1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

طراحی سایت کاریابی

تصویر طراحی سایت کاریابی

مسئله داشتن شغل برای هر فردی امری حیاتی و مهم است و امروزه افراد زیادی هستند که به دنبال شغل مناسب با مهارت‌هایی که دارند می‌گردند. در گذشته‌ مردم برای اینکه شغل مورد نظر خود را پیدا کنند به دنبال روزنامه‌های روزانه می‌رفتند و آن‌ها را بررسی می‌کردند؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای دیجیتال باعث شده است که روزنامه در بین مردم کمرنگ شود و مردم جذب اینترنت و ساخت سایت‌ بروند. طراحی سایت کاریابی به همین منظور صورت گرفته است تا روزانه بتوانید شغل‌های فراوانی را در هر زمینه‌ای که مد نظر دارید در آن جستجو کنید. سایت کاریابی باید امکاناتی را داشته باشد تا کاربران بتوانند از این سایت استفاده کنند. سی فایو طراحی سایت کاریابی را به بهترین شکل طراحی و راه‌اندازی می‌کند و  به طور کلی طراحی سایت‌های حرفه‌ای را از صفر تا صد یعنی از طراحی تا راه‌اندازی و پشتیبانی‌ آن را بر عهده می‌گیرند.

 

سایت کاریابی چیست؟

امروزه یکی از روش‌های معتبر و مفید برای جستجو کار و استخدام، سایت‌های کاریابی است. در سایت‌های کاریابی کارفرماهای هر شغلی نیاز خود را به نیرو با تمام شرایط و ضوابطی که مد نظر دارد در سایت به اشتراک می‌گذارد و کاربری که به دنبال شغل مورد نظرش می‌گردد می‌تواند با وارد شدن به این سایت شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. در این سایت کاربران می‌توانند رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال کنند و کارفرما با بررسی رزومه‌ی آن‌ها در صورت تایید وقت مصاحبه بگذارند که سایت کاریابی مزایایی را نیز به همراه دارد.

تصویر راه‌اندازی سایت کاریابی

در طراحی سایت کاریابی باید چه اصولی رعایت شود؟

در ابتدا شاید برای کارفرمایان سوال باشد که چگونه سایت بسازیم؟ ما در ادامه به شما می‌گوییم که برای طراحی کرد سایت کاریابی باید نکات و اصولی را رعایت شود تا سایت مناسب و کارآمدی راه‌اندازی شود. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

 

صفحه‌ای برای ثبت نام کارجویان 

با وجود این امکان کارجویان می‌توانند تمام اطلاعات آن‌ها مانند رزومه و غیره را ثبت کنند. این امر باعث می‌شود کارفرماها اطلاعات کارجویان را به طور کامل مشاهده کنند.  

 

صفحه‌ای درباره ما 

باید صفحه‌ای را در تعبیه کنید تا کارجویانی که وارد سایت کاریابی می‌شوند بتوانند اطلاعات کامل شغل را مطالعه کنند و در صورت نیاز بتوانند با آن‌ها ارتباط بگیرند.

 

امکان ساخت رزومه 

حتما قسمتی را تعیین کنید که کارجویان بتوانند از طریق سایت رزومه شخصی خود را بسازند. از طریق دیگر نیاز نیست که رزومه را در قالب فایل برای کارفرماها ارسال کنند و از این طریق رزومه همیشه در سایت باقی می‌ماند.

 

جستجو پیشرفته

با طراحی این قسمت روی سایت باعث می‌شود تا کارجویان بتوانند به راحتی شغل مورد نظر خود را با جستجو کوچک پیدا کنند.

 

امکانات طراحی وب سایت کاریابی

 طراحی وب سایت کاریابی باید امکاناتی را داشته باشد تا یک سایت مفید برای کارفرمایان و کسانی که در جستجو کار هستند به حساب بیاید که در ادامه به امکاناتی که یک سایت خوب می‌تواند داشته باشد اشاره می‌کنیم.

  • امکان ایجاد پنل کاربری و ورود به سایت با نام و رمز شخصی
  • وجود جستجو حرفه‌ای برای پیدا کردن شغل مورد نظر کاربر
  • امکان ارسال رزومه کاربران
  • قابلیت نمایش همه‌ی آگهی‌ها
  • امکان ذخیره آگهی 
  • قابلیت تماس کاربر با کارفرما
  • قابلیت آمارگیری از آگهی برای کارفرما
  • امکان توقیف آگهی برای کارفرما
  • امکان دسته بندی آگهی‌ها
  • امکان ارسال ایمیل برای کارفرما و کاربران

.

ساخت وب سایت کاریابی چه مزایایی دارد؟

  • طراحی سایت کاریابی این امکان را برای افرادی که به دنبال شغل مورد نظر با توجه به مهارت‌هایی که دارند فراهم می‌کند تا مهارت‌ها و سابقه کاری خودشان را در دید کارفرمایان قرار دهند تا بتوانند از این طریق استخدام شوند.
  • یکی دیگر از مزایای که راه‌اندازی سایت کاریابی دارد این است که کاربران می‌توانند شرایط شغل‌هایی که در سایت به اشتراک گذاشته شده است را مشاهده کنند و در صورت اینکه با آن شرایط موافق بوده‌اند رزومه خود را ارسال کنند.
  • این پنل به کارفرمایان و کاربران کمک می‌کنند تا بتوانند با یک دیگر در ارتباط باشند یا اینکه قرار مصاحبه حضوری را با یکدیگر ست کنند.
  • طراحی سایت کاریابی به کارفرمایان کمک می‌کند تا بتوانند فردی با مهارت‌های بالا را برای سازمان خود پیدا و استخدام کنند.

 

ساخت طراحی سایت کاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

راه‌اندازی سایت کاریابی برای اشخاصی مناسب است که به دنبال نیروهای خبره برای کسب و کار و خود می‌گردند و می‌خواهند بتوانند در کوتاه‌ترین زمان مهارت‌های افراد مختلف را مورد بررسی قرار دهند و بهترین فرد را انتخاب کنند. از طرفی برای اشخاصی مناسب است که صاحب  کسب و کار هستند و می‌خواهند به دنیای بزرگ دیجیتال وارد شوند و شرایط کاری خود به بقیه معرفی کنند. سایت‌های کاریابی برای کارجویان نیز بسیار مناسب است؛ به این دلیل که آن‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای پنل شخصی خریداری کنند و رزومه‌ی خود را در آنجا بارگذاری کنند و خود را به کارفرمایان معرفی کنند.  

 

قیمت طراحی سایت کاریابی با فروشگاه ساز سی فایو

هر کسب و کاری که نیازمند طراحی سایت حرفه‌ای است می‌تواند با مشورت از تیم حرفه‌ای ما بهترین سایت را برای خود راه‌اندازی کند. در این موقعیت اولین سوالی که برای صاحبان کسب و کار و یا هر شخصی که به طراحی سایت وب سایت کاریابی نیاز دارد پیش می‌آید  این است که تعرفه طراحی سایت به چه صورت است. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت طراحی سایت کاریابی به امکانات و ویژگی‌های سایت بستگی دارد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ساز سی فایو از تعرفه‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

ساخت سایت کاریابی نیاز به برنامه نویسی دارد اما سی فایو نمونه های آماده ای دارد که می توانید با آن یک وب سایت کاریابی بسازید علاوه بر این فروشگاه ساز سی فایو یک فروشگاه ساز فوق حرفه ای است و به شما کمک کند تا بهترین سایت فروشگاهی را بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *