1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

طراحی سایت شیرینی

همه مجالس و لحظات شادی به همراه شیرینی‌های هوس انگیز، جذابیت پیدا می‌کنند؛ به همین دلیل می‌توانید برای گسترش شیرینی فروشی برای آن سایت بسازید.

برای طراحی یک سایت شیرینی موفق و پرمخاطب باید علاوه بر داشتن ایده‌ نو و جذاب، خلاقیت نیز داشته باشید. با توجه به تنوع محصولات کارگاه‌های شیرینی فروش با یک عکس برداری حرفه‌ای به راحتی می‌توانید به تدریج از طریق سایت به فروش فوق العاده‌ای در ماه برسید.

به منظور افزایش اعتبار سایت و مراجعه حداکثری کاربران به سایت، یک لوگوی جذاب برای شیرینی فروشی طراحی کنید تا سبب جلب توجه مخاطبان شود.

قسمتی را نیز تحت عنوان نظرات مشتریان در نظر بگیرید تا مشتریان جدید به این طریق هم به اصالت محصولات شما پی ببرند و هم بتوانند با خیال راحت یک خرید مطمئن داشته باشند.

 

طراحی سایت شیرینی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

یک سایت حرفه‌ای برای تبلیغات و فروش شیرینی برای اینکه نتیجه قابل قبولی از طراحی سایت کسب کند و بتواند به اندازه کافی در کسب و کار شخص و یا تولیدی رونق ایجاد کند باید امکانات ویژه‌ای را در سایت داشته باشد.

این امکانات شامل موارد زیر می‌شود:

سئوی فوق حرفه‌ای از جمله مواردی است که در سایت مورد اهمیت است. هرچه سئو سایت قوی‌تر باشد احتمال اینکه در صدر جستجوهای گوگل قرار بگیرد بیشتر است و برای فروش و تبلیغ صحیح تنها راه موفقیت شما قرار گیری در صفحه‌ اول گوگل می‌باشد؛ چرا که به ندرت فردی در جستجو‌ها‌ی خود به صفحات دیگر گوگل مراجعه می‌کند.

وجود پشتیبانی همیشگی که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی مشتریان باشد. هرچه حمایت و پشتیبانی از سایت بیشتر باشد و مراجعه کنندگان بتوانند در اسرع وقت سوالات خود را با شما در میان بگذارند و بلافاصله جواب بگیرند، میزان رضایت‌مندی بالاتر خواهد بود و به طبع امکان خرید از سایت بیشتر می‌شود. همچنین می‌توان با استفاده از فروشگاه ساز سی فایو قسمت فروشگاهی سایت را راه‌اندازی کرد. 

وب سایت شیرینی باید امکان ویرایش و به روز رسانی داشته باشد تا بتوان محصولات جدید را اضافه کرده و یا در صورت نیاز محصولی را از سایت حذف کرد. همچنین ممکن است نیاز باشد که قیمت محصول در سایت تغییر کند.

این‌گونه سایت‌ها باید دارای درگاه پرداخت آنلاین مطمئن نیز باشند تا امکان خرید اینترنتی برای همه مشتریان غیرحضوری فراهم شود.

اهمیت طراحی سایت شیرینی

طراحی سایت برای فروش شیرینی از این نظر حائز اهمیت است که به مرور زمان با بالا رفتن سابقه کاری و رضایتمندی مشتریان باعث شناخت بیشتر کسب و کار و در نهایت فروش بیشتر می‌شود.

امروزه بسیاری از افراد خرید غیرحضوری و آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند؛ چرا که خرید به این طریق دردسرهای خرید حضوری نظیر شلوغی، ترافیک، اتلاف وقت و… را ندارد.

اکنون که اهمیت طراحی سایت برای شیرینی فروشی را درک کردید باید به فکر ایجاد و سپس توسعه وب سایت باشید. تمرکز و دقت کافی روی محتواها و مقالات موجود در سایت داشته باشید.

برای اینکه سایت حرفه‌ای داشته باشید باید از متخصصان در این حوزه کمک بخواهید تا در کنار ایجاد وب سایت استاندارد، بازاریابی به شیوه‌ صحیح را به شما آموزش دهند.

نکته مهم دیگری که در باب اهمیت طراحی وب سایت شیرینی باید در نظر داشته باشید این است که در حال حاضر طراحی و ساخت سایت شخصی برای هر فردی و با هر کسب و کاری ضروری و حیاتی محسوب می‌شود پس اگر به روز نباشید قطعا در عرصه رقابت شکست خواهید خورد.

مزایای طراحی سایت شیرینی

طراحی سایت شیرینی مانند هر طراحی سایت برای هر کسب و کاری مزایای بسیاری برای صاحبان آن به دنبال خواهد داشت.

از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به شناخت بیشتر شیرینی فروشی و افزایش فروش محصولات اشاره کرد. در فروش به وسیله سایت دیگر محدوده مکانی مطرح نیست و هر فرد از هر نقطه شهر و یا حتی کشور می‌تواند به شما سفارش شیرینی بدهد.

به دنبال بازاریابی قوی و معروفیت بیشتر برند شیرینی فروشی، شما به عنوان صاحب کسب و کار وارد یک عرصه رقابتی وسیع با دیگر برندهای نام آشنا و قدیمی می‌شوید.

قرار گرفتن در عرصه رقابت با برندهای فروش شیرینی در سراسر شهر و یا حتی کشور سبب جلب نظر مشتری‌های بیشتر و به دنبال آن افزایش سود حاصل از فروش خواهد شد.

در چنین شرایطی سایت شیرینی فروشی بین تعداد زیادی مشتری وفادار قدیمی اعتبار کافی دارد؛ در نتیجه مشتری‌های جدید با اطمینان بیش‌تر و به سهولت اقدام به خرید از سایت می‌کنند.

از دیگر مزایای طراحی سایت برای فروش شیرینی که کمتر به آن اشاره می‌شود این است که در راستای ساخت وب سایت، برند دارای ارزش و اعتبار می‌شود؛ در نتیجه در چنین حالتی معرفی محصولات جدید آسان‌تر است. مشتری‌ها به سبب اعتمادی که به شما دارند، محصول جدید را نیز می‌پذیرند و احتمال فروش بالاتر می‌رود.

 برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

امروزه بسیاری از شیرینی پزی‌ها و شیرینی فروشان به منظور فروش آنلاین اقدام به طراحی سایت شیرینی کرده‌اند. این اتفاق برای علاقه مندان به کیک و شیرینی بسیار هیجان انگیز بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *