1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (2 votes, average: 3,00 out of 5)
Loading...

طراحی سایت فیلم

تصویر طراحی سایت فیلم

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی همه افراد به اینترنت شاهد بروز سایت‌های مختلف در همه زمینه‌ها شده‌ایم. سایت‌هایی از قبیل خیریه، فروشگاهی، شرکتی، موزیک و فیلم بخشی از سایت‌ها پرکاربرد در این صنعت هستند. سایت فیلم که از آن به عنوان پر کاربردترین‌ها نام بردیم، نیز جزء این موارد است. بسیاری از علاقه مندان به فیلم به این فکر افتاده‌اند که سایتی در این زمینه راه‌اندازی کنند و باید بگویم که با طراحی سایت فیلم بسیار موفق بوده‌اند.

سایت‌های فیلم باعث شده‌اند، جدیدترین فیلم‌ها به راحتی در دسترس همه قرار بگیرد. با این کار هم کارابران به آن چیزی که می‌خواهند می‌رسند هم مدیر سایت کسب درآمد خوبی می‌کند.

سی فایو ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت فیلم است. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از نتیجه نهایی، طراحی سایت یا ساخت فروشگاه خود را به فروشگاه ساز سی فایو بسپارید.

در این مقاله می‌خواهیم بگوییم چگونه می‌توانیم یک سایت فیلم طراحی کنیم.

 

نکات و اصول طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم برای معرفی، دانلود و ارائه فیلم‌ها داخلی و خارجی انجام می‌شود. فیلم و سریال اولین تفریح هر خانواده است و معمولا تمام افراد دنیا به دیدن سریال علاقه نشان می‌دهند. سایت‌های فیلم خلاصه از فیلم و فایل دانلودی آن را برای فروش می‌گذارند و شما می‌توانید با خرید آن سینما را به خانه خود بیاورید.

بروزرسانی سایت یکی مهم‌ترین نکاتی است که باید در هر طراحی سایت فیلم در نظر گرفته شود. مدیر سایت باید بتواند هر زمانی که می‌خواهد اطلاعات درون سایت را برنامه ریزی کند.

هر سریال و فیلم سینمایی که توسط شرکت‌های فیلم سازی داخلی و خارجی ساخته می‌شود باید بر روی سایت قرار بگیرد. در ادامه نکاتی که باید در ساخت سایت فیلم رایگان رعایت شود را به شما می‌گوییم.

تصویر برنامه نویس

انتخاب دامنه

نام دامنه شما باید منحصر به فرد باشد و در انتخاب آن باید دقت کنید؛ زیرا دامنه قرار است برند شما شود.

 

تهیه هاست

بعد از دامنه باید به سراغ خرید هاست بروید. وب سایت فیلم به دلیل اینکه تعداد فایل‌های آپلود شده در آن زیاد است باید از نظر سرعت بارگذاری در بهترین شرایط ممکن باشد. فرض کنید کاربر وارد سایت شما شده است 5 ثانیه طول می‌کشد سایت به طور کامل بیاید بالا، 100 درصد این مدت زمان برای کاربر کلافه کننده خواهد بود؛ به همین دلیل است که باید از بهترین امکانات را قرار دهید.

 

هدف در ساخت سایت فیلم و سریال

باید هدف خود را از همان ابتدا مشخص کنید که می‌خواهید در آینده چه سایتی پیش روی شما قرار بگیرد. از طراح چه انتظاری دارید؟ سعی کنید از قبل تمام امکاناتی که مد نظر دارید را به طراح خود بگویید تا بتواند شما را راهنمایی کند.

 

طرح و رنگ بندی

سایت فیلم به واسطه هنری بودن آن باید رنگ و شمایل زیبایی داشته باشد. اگر ذوق هنری دارید می‌توانید تشخیص دهید چه رنگ‌هایی باعث می‌شود چشم کاربران اذیت نشود و چه رنگ‌هایی باعث آرامش و جلب نظر کاربران است. اگر تخصصی در این زمینه ندارید از طراح خود بخواهید چند نمونه کار با رنگ بندی متفاوتی به شما نشان دهد.

 

نقشه سایت فیلم

شما باید از قبل یک فلوچارتی برای سایت خود در نظر بگیرد و بر اساس آن نقشه جلو بروید. چارت را می‌توانید به طراح خود نشان دهید تا بتواند راهنمایی‌های لازم را به شما بکند.

 

محتوا

محتوا بخش بسیار مهم در سایت شما است و باید دقت بسیار زیادی را در این زمینه به کار ببرید. محتوای سایت، خلاصه و معرفی بازیگران می‌تواند باشد؛ اما پیشنهاد ما این است که بخش بلاگی برای سایت خود طراحی کنید تا بتوانید در آن مطالب با کلمات بیشتر ارائه دهید. این در پیشرفت سایت می‌تواند موثر باشد.

 

مخاطبان

شما باید به طور دقیق مخاطبان خود را ارزیابی کنید. این را سرلوحه کار خود قرار دهید.

 

تبلیغات

اگر می‌خواهید به سرعت رشد کنید می‌توانید از تبلیغات استفاده کنید تبلیغات می‌توانند در پیشرفت شما سهیم باشند.

 

پس زمینه

سعی کنید پس زمینه سایت خود را ساده انتخاب کنید، این باعث می‌شود کاربران احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

 

شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی را از یاد نبرید. این‌ها می‌توانند در پیشرفت شما سهیم باشند و باعث رشد شما شوند.

 

ریسپانسیو بودن سایت فیلم و سریال

سایت شما باید ریسپانسیو باشد. شاید همه افراد دسترسی به سیستم نداشته باشند و بخواهند کار خود را با گوشی انجام دهند؛ بنابراین سعی کنید قالب سایت را جوری طراحی کنید تا کاربران بتوانند به راحتی از سایت استفاده کنند.

تصویر مراحل طراحی سایت فیلم

سرویس‌های طراحی سایت فیلم و سریال

سایت فیلم آیتم‌ها و بخش‌های متفاوتی دارد که در این محتوا آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

طراحی بخش فیلم

ارائه فایل‌های تصویری و امکان نمایش هر فیلم در قسمت مربوطه، دوزبانه بودن، دانلود زیر نویس‌ها، کیفیت فیلم، ژانر و غیره.

 

فروش فیلم

فیلم‌هایی وجود دارد که تماشای آن‌ها رایگان نیست؛ بنابراین باید قسمت عضویت کاربران نیز طراحی شود. البته برای بخش فروشگاهی می‌توانید از فروشگاه ساز سی فایو نیز استفاده کنید.

 

طراحی بخش تیز فیلم

هر فیلمی را که در سایت آپلود می‌کنید باید تیزر آن را برای کاربران قرار دهید پس طراحی بخش تیزر نیز می‌تواند مهم باشد.

 

جدول زمان بندی

جدول زمانی به منظور اطلاع رسانی فیلم‌های هفتگی و تاریخ اکران فیلم‌ها طراحی می‌شود.

 

صفحه تماس با ما و پشتیبانی

این صفحه شامل شماره تماس، ایمیل، فرم تماس با ما و پشتیبانی است.

 

نقد فیلم

می‌توانید بخشی را برای نوشتن نقد فیلم بگذارید. کاربران برای انتخاب نهایی خود از این بخش استقبال خواهند کرد.

 

مزایای طراحی وب سایت فیلم

سایت‌های فیلم در مدت زمان کم کاربران خود را پیدا می‌کنند و به سرعت می‌توانند رشد کنند.

دسترسی در کل شبانه روز به این سایت‌ها آزاد است. کاربران هر زمانی که بخواهند می‌توانند از این سایت، فیلم دانلود کنند.

ارائه انواع فیلم‌ها در هر ژانری، این باعث رضایت همه کاربران با هر سلیقه‌ای می‌شود.

 

قیمت طراحی سایت دانلود فیلم

تعرفه طراحی سایت را بسته به امکاناتی که مشتریان در نظر دارند می‌گویند. با این وجود این قیمت‌ها می‌تواند در طول پرسه طراحی تغییر کند و نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *