1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

امروزه طراحی سایت برای هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در حال حاضر اکثر افراد به کمک بستر وب تمامی نیازها خود را رفع می‌کنند؛ از طرفی رقبای شما با قدرت در این مسیر در حال حرکت‌اند؛ در نتیجه برای اینکه از رقبا عقب نمانید و طیف وسیعی از مشتریان را از دست ندهید نیاز است که یک سایت حرفه‌ای و کارآمد داشته باشید. ساخت فروشگاه آنلاین برای هر کسب و کاری الزامیست، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین کسب و کار شما را آنلاین کرده و تبدیل به یک فروشگاه لوازم خوانگی 24 ساعته خواهید شد. راه اندازی یک فروشگاه آنلاین دردسرهای زیادی رو بهمراه داره، استفاده از فروشگاه ساز می تونه سرعت شما رو چند برابر کنه طوریکه طی چند روز می تونید بسرعت یک فروشگاه آنلاین لوازم خوانگی برای خودتون راه بندازید و سریعا اون رو با تبلیغات درگوگل به رتبه اول جستجوهای این حوزه برسونید و خیلی سریع فروش آنلاین رو شروع کنید.

اگر در حوزه فروش لوازم خانگی فعالیت دارید حتما به درست کردن سایت برای فروش آنلاین محصولات و ارائه خدمات فکر کنید.

سی فایو به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت با سال‌ها سابقه کاری درخشان و طراحی 221 هزار سایت این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا 7 روز به صورت رایگان از تمامی امکانات سایت بهره‌مند شوید و پس از تجزیه و تحلیل و انجام بررسی‌های لازم تعرفه طراحی سایت را پرداخت کنید.

 

اهمیت طراحی سایت لوازم خانگی

فروش لوازم خانگی یکی از حرفه‌های پردرآمد است که متقاضیان بسیاری دارد. با طراحی سایت لوازم خانگی می‌توانید کسب و کار خود را متحول کنید و رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنید.

 

ارائه خدمات با کیفیت بالاتر

با طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی می‌توانید خدماتی گسترده را با کیفیتی بی‌نظیر ارائه دهید.

زمانی که شما به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه دهید بسیاری از دغدغه‌های فکری شما رفع خواهد شد و اینگونه می‌توانید به روی موضوعات مهم‌تر و اساسی تمرکز کنید.

با طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی شما به فضایی نامحدود دسترسی دارید که امکان پیاده سازی هر نوع خدماتی در آن وجود دارد که شاید در فضای فروشگاهی امکان پیاده سازی آن را نداشته باشید.

امکان مقایسه محصولات و برندهای مختلف

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی امکان مقایسه محصولات و برندهای مختلف را برای مشتریان شما فراهم می‌کند. به طور کلی از آنجایی که برای خرید لوازم خانگی نیاز است هزینه زیادی صرف شود افراد قبل از خرید حتما به مقایسه و بررسی محصولات می‌پردازند و شما با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهید تا با دید جامع و کامل خرید کنند که این یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

مقایسه محصولات این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا متناسب با بودجه خود خرید کنند و این نکته می‌تواند رضایت آنان را تا حد زیادی افزایش دهد.

 

صرفه جویی در زمان

با طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی می‌توانید تا حد زیادی در زمان خود صرفه جویی کنید؛ در واقع این صرفه جویی دو جانبه است بدین معنی که مشتریان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان آنچه نیاز دارند را خریداری کنند و شما به عنوان صاحب کسب و کار نیاز نیست که قسمت اعظمی از زمان خود را برای حضور در فروشگاه اختصاص دهید.

با داشتن یک سایت می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و زمان بدست آمده را برای کارهای مهم‌تر، همچون پشتیبانی و مشاوره رایگان اختصاص دهید تا رضایت و اعتماد مشتریان نیز جلب شود.

 

صرفه جویی در هزینه 

با طراحی سایت فروش لوازم خانگی می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های جاری صرفه جویی کنید. داشتن یک سایت فروشگاه لوازم خانگی می‌تواند هزینه‌هایی همچون اجاره مغازه، هزینه‌های ثابت آب و برق و سایر موارد را از مسیر پیشرفت شما حذف کند.

 

کاهش رفت و آمد

کاهش رفت و آمد یکی دیگر از نکاتی است که برای مشتریان و صاحب کسب و کار حائز اهمیت است. اکثر افراد برای اینکه زمان بسیاری را در ترافیک به سر نبرند ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند، در این صورت اگر شما سایت نداشته باشید این طیف از مشتریان را از دست خواهید داد؛ از طرفی دیگر نیاز نیست روزانه زمان بسیاری را در مسیر بگذرانید و می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در هر کجایی از ایران که هستید محصولات خود را به فروش برسانید.

 

تبلیغات پربازده

آخرین و مهم‌ترین نکته‌ای که در این حوزه به آن اشاره می‌کنیم تبلیغات پربازده از طریق طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی است.

داشتن سایت به تنهایی کافی نیست؛ زیرا این روزها اکثر کسب و کارها در این بستر فعالیت دارند؛ پس باید کاری کنید که در معرض دید مشتریان باشید تا آن‌ها شما را انتخاب کنید و این موضوع امکان پذیر نیست مگر با تبلیغات.

با بهینه سازی سایت خود می‌توانید برای مدت طولانی با مبلغی محدود برای سایت خود تبلیغات کنید و زمانی که به جایگاه اول رسیدید روزانه فروش‌هایی قابل توجه داشته باشید.

 

امکانات طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

یک سایت فروش لوازم خانگی برای ارائه خدمات بهتر باید بهترین و جامع‌ترین امکانات را برای مشتریان و کاربران خود فراهم کند که در ادامه چندین مورد از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی را عنوان خواهیم کرد:

 

فروشگاه اینترنتی

مهم‌ترین بخش در وب سایت لوازم خانگی داشتن یک فروشگاه اینترنتی کامل و جامع است. ویژگی‌های یک فروشگاه لوازم خانگی عبارتند از:

  • در این فروشگاه شما باید تصاویری واضح از محصول قرار دهید.
  • حتی الامکان یک ویدئو کوتاه برای معرفی و راهنما قرار دهید. 
  • حتما توضیحات جامع و کامل در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های کالا درج کنید.
  • در انتها مبلغ و مدت زمان گارانتی را قید کنید.

داشتن چنین فروشگاهی رضایت مشتریان را جلب می‌کند؛ از طرفی نیاز نیست انرژی بسیاری برای فروش محصولات خود اختصاص دهید.

 

اخبار و مقالات

درج اخبار و مقالات جدا از اینکه جنبه سئو و بهینه سازی دارد به اطلاعات عمومی کاربران نیز کمک می‌کند و موجب می‌شود کاربر زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند.

 

نظر سنجی و ثبت دیدگاه

نظر سنجی این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند انتقادات و پیشنهادات خود را اعلام کند تا اگر کسی برای خرید تردید دارد از طریق نظرات و نظرسنجی اطمینان کامل پیدا کند.

 

معرفی خدمات پس از فروش و نمایندگی‌ها

در این قسمت می‌توانید به طور کامل خود، سابقه کاری و خدمات‌تان را به مشتری معرفی کنید؛ همچنین با معرفی نمایندگی‌های متعدد جدا از جلب اطمینان افراد می‌توانید آدرس، شماره تماس و غیره را نیز اعلام کنید.

 

امکان ایجاد پنل کاربری

داشتن پنل کاربری به افراد کمک می‌کند تا هر بار که وارد سایت می‌شوند و یا قصد خرید دارند اطلاعات اولیه‌شان ثبت باشد و نیازی به ثبت مجدد اطلاعات نباشد.

ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

یک سایت حرفه‌ای باید امکانات و ویژگی‌هایی کارآمد داشته باشد که در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را اعلام می‌کنیم.

 

قالب انحصاری

قالب‌ها فضای کلی سایت شما را تشکیل می‌دهند. با داشتن یک قالب جذاب و چشم نواز می‌توانید کاربران را برای مدت زمان بیشتری در سایت خود نگه دارید.

سی فایو هزاران قالب متنوع و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما بتوانید متناسب با نوع سایت خود آنچه برایتان کاربردی‌تر است را انتخاب کنید.

 

واکنش گرا (ریسپانسیو) بودن

از آنجایی که شاید افراد با دستگاه‌های مختلف از سایت شما دیدن کنند خوب است طراحی سایت به گونه‌ای باشد که قابلیت‌ها به طور کامل نمایش و اجرا شود.

سی فایو به کمک تیم فنی خود تمامی امکانات لازم را برای شما فراهم می‌کند.

 

امنیت سایت

امنیت سایت نکته‌ای بسیار مهم است. از آنجایی که افراد قرار است از طریق سایت هزینه‌های بالایی را جابجا کنند باید سایت شما به گونه‌ای طراحی شود که افراد به شما اعتماد کنند.

 

سرعت سایت

اگر سرعت سایت پایین باشد کاربر به سرعت سایت شما را ترک می‌کند؛ به همین دلیل سی فایو با در نظر گرفتن برخی قابلیت‌ها و امکانات سرعت سایت شما را بهینه سازی می‌کند.

برای دریافت مشاوره رایگان با سی فایو در تماس باشید

هزینه طراحی سایت فروش لوازم خانگی

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد این فاکتورها عبارتند از: امکانات، نوع فروشگاه اینترنتی، قالب سایت و غیره.

هر چقدر امکاناتی که مد نظر دارید گسترده‌تر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است؛ زیرا باید زمان و تخصص بیشتری بکار گرفته شود.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید نوع فروشگاه اینترنتی است بدین معنی که آیا فروشگاه شما 10 نوع محصول خاص و لاکچری به فروش می‌رساند و یا صدها محصول مختلف و متنوع دارد که در هر مورد باید میزان انرژی و زمان مختلفی را اختصاص دهید که این نکته بر هزینه طراحی سایت فروش لوازم خانگی تاثیر دارد.

نوع قالب نیز از این جهت تاثیر گذار است که آماده خریداری شده باشد یا صفر تا صد آن کدنویسی شده باشد که در این صورت تفاوت قیمت بسیار زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *