هرکدام از آن‌ها قالب‌های وردپرس را با کارایی بالا و هزینه کمتر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تصویر شرایط خرید سایت وردپرس

چه کسانی شرایط خرید سایت وردپرس را دارند؟

شما در هر زمینه‌ای که تخصص داشته باشید، می‌توانید سایتی در راستای کسب و کار خود داشته باشید و شرایط خرید سایت وردپرس را خواهید داشت. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن سایتی پر از مطالب مفید را به کاربران خود ارائه دهید تا بتوانید آن را به افراد بیشتری معرفی کنید. این کار باعث می‌شود افراد بیشتری از نقاط مختلف با شما و حرفه شما آشنا شوند.

بعد از تصمیم گیری برای طراحی سایت، شما باید قالب آماده‌ای برای سایت انتخاب کنید. تفاوتی ندارد در چه زمینه‌ای متخصص باشید امکان طراحی سایت با قالب متناسب با کسب و کار شما در سی فایو فراهم است.

 

قالب‌های آماده وردپرس

به طور کلی می‌توانیم قالب‌های وردپرس را به 4 دسته تقسیم کنیم:

  • قالب‌های آماده ساده محتوای
  •  قالب‌ها آماده فرآیند
  • قالب‌های اختصاصی محتوا
  • قالب‌های اختصاصی فرآیندی

شما با داشتن این دسته بندی در ذهن خود می‌توانید به راحتی تصمیم گیری کنید. 

 

قالب‌های آماده ساده برای محتوا

این قالب‌ها برای بارگذاری تصاویر و متن ساخته شده‌اند و توسط کدنویسان براساس نیازی که قالب می‌طلبد، طراحی شده است. اگر فردی مبتدی هستید و به صورت حرفه‌ای کار نمی‌کنید، می‌توانید این قالب که ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد را انتخاب کنید.

 

قالب‌های آماده فرآیندی

دراین قالب‌ها یکسری فرآیندهای ساده انجام شده است. فرآیندهایی مانند ثبت نام، عضویت، جست و جو و یکسری از کارها که با توجه به نیاز سایت و کسب و کارتان باید در جست و جوی آن باشید. برای تمام این خواسته‌ها قالب‌های فرآیندی بسیار مناسب است.

تصویر قالب‌های فرایندی

قالب اختصاص محتوا

این قالب مانند قالب شماره یک است؛ اما می‌خواهیم قالب اختصاصی را روی آن اعمال کنیم. شما به عنوان کارفرما به طراحان می‌گویید می‌خواهم سایتم این ویژگی‌ها را داشته باشد. سپس طراحان با توجه به نیازهای شما یک سری پلن‌هایی بر روی قالب محتوایی اضافه می‌کنند. در این صورت شما یک قالب اختصاصی دارید که مخصوص به خودتان است.

این را در نظر داشته باشید که انجام دادن این فرآیندهای مد نظر شما مقداری زمان‌بر است و شما باید کمی صبر پیشه کنید؛ اما در نهایت قالب همان گونه که می‌خواهید طراحی می‌شود. شما با صرف هزینه بیشتر می‌توانید قالب مخصوص خود را داشته باشید.

 

قالب‌های اختصاصی فرآیند

نوع آخر دسته بندی ما قالب‌های اختصاصی فرآیندی است. در اینجا نیز ما با قالب‌های دسته دوم کار داریم و قالب ما همان است. شما با توجه به کسب و کار خود ممکن است یک سری نیازها داشته باشید که قالب‌های ساده نتونند آن‌ها را برآورده کنند. در این مرحله به طراحان وب سایت ایده و نظر خود را می‌دهید و طراحان باتوجه با آن چیزی که گفته‌اید قالب را برای شما طراحی می‌کنند.

این بخش دو قسمت دارد. بخش اول طراحی با توجه به افزونه‌های که موجود است، بخش دوم براساس برنامه نویسی که افزونه‌ها را تولید می‌کند صورت می‌گیرد. این مرحله نیز برای شما هزینه دارد؛ زیرا قالب مختص به کسب و کار شما خواهد بود.

 

مزایای خرید سایت آماده وردپرس

شما می‌توانید قالب‌های سایت آماده وردپرس را در هر سایتی که مخصوص به این کار باشد پیدا کنید، در بعضی از سایت این قالب‌ها را با امکانات محدود در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید برای شروع کار از آن استفاده کنید؛ اما در بعضی از سایت‌ها باید بعد از خرید از سایت آماده ابزار وردپرس آن را دانلود کنید.

در ادامه مزایای قالب‌های آماده وردپرس را به شما می‌گوییم.

شما با خرید قالب‌های آماده می‌توانید ظرف یک یا دو روز سایت خود را به طور کامل راه‌اندازی کنید. وب سایت‌هایی که با وردپرس طراحی می‌شوند از نظر سئو سایت مطمئن هستند و تمام فاکتورهای گوگل را رعایت می‌کنند.

از آنجایی که طراحی سایت با وردپرس راحت است شما با خرید قالب‌های آماده می‌توانید در مدت زمان کوتاهی سایتی با سئو نسبتا خوب در دست داشته باشید.

در انتخاب قالب وب سایت وردپرس حتما توجه داشته باشید این قالب‌ها تمام نکات را به خوبی رعایت کرده باشند تا در طول زمان دچار مشکل نشوید. به یاد داشته باشید که حتما از جای معتبر خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *