1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت فروش اکانت

تصویر طراحی سایت فروش اکانت

به طور معمول افرادی اقدام به راه‌اندازی سایت فروش اکانت می‌کنند که قصد دارند علاوه بر فروش اکانت، اطلاعات کلی و جزئی مرتبط با محصولاتی که در وب سایت به فروش می‌رسانند را نیز به مخاطب ارائه دهند.

افراد و یا شرکت‌ها به وسیله ساخت سایت، کسب و کار خود را با سرعت بیشتری رونق می‌دهند و آن را به افراد بیشتری نشان می‌دهند.

برای طراحی سایت فروش اکانت باید مراحلی را طی کنید تا در نهایت خروجی سایت، کارایی بالایی داشته باشد و مخاطب بیشتری را جذب کند. در مرحله اول باید به این نتیجه برسید که آیا می‌خواهید از سایت ساز‌ها استفاده کنید و یا هزینه ساخت فروشگاه به صورت اختصاصی را ترجیح می‌دهید. با یک فرد ماهر در زمینه ساخت سایت فروش اکانت مشورت کنید و اهداف خود از ساخت این سایت و امکاناتی که مد نظرتان می‌باشد را به مشاور مجموعه اطلاع دهید‌.

مشاور مجموعه با توجه به انتظارات شما از سایت، معمولا بهترین راه حل را به شما ارائه می‌دهد. فروشگاه ساز سی فایو به شما کمک میکند تا یک فروشگاه فروش اکانت را براحتی بسازید و با پنل مدیریت آسان وب سایت خود را محتوا دهی و مدیریت کنید.

 

مراحل ساخت سایت فروش اکانت

برای راه‌اندازی یک وب سایت برای فروش اکانت مراحل مختلفی را باید به ترتیب و با نهایت دقت انجام دهید:

1. اولین مرحله انتخاب هاست و فضای میزبانی مناسب برای شروع کار است. با توجه به وسعت کاری شما و متناسب با تعداد احتمالی مراجعه کننده به سایت و همچنین با نظر متخصص، معمولا در ابتدا فضای میزبانی کمتری انتخاب می‌شود تا در مرحله اول کارفرما هزینه سنگینی را متحمل نشود. سپس همزمان با رشد سایت، فضای هاست بالاتری برای افزایش سرعت لود سایت، بهبود پشتیبانی و… خریداری می‌شود.

2. گام بعدی در راه‌اندازی سایت فروش اکانت، انتخاب یک نام مناسب و جالب برای سایت است تا به این طریق مشتری تنها با یک نگاه به نام سایت، متوجه حوزه کاری شما که فروش اکانت است، بشود.

3. آخرین و یکی از مهم‌ترین مراحل در ساخت سایت فروش اکانت، طراحی ظاهر سایت است. گرافیک سایتی که با فروشگاه ساز طراحی شده است، مشابه ویترین فروشگاه است. هرچه طراحی گرافیکی نمای داخلی سایت جذاب‌تر و چشم نوازتر باشد، کاربر زمان بیشتری را صرف سایت می‌کند در نتیجه احتمال فروش بالاتر می‌رود.

تصویر طراحی سایت

امکانات و ویژگی‌های طراحی سایت فروش اکانت

امکاناتی که در سایت‌های فروش اکانت وجود دارند متناسب با درخواست کارفرما متفاوت خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها که وجود در آن سایت فروش اکانت ضروری است، طراحی محلی برای پرسش و پاسخ و نظر دادن کاربران است. وجود این بخش در این سایت باعث می‌شود کاربران دیگر نیز از تجربیات مشتریان قبلی استفاده کنند و به این طریق میزان فروش و رضایت از سایت را بالا می‌برد.

به طور معمول در همه سایت‌های فروش اکانت کادر جستجو وجود دارد، اما آن چیزی که مهم است و سبب جذب مشتری می‌شود این است که اطلاعات به صورت کاملا منظم در سایت طبقه بندی شده باشد تا کاربر بتواند با این روش به راحتی اکانت با ویژگی‌‌های مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری ‌کنند‌.

طراحی سایت فروش اکانت ویژگی‌های مثبت بسیاری دارد که در زیر به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. مهم‌ترین مزیت سایت فروش اکانت این است که به وسیله آن تعداد بیشتری مشتری بدون محدودیت جغرافیایی با کسب و کار شما آشنایی پیدا می‌کنند؛ در نتیجه احتمال خرید و فروش در سایت بالا می‌رود.
  2. در هر ساعتی از شبانه روز، کاربران با سایت فروش اکانت شما ممکن است برخورد داشته باشند و به این طریق می‌توانند بدون محدودیت زمانی خدمات لازم را در صورت نیاز دریافت کند.
  3. مزیت دیگری که سایت فروش اکانت دارد این است که امکان به روز کردن قالب کلی سایت و افزودن افزونه‌های مختلف به آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجود دارد و کارفرما می‌تواند در لحظه تغییراتی را در نمای داخلی سایت ایجاد کند.

 

انواع قالب‌ سایت فروش اکانت

قالب سایت فروش اکانت می‌تواند وردپرس، جوملا، html، دروپال و… باشد. هر کدام از آن‌ها امکانات منحصر به فردی را در اختیار مدیر سایت و کاربر قرار می‌دهند. در زیر ویژگی‌های اصلی دو مورد از پرکاربردترین آن‌ها را توضیح می‌دهیم:

معروف‌‌ترین قالبی که برای سایت فروش اکانت استفاده می‌شود قالب وردپرس است. قالب وردپرس سایت فروش اکانت امکانات بسیاری را به کارفرما و کاربر ارائه می‌دهد. اول از همه اینکه قالب وردپرس کاملا منطبق با منوی گوشی‌های موبایل و سیستم عامل آن‌ است که این موضوع با توجه به گسترش موبایل‌ها در عصر حاضر بسیار حائز اهمیت است. دوما کدنویسی در آن بسیار راحت و حرفه‌ای انجام می‌‌شود و نیازی به کدنویسی‌های پیچیده و سخت برای ساخت سایت فروش اکانت نیست‌. فوق العاده‌‌ترین مزیت قالب وردپرس، سرعت بسیار بالای آن در بارگذاری مطالب و محتوا است.

قالب دیگری که به فراوانی برای آماده سازی سایت‌های فروش اکانت به کار برده می‌شود، html است. کدنویسی آن نیز بسیار آسان است.‌ المان‌های گرافیکی جذابی را به نمایش می‌گذارد. همراه با آیکون‌های مختلف و فونت فارسی ایران سنس زیبایی سایت را دوچندان می‌کند. واکنش گرایی این قالب بالا است؛ در نتیجه به خوبی در همه موتورهای جستجو به نمایش درمی‌آید.

تصویر مراحل طراحی سایت

نحوه خرید اکانت از سایت فروش اکانت

خرید اکانت از سایت فروش اکانت بسیار آسان است و هر فردی به راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد. در اینگونه سایت‌ها، معمولا اطلاعات مربوط به هر اکانت روی هاست سایت آپلود شده و قابل مشاهده است. کاربر ابتدا وارد سایت می‌شود، توضیحات موجود مرتبط با هر اکانت را مطالعه می‌کند و در صورت وجود تصویر، تصاویر اکانت را نیز بررسی می‌‌کند. اگر اکانت مورد پسند قرار بگیرد، هزینه آن را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت می‌کند. در مرحله آخر پس از پرداخت هزینه اکانت، اطلاعات مربوط به آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

 

سخن آخر

نحوه طراحی سایت‌ فروش اکانت بسیار مهم و حیاتی است؛ زیرا کوچک‌ترین خطا هنگام ساخت سایت می‌تواند بازدید سایت را پایین بیاورد‌. به دنبال آن فروش کاهش خواهد داشت و سایت با شکست مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *