1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

طراحی سایت روانشناسی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، افراد زیادی وارد دنیای دیجیتال شده‌اند و کسب و کار خود را اینترنتی کرده‌اند و برای شناخت بیشتر خود و برند خود سایتی را طراحی کرده‌اند؛ لازم به ذکر است که اگر در دنیای دیجیتال تبلیغاتی صورت نگیرد آن برند و کسب و کار کمرنگ می‌شود و ممکن است به مرور زمان با شکست مواجه شود. ساخت سایت به صاحبان کسب و کار و اشخاص کمک می‌کند تا بتوانند از این طریق مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنند که در این مسیر از طراحی تا راه‌اندازی ما شما را همراهی می‌کنیم و در نظر داشته باشید که سی فایو سایت شما را به طور کامل پشتیبانی می‌کند. ما طراحی سایت‌های مختلفی را انجام می‌دهیم. یکی از نمونه طراحی‌ها، طراحی سایت خبری، ساخت سایت شخصی و غیره است.

 

ویژگی‌های طراحی سایت روانشناسی

طراحی سایت روانشناسی ویژگی‌هایی دارد که رعایت این ویژگی‌ها در سایت روانشناسی باعث می‌شود که سایت مناسب و کارآمدی طراحی شود. برخی از روانشناسان برایشان سوال است که چگونه سایت بسازیم تا سایت کارآمدی در اختیار کاربران قرار داده شود. ما در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

درباره ما 

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی سایت درباره ما است که در جهت شناخته شدن بیشتر مخاطبان با شما است. در این بخش شما باید سعی کنید تمام رزومه و اطلاعاتی از قبیل مدارک، سطح دانش علمی و افتخارات خود را به اشتراک بگذارید تا مخاطب بتواند با مطالعه این بخش شما را به طور کامل بشناسد. 

 

تماس با ما 

در ساخت سایت روانشناسی باید قسمتی را تعبیه کنید تا مخاطبان در صورت نیاز بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. در این قسمت علاوه بر شماره تماس، آدرس شبکه مجازی را نیز قرار دهید.

 

اخبار و مقالات

وجود بخشی به اسم مقالات در سایت روانشناس بسیار کاربردی بوده است و کمک می‌کند تا مخاطبان در سایت مدت بیشتری را سپری کنند و در صورت مفید بودن مقالات مخاطبان را نسبت به سایت وفادار می‌کند.

 

بخش نظرات

در این بخش قسمتی را برای پرسش و پاسخ‌ تعبیه کنید تا افرادی که وارد سایت می‌شوند بتوانند در این بخش نظرات افراد مختلف را بخوانند. در این قسمت سعی کنید که نظرات افراد به صورت مخفی در اختیار دیگر کاربران قرار گیرد.

 

پشتیبانی شبانه روزی 

یکی از ویژگی‌های مهم طراحی سایت روانشناسی این است که پشتیبانی شبانه روزی داشته باشد تا کاربرانی که وارد سایت شدند بتوانند سوالات خود را در هر زمان مطرح کنند. 

 

نوبت گیری آنلاین

در طراحی سایت روانشناسی باید قسمتی را در نظر بگیرید که افراد بتوانند در سایت نوبت بگیرند و نیاز نباشد به صورت حضوری وقت و هزینه‌ی خود را صرف رفت و آمد کنند. 

 

پرداخت آنلاین

در ساخت سایت روانشناسی تعبیه کردن پرداخت ویزیت آنلاین وجود پرداخت آنلاین یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که طراحان باید آن را رعایت کنند.

 

دسته بندی 

یکی از بهترین نمونه‌های سایت روانشناسی به این صورت است که در سایت دسته بندی‌هایی وجود داشته باشد تا کاربر بتواند سریع و در کوتاه‌ترین زمان آنچه در نظر دارد را پیدا کند. برای این قسمت می‌توانید جستجو پیشرفته تعبیه کنید و یا به صورت پیش فرض در نوار بالای صفحه موضوعات مختلف روانشناسی مانند مشاوره فردی، مشاوره خانواده و غیره وجود داشته باشید.

ما تمامی این ویژگی‌ها را متناسب با نیاز شما برایتان طراحی می‌کنیم.

مزیت‌های طراحی سایت روانشناس

طراحی سایت روانشناسی مزیت‌هایی را به همراه دارد که این مزیت‌ها کمک می‌کند تا افراد زیادی به سمت نمونه سایت‌های روانشناسی جذب شوند. 

 

کاهش هزینه

با راه‌اندازی سایت روانشناسی هزینه افراد به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند، به این منظور که هزینه‌هایی مانند رفت و آمد حذف می‌شود.

 

حذف محدودیت مشاوره

برخی از کاربران نیاز دارند در هفته بیشتر از یک جلسه به مشاوره با روانشناس بپردازند، وجود سایت روانشناسی باعث می‌شود این محدودیت حذف شود و کاربر بتواند بدون هیچ محدودیتی به صحبت و مشاوره بپردازد.

 

دسترسی راحت

سایت روانشناسی باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به راحتی مشاور خود را تعیین کنند و در هر زمانی از طول روز بخواهند وارد سایت شوند و نوبت را رزرو کنند.

 

مخفی ماندن اطلاعات شخصی

مشاوره توسط سایت روانشناسی باعث می‌شود که افرادی که مراجعه می‌کنند به صورت مخفی ارتباط برقرار کنند و هیچ اطلاعاتی از افراد در دسترس نباشد.

 

راحتی بیان

برخی از افراد صحبت کردن به صورت حضوری برایشان کار سخت و دشواری است و در طراحی سایت روانشناس می‌توانند به راحتی با مشاور ارتباط برقرار کنند.

 

اصول طراحی سایت روانشناس

طراحی سایت روانشناسی اصولی دارد که باید مطابق به آن این طراحی انجام شود تا نمونه سایت روانشناسی مطلوبی را داشته باشد. سی فایو از صفر تا صد طراحی و راه‌اندازی سایت روانشناسی شما را بر عهده می‌گیرد. اولین اصولی که طراحان باید به آن توجه کنند این است که مخاطب هدفشان را بشناسند تا متوجه شوند که مخاطبانشان از چه قشری هستند. دومین اصولی که ملزم به رعایت آن هستند این است که سعی کنند احساس امنیت را در افراد به وجود آورند و در سراسر سایت ثبات را رعایت کنند تا کاربر را سردرگم نکند.

 

طراحی سایت روانشناسی برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجایی که نمونه سایت روانشناسی مزایایی را به همراه دارد برای دسته خاصی از افراد نیز بسیار مناسب است؛ افرادی که به دلیل نداشتن زمان کافی نمی‌توانند به صورت حضوری به مشاوره بروند و یا کسانی که در محدوده‌ی آن‌ها هیچ مرکز مشاوره‌ای وجود ندارد و یا در خارج از کشور زندگی می‌کنند. برخی از افراد نمی‌خواهند هزینه رفت و آمد را به مراکز مشاوره‌ پرداخت کنند. در تمام این موقعیت‌ها وجود سایت روانشناسی بسیار کارآمد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *