1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (3 votes, average: 3,67 out of 5)
Loading...

نرم افزارهای جایگزین برای کسب و کارهای اینترنتی + معرفی ویژگی‌ها

فیلتر شدن اینستاگرام و آسیب‌های اقتصادی به مردم

فیلتر شدن اینستاگرام و محدودیت‌های جدید اینترنت برای کسب و کارهای اینترنتی طی هفته‌های گذشته صاحبان کسب و کارهای موجود در بستر های مختلف را در ابهام شدیدی قرار داده است. بر اساس گزارش بتا تا بهمن ماه ۱۴۰۰ بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار کسب و کار و حدود ۹ میلیون نفر از طریق اینستاگرام کسب درآمد دارند. بخش زیادی از فروش آنلاین در ایران توسط آنلاین شاپ ها و در فضای اینستاگرام صورت میگیرد.

 

در حال حاضر دسترسی کاربران به آخرین شبکه‌های اجتماعی خارجی فعال در ایران یعنی اینستاگرام و واتس اپ محدود شده است. فیلترینگ اینستاگرام که در حال حاضر بستری برای درآمدزایی بسیاری از افراد تبدیل شده، نگرانی‌های زیادی را برای صاحبان این کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

برخی از کارشناسان ادعا می‌کنند که این قطعی‌ها دائمی خواهد بود اما برخی دیگر معقتند به زودی و پس از ناآرامی‌های فعلی وضعیت به روال سابق باز خواهد گشت. طی روزهای گذشته کارشناسان مختلفی بازها از آسیب‌های اقتصادی فیلترینگ و احتمال به خطر افتادن معیشت میلیون‌ها نفر هشدار داده‌اند اما همچنان این محدودیت‌ها در اکثر پلتفرم‌های خارجی وجود دارد.

طبق گزارش منتشر شده توسط زرین پال به طور میانگین ۴۰ درصد تراکنش‌های کسب و کارها طی روزهای ابتدایی اختلال‌های اینترنتی اخیر کشور کاهش پیدا کرده است. همچنین در گزارش دیگر توسط پادرو، فعالیت کلی فروشگاه‌های اینستاگرامی در روزهای گذشته بیش از ۷۵ درصد کاهش داشته است و فروشگاه‌های برتر این مجموعه کاهش بازدید ۹۷ درصدی را تجربه کرده‌اند که باعث شده فروش این صفحات به صفر نزدیک شود.

داشتن شبکه اجتماعی و فعالیت‌های بازاریابی در فضای دیجیتال یا همان سوشال مدیا مارکتینگ یکی از اولویت‌های هر کسب و کاری است. تنها چند دقیقه قطع شدن از اینترنت کافی است تا صدای اعتراض همه افراد بلند شود. قطعا این اعتراض از سمت صاحبان کسب و کارهای خرد اینترنتی بیشتر خواهد بود. چرا که به راحتی و در عرض چندثانیه تمام کاربران و بازار خود را از دست خواهند داد.

یکی از مسایل مهمی که کسب و کارهای اینستاگرامی یا آنلاین شاپ ها کمتر به آن توجه کردند داشتن وب سایت است به اعتقاد همه کارشناسان و متخصصین دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت و داشتن یک وب سایت مستقل برای هر کسب و کاری ضروری است.

در صورتیکه شما تمام فرآیند فروش خود را روی یک بستر نامطمن بسازید احتمال آن وجود دارد تا هر لحظه این کسب و کار دچار اختلال یا مسیله شود. چنانچه دیدیم خیلی از پیج های اینستاگرامی پرفروش یا بدلیل بلاک شدن توسط اینستا یا هک اکانت و اخیرا هم فیلترینگ اینستاگرام دچار مشکلات فراوانی شدند. بنابراین مطمن ترین راه برای ساخت کسب و کار آنلاین طراحی فروشگاه اینترنتی به کمک یک فروشگاه ساز است. ولی برای تعامل بیشتر با مخاطبین خود می توانیددر سایر بسترها فعال کنید . در ادامه بعضی از ابزارها و پیام رسانهای داخلی که میتوانید در بستر آنها با مخاطبن خود ارتباط داشته باشید را معرفی می کنیم.

بهترین نرم افزارهای جایگزین برای کسب و کارهای اینترنتی

در روزهای گذشته که محدودیت‌های مختلفی بر روی اینترنت اعمال شده و بحث فیلترینگ اینستاگرام پیش آمده است، سوال مهمی که برای آنلاین شاپ ها ایجاد شده که کدام بستر داخلی می‌تواند جایگزین مناسبی برای فعالیت و ارائه خدمات باشد و مخاطبین بیشتری در این پلتفرم‌ها حضور دارند؟!
در سال‌های گذشته و با شروع فیلترینگ تلگرام، شرکت‌های توسعه دهنده داخلی اقدام به ساخت پیام رسان‌های بومی کردند. معروف‌ترین این پیام رسان‌ها عبارت‌اند از:

۱- پیام رسان گپ

پیام رسان گپ

این روزها یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار در کشور، پیام‌رسان گپ است که تا به امروز این اپلیکیشن داخلی بیش از 2 میلیون بار در بازار و بیش از 1 میلیون بار از Google Play دانلود شده است.

پیام‌رسان گپ امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که باعث شده توجهات زیادی به سمت این پیام‌رسان داخلی جلب شود. همچنین این برنامه پرطرفدار دارای ویژگی‌های کسب درآمدی هم است که این روزها برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پیام‌رسان گپ می‌توان به ارسال فایل بدون محدودیت حجمی، امنیت بالا، پیدا کردن افراد نزدیک به موقعیت مکانی، پشتیبانی از سه زبان، دارای استیکرهای متنوع، رابط کاربری زیبا و خدمات مالی اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیام‌رسان گپ در مقایسه با سایر برنامه‌های مشابه داخلی امنیت بالا است. برخورداری از امنیت بالا ویژگی مهمی برای این اپلیکیشن داخلی در شرایط مختلف محسوب می‌شود.

علاوه‌ بر اینکه می‌توانید پیام‌رسان گپ را بر روی گوشی نصب کنید، قابلیت اجرا بر روی سیستم‌های ویندوز و لینوکس را هم دارد.

دنیای گپ چیست؟

با ورود به پیام‌رسان گپ اولین کلید واژه‌ای که با آن مواجه می‌شوید، دنیای گپ است. در این بخش شما می‌توانید با کلیک روی تب مورد نظر با منابع قابل توجهی همچون بازی، سرگرمی، اطلاعات و فروشگاه‌ها مواجه می‌شوید.

یکی از ویژگی‌های خوب این برنامه دسته بندی کانال‎‌‌ها است که کانال‌های متعدد و گوناگونی مانند بانوان، دنیای فیلم و سریال، شهرخبر، پرطرفدارها، برگزیده مردمی، مد و پوشاک، سلامت و دانش و آموزش در دسترس کاربران در مقاطع سنی مختلف قرار گرفته است.

مزایای گپ ویژه آنلاین‌شاپ‌ها

در بخش کانال‌های فروشگاهی بسیاری از آنلاین‌شاپ‌های مختلف در حال حاضر فعالیت دارند. البته باید بدانید که گپ محبوبیت بیشتری در مقایسه با سایر برنامه‌ها میان کاربران دارد. بنابراین در شرایطی که با محدودیت مواجه هستید گزینه خوبی برای جایگزینی پیج‌های اینستاگرامی است. فروشگاه‌های مختلفی همچون شال و روسری، عطر و ادکلن، پوشاک زنانه و بچه‌گانه، لوازم خانگی، لوازم و مواد قنادی و دیگر موارد در پیام‌رسان گپ فعالیت دارند و دارای مخاطبین زیادی هستند.

شما به راحتی می‌توانید کانال یا گروه مورد نظر خود را در گپ ایجاد کنید و همانند کانال‌های تلگرامی عکس محصولات فروشگاهی خود را همراه با کپشن برای مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. خیلی راحت کاربران جهت سفارش محصول به آیدی مورد نظر پیام می‌دهد. همچنین باید یادآوری کنیم که سرعت سرورهای پیام‌رسان گپ به نسبت پیام‌رسان سروش و ایتا از کیفیت بالاتری برخوردار است. گپ را نصب کنید و در یک گفتگوی شخصی یا گروهی سرعت گپ را تست کنید تا از سرعت بالای نقل و انتقال فایل‌ها و پیام‎‌‌ها کاملا مطمئن شوید. بنابراین می‌توانید به آسانی با مشتریان خود تعامل داشته باشید، خدمات و محصولات خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی به اشتراک بگذارید.

سایر ویژگی‌های گپ

تماس صوتی و تصویری

یکی از ویژگی‌های مهم پیام رسان گپ قابلیت تماس صوتی و تصویری است. هنگام سفارش محصول از کانال فروشگاهی مد نظر خود می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس صوتی با ادمین داشته باشید. جالب است بدانید کیفیت تماس صوتی در مقایسه با سروش بهتر است و پیام‌رسان ایتا هم به طور کلی از این امکانات بی‌بهره است.

قابلیت لایک و کامنت پست‌ها

علاوه بر چت خصوصی پیام‌رسان گپ شامل گروه‌ها و کانال‌های مختلفی است که کاربران می‌توانند به راحتی کانال و گروه ایجاد کنند و در این قسمت با چالش مواجه نخواهند شد. یکی از قابلیت‌‎های خوب این برنامه  امکان لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست ها در کانال ها و گروه ها است که برای کانال‌های فروشگاهی بسیار کارآمد و مفید است. در واقع گپ به کاربران خود این امکان را می‌دهد که پست‌ها را در کانال‌ها لایک کنند و نظرات خود را کامنت کنند. با این عمل ادمین‌های کانال‌ها فروشگاهی از میزان محبوبیت محصولات و خدمات خود در میان کاربران اطلاع پیدا می‌کنند.

پیشخوان خدمات الکترونیک

با نصب برنامه گپ خیالتان از بابت کارهای بانکی راحت است چون تمامی خدمات پرداخت قبوض، انتقال وجه، صدور فاکتور، خرید شارژ و دیگر موارد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید با افزایش اعتبار از طریق کیف پول برنامه پرداخت‌های خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی انجام دهید.

 

پیام‎رسان گپ در واقع یک اپلیکیشن چند پلتفرمه و مبتنی بر فضای ابری است که شما می‌توانید علاوه بر نسخه اندرویدی و آی او اسی از نسخه تحت وب هم استفاده کنید. بنابراین در شرایط مختلف می‌توانید با استفاده از مرورگر تلفن همراه یا سیستم خود وارد حساب کاربری شوید و به اطلاعات مخاطبین، کانال‎‌‌ها و گروه‌های مورد نظر دسترسی پیدا کنید. دنیای گپ یک دنیای متفاوت و جذابی است که با امکانات و خدمات فراوان و مختلفی روبه‌رو می‌شوید و قطعا در شرایطی که با محدودیت مواجه هستید به شما بسیار کمک می‌کند.

شما به راحتی می‌توانید پیام رسان گپ را از اینجا دانلود کنید.

پیام رسان بله

پیام رسان بله

پیام رسان بله یکی از پیام رسان‌های متفاوت بازار شبکه‌های اجتماعی است که علاوه بر قابلیت‌های معمول یک پیام رسان مثل چت و ساخت گروه و کانال، خدمات بخش مالی را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های مالی بله برای کسب و کارها بسیار کاربردی است. شما می‌توانید به راحتی در این اپ برای هر کسی که می‌خواهید پول کارت به کارت کنید و یا با ایجاد گزینه درخواست پول بدون نیاز به اینماد، می‌توانید به راحتی محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید.

یکی دیگر از قابلیت‌های پیام رسان بله نمایش کانال‌ها در بخش ویترین است. شما می‌توانید با ارسال پیام به بخش مالی این پیام رسان به راحتی در ویترین و دید تمام مخاطبان این شبکه اجتماعی قرار بگیرید.

یکی دیگر از قابلیت‌های پیام رسان بله امکان تبلیغات درکانال‌های پر مخاطب است. بله با همکاری شبکه تپسل این امکان را به کاربران می‌دهد تا در کانال‌های پر مخاطب تبلیغات مجموعه خود را انجام دهند.

این پیام رسان با بیش از ۲ میلیون نصب و امتیاز ۴.۳ در مایکت و بیش از ۵ میلیون نصب در کافه بازار یکی از برترین پیام رسان‌های ایرانی است.

شما به راحتی می‌توانید پیام رسان بله را از اینجا دانلود کنید.

سوپر اپلیکیشن روبیکا

سوپر اپلیکیشن روبیکا

روبیکا یا نرم افزار جایگزین اینستاگرام یک سوپر اپلیکیشن فوق العاده است که بسیاری از خدمات اپلیکیشن‌های مختلف را یک جا جمع آوری کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. در نگاه اول متوجه خواهید شد که روبیکا در اصل ترکیبی از برنامه‌های تلگرام و اینستاگرام است که تفاوت چندانی با این دو اپ ندارد. روبیکا تلاش کرده تا بتوانید از طریق یک اپ به تمام چیزی که در تلفن همراه به آن نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

کمتر کسی پیدا می‌شود این اپ را با تبلیغات بسیار پر سر وصدایی که داشت ندیده باشد. روبیکا حدود سه سال است که در ردیف پر کاربردترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار دارد. از دلایل شهرت این برنامه خدمات متنوعی است که ارائه می‌دهد. در حال حاضر روبیکا توانسته بیش از ۱۵ میلیون بار از مایکت و بیش از ۹ میلیون بار از کافه بازار نصب شود. بخش‌های مختلف روبیکا:

۱- تنظیمات: در بخش تنظیمات، می‌توانید اطلاعات حساب کاربری خود را تنظیم کنید. همچنین تنظیمات ظاهری برنامه، تنظیمات ذخیره سازی داده‌ها،‌پبخش حریم خصوصی و امنیت، تاریخچه پیام‌ها و تماس‌ها، اعلان‌ها و بخش کنترل والدین نیز در همین بخش قرار دارند که کاربر می‌تواند بر اساس نیازهای خود آن‌ها را تنظیم کند.

۲- ویترین: ویترین دقیقا مشابه بخش اکسپلور اینستاگرام است با این تفاوت که فقط جامعه کاربران ایرانی را شامل می‌شود. از این طریق می‌توانید به صورت رندوم عکس و ویدوهایی که دوست دارید را تماشا کنید. همچنین در این بخش می‌توانید به استور رفته و محصولاتی که توسط پیج‌های فروشگاهی معرفی شده‌اند را مشاهده کنید.

۳- روبینو: این بخش با شبیه سازی پروفایل اینستاگرام به کاربران این اجازه را می‌دهد تا محتوای تصویری مخصوص خود را در این اپلیکیشن منتشر کنند. این بخش دارای دو قسمت پست و استوری است که کاربران می‌توانند محتوای خود را به اشتراک بگذارند.

۴- پیام رسان: این بخش نیز شباهت‌های زیادی به اپلیکیشن تلگرام دارد. شما می‌توانید به راحتی به مخاطبان خود که در این اپ عضو هستند پیام ارسال کنید. همچنین در این بخش مانند تمام پیام رسان‌های دیگر، امکان ایجاد گروه و کانال نیز وجود دارد.

سرویس‌های روبیکا:

۱- برقراری تماس: یکی از قابلیت‌های این اپ امکان برقراری تماس صوتی رایگان با سایر کاربران این اپ است.

۲- خرید بسته‌های شارژ سیم کارت و اینترنت: در این بخش می‌توانید به راحتی بسته‌های شارژ سیم کارت و اینترنت تهیه کنید. این امکان برای هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل فعال است.

۳- فیلم و سریال: یکی از امکاناتی که کاربر می‌تواند در بخش سرویس‌های روبیکا به آن دست پیدا کند، تماشا فیلم و سریال است. فیلم و سریال‌های ایرانی، آموزش و سرگرمی، انیمیشن، فیلم و سریل‌های خارجی و ژانرهای مختلف، فیلم‌های ویژه ناشنوایان و تئاترها از جمله برخی از گروه‌های موجود در این اپ هستند. تماشای این محتواها برای کاربران همراه اول و ایرانسل رایگان است.

۴- سایر امکانات روبیکا: پخش زنده تلویزیون، خدمات پرداخت، ایجاد کیف پول، پرداخت قبوض و سایر خدمات مالی مثل مدیریت حساب شخصی و پرداخت دنگی، شبکه‌های تعاملی، دنیای موسیقی و….

نقاط قوت پیام رسان روبیکا:

لذت تجربه شبکه‌های اجتماعی و امکانات دیگر در یک مجموعه

خرید و پرداخت آسان و سریع

بدون مصرف‌کردن حجم اینترنت برای اپراتورهای ایرانسل و همراه‌اول

کم مصرف شدن اینترنت برای سایر اپراتورها (فقط در حد بهره‌بردن از خدماتی همچون خرید شارژ)

استفاده از این اپلیکیشن آسان است.

سرعت انجام عملیات با روبیکا بسیار بالاست

سرعت بسیار زیاد اینترنت‌های داخلی در برنامه روبیکا

پیگیری پشتیبانان اپ روبیکا در ۲۴ ساعت روز

نقاط ضعف اپلیکیشن:

وجود نوارهای تبلیغاتی

نیاز به پرداخت هزینه‌های نقدی جهت استفاده از بخش فیلم و سریال

وجود برخی از آیکن‌های تکراری در نقاط مختلف اپ

سایز کوچک فونت نوشته‌ها

توجه نه‌چندان زیاد به بخش تنظیمات

سطح کیفیت دیزاین داخلی اپلیکیشن در بخش های مختلف متفاوت است.

هدف از راه اندازی روبیکا چیست؟!

یکی از اهداف روبیکا فراهم کردن محیطی شبیه به تلگرام و اینستاگرام برای رونق و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی می باشد. هدف از ایجاد این اپلیکیشن، امکان استفاده از خدمات گوناگون در قالب یک اپلیکیشن است و این هدف به بهترین شکل ممکن به کاربران روبیکا ارئه شده است. هدف روبیکا، دسترسی آسان کاربران، سرعت بالا انجام خدمات، بصرفه بودن است.

  • استفاده از روبیکا کاملا رایگان است و برای کسب درآمد نیازی به پرداخت هزینه نیست. برای کسب درآمد از روبیکا روش‌های مختلفی وجود دارد که عبارت‌اند از:

۱- تولید محتوا: درآمدزایی از روبیکا از روش تولید محتوا از روش‌های بسیار کارساز است که نه تنها در روبیکا بلکه در تمام پلتفرم‌های آنلاین قابل انجام است. در روبیکا فضای بسیار مناسبی برای بازاریابی محتوا وجود دارد به این علت که هم رایگان است و هم مخاطبان زیادی دارد. در این حالت به دو روش می‌توان کسب درآمد داشت. با ساخت پیج و یا کانال. در هر دو حالت با تولید محتوای مناسب، به ازای بازدید دریافت شده در پیج و کانال شما درآمد کسب خواهید کرد.

۲- تبلیغ محصول دیگران یا مشارکت در فروش: بعد از اینکه بستر خود را ساختید و تعداد کاربر مناسبی را جذب کردید، می‌توایند تبلیغ محصول دیگران را انجام دهید و در ازای تبلیغ انجام شده هزینه دریافت کنید.

۳- فروش محصول: روش سوم نیز فروش محصول توسط خود صاحبان پیج و کانال است. دقیقا مشابه کاری که در کسب و کارهای خانگی در اینستاگرام انجام می‌دادند.

شما به راحتی می‌توانید پیام رسان روبیکا را از اینجا دانلود کنید.

پیام رسان ایتا

پیام رسان ایتا

پیام‌رسان ایتا در نگاه اول برنامه‌ای سبک، سریع، امن و رایگان است که تلاش کرده کلیه نیازهای کاربران ایرانی را تامین کند. ایتا هم در مقایسه با سایر رقبای مشابه خود دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی است.

اپلیکیشن پیام رسان ایتا (Eitaa) یکی از برنامه‌های پیام‌رسان ایرانی است که در چند سال گذشته اسم این برنامه حتما زیاد به گوشتان خورده. مهم‌ترین ویژگی این برنامه شباهت بی حد و حصر ان به اپلیکیشن تلگرام بوده به گونه‌ای که می‌توان گفت تلگرام دوم در ایران محسوب می‌شود.

این اپلیکیشن ایرانی با بیش از ۹ میلیون بار نصب از بازار و ۴ میلیون بار نصب در مایکت با استقبال نسبتا خوبی از طرف کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه که در نگاه اول نظر کاربران را به خود جلب می‌کند می‌توان به سرعت بالا، استفاده از اینترنت نیم‌بها، دارای ربات هوشمند، ایجاد چند حساب و تنظیم رمز ورود، امکان ساخت کانال‌های درختی، امکان استفاده از فضای ابری، امکان اجرا در سیستم‌های مختلف و دیگر موارد اشاره کرد. جالب است بدانید رابط کاربری ایتا به قدری شبیه تلگرام است که مخاطب فکر می‌کند از نسخه غیر رسمی تلگرام استفاده می‌کند!

ساخت گروه و کانال به سبک ایتا

در حوزه پوشاک فعالیت دارید؟ مغازه عطر و ادکلن دارید؟ فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دارید؟ مغازه لوازم‌خانگی دارید؟ به راحتی می‌توانید برای فروشگاه یا مغازه خود در ایتا هم گروه یا کانال ایجاد کنید. همانطور که در ابتدا گفتیم ایتا تلگرام دوم به شما می‌رود، بنابراین فرآیند ایجاد کانال یا گروه بسیار راحت و آسان است. در شرایطی که با محدودیت مواجه هستیم اگر به دنبال پیام‌رسان سریع و قابل اعتمادی هستید ایتا گزینه مناسبی است چرا که کاربران تجاری و صاحبان آنلاین‌شاپ‌ها می‌توانند فعالیت خود را بدون هیچ دغدغه‌ای در این برنامه داشته باشند. شما می‌توانید با ایتا  انواع پیام، عکس، ویدیو، گیف، استیکر و هر نوع ‌فایل‌ (MP3، Doc، Zip و…) را برای سایر کاربران ارسال کنید.

کانال‌های درختی ایتا

نسل جدید کانال‌های پیام‌رسان کانال‌ های درختی (Tree channels) نام دارد که یکی از ویژگی‌های متمایز ایتا به شمار می‌رود. این قابلیت به شما امکان می‌دهد دسته بندی موضوعی، محتوایی، تعیین منو و زیر منو، ارسال زمان‌بندی شده و دوره‌ای یا حذف مطالب به صورت خودکار و غیره انجام دهید. اگر به عنوان ادمین در ایتا فعالیت می‌کنید می‌توانید با این قابلیت مطالب منتشر شده در کانال‌ها را دسته بندی کنید و به ان‌ها نظم دهید. البته فراموش نکنید شما باید به عنوان ادمین در آن واحد چند کانال مختلف را مدیریت کنید تا این قابلیت برای شما فعال شود.

فضای ابری ایتا چگونه است؟

اولین سوالی که به ذهن‌مان می‌رسد این است که فضای ابری چیست؟ حتما تا به حال برای شما پیش آمده که اپلیکیشنی را پاک کنید و دوباره بخواهید وارد آن اپلیکیشن شوید. فضای ابری به شما امکان می‌دهد که اطلاعات قبلی شما پاک نشود و کافی است برای ورود دوباره به برنامه شماره همراه خود را وارد کنید و مجدد به  اطلاعات، پیام‌ها، کانال‌ها و غیره دسترسی پیدا می‌کنید. در ایتا هم با لغو نصب یا خروج از حساب کاربری هیچ یک از اطلاع شما پاک نمی‌شود و مجدد می‌توانید به ان‌ها دسترسی پیدا کنید.

در پیام‌رسان ایتا شما به سهولت می‌توانید با دوستان خود گفتگو کنید و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید. همچنین باید بگوییم که برنامه ایتا به صورت یکپارچه برای دستگاه‌های مختلف با سیستم عامل اندروید، iOS، ویندوز،‌ لینوکس و مک ارائه شده است و حتی می‌توانید به نسخه تحت وب با مرورگرها دسترسی پیدا کنید. بنابراین در شرایط مختلف خیالتان از دسترسی به ایتا راحت است.

شما به راحتی می‌توانید پیام رسان ایتا را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *