1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

کسب درآمد از طراحی سایت

تصویر کسب درآمد از طراحی سایت

درآمدزایی از طراحی سایت جزو پرطرفدارترین راه‌ها در جهان است و افراد زیادی کسب درآمد از طریق وب سایت را برای درآمدزایی انتخاب می‌کنند؛ زیرا با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی اکثر مردم به اینترنت که امروزه بخش جدا نشدنی از زندگی افراد است باعث تمایل مردم به خرید اینترنتی شده و اکثر مردم ابتدا برای رفع نیاز‌های خود از اینترنت استفاده می‌کنند. استفاده از روش‌های سنتی روز به روز در حال کاهش است؛ به همین دلیل صاحبان کسب و کارهای مختلف در تلاش هستند تا برای فروش محصولات و تبلیغ برندشان وب سایت شخصی خود را داشته باشند و چون تعداد افراد زیادی دنبال راه‌اندازی سایت هستند باعث شده طراحی سایت تبدیل به حرفه‌ای پرطرفدار شود و درآمدزایی با طراحی سایت روز به روز بیشتر شود.

 

درآمد طراحی سایت 

افرادی که به حرفه طراحی سایت مشغول هستند، در واقع با روش‌های متفاوت و خلاقیت و نوآوری یک سایت را از مرحله اول تا انتها طراحی می‌کنند و بعد از راه‌اندازی کامل و بارگذاری اطلاعات در سایت، باعث رونق بخشیدن به کسب و کار مربوطه می‌شوند.

به دلیل پیشرفت چشمگیری که در طراحی سایت وجود دارد، کار برای طراح سایت زیاد است و چون هر روز شاهد روش‌های جدیدی در این حرفه هستیم، طراحان سایت باید با علاقه، استمرار و صبوری، همیشه در حال بروز کردن اطلاعات خود و آموزش دیدن باشند؛ زیرا اینگونه می‌توانند همیشه در عرصه طراحی سایت فعالیت کنند و کسب درآمد از ساخت سایت داشته باشند.

بهتر است این افراد ابتدا در بهترین شرکت طراحی سایت دوره‌های لازم را بگذرانند و کارآموزی کنند؛ زیرا این امر برای شروع، بهترین کار است و مزیت‌های زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کسب تجربه اشاره کرد.

تصویر کسب درآمد از طریق طراحی سایت

درآمد طراحی سایت با وردپرس 

در این بخش از آموزش کسب درآمد از طریق طراحی سایت میخواهیم وردپرس را به شما معرفی کنیم. وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که با آن می‌توان به راحتی طراحی سایت انجام داد و اکثر طراحان سایت در سراسر جهان از وردپرس به دلیل مزیت‌های آن مانند رایگان بودن، برای راه‌اندازی و طراحی سایت استفاده می‌کنند.

سوالی که پیش می‌آید این است که درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟ امروزه شرکت‌ها و موسسات بزرگ و کوچک در تلاش هستند برای طراحی سایت با افرادی همکاری کنند که تخصص طراحی سایت با وردپرس را داشته باشند و بتوانند یک سایت حرفه‌ای راه‌اندازی کنند؛ از این رو به دلیل تقاضای زیاد، درآمد طراحی سایت با وردپرس در سراسر جهان بالا است.

 

درآمد طراحی سایت در ایران 

در یک جمله مختصر می‌توان گفت درآمد طراح سایت در ایران و سراسر جهان متغیر است و تعرفه مشخصی ندارد و به عوامل متعددی بستگی دارد؛ برای مثال افرادی هستند که در شرکت‌های طراحی سایت فعالیت می‌کنند و حقوق ثابتی دارند و طبیعتا اگر فردی مبتدی باشد حقوق کمتری نسبت به فردی که به صورت حرفه‌ای کار می‌کند، دریافت می‌کند.

برخی افراد نیز به صورت قراردادی کار می‌کنند و درآمد ثابت و مشخصی ندارند و با توجه به تعداد پروژه‌ها و قراردادها درآمدشان متغیر است.

یکی دیگر از عوامل مهم، تجربه و نحوه کار است؛ افرادی که اطلاعات خود را همیشه بروز می‌کنند و پشتکار و تمرین زیادی دارند و با نرم افزارهای مختلف آشنا هستند و کار می‌کنند، از درآمد بیشتری بهره‌مند هستند.

 

درآمد طراح سایت در جهان

ساخت فروشگاه و طراحی سایت جزو پردرآمدترین کارها در جهان است و با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و روی آوردن به فضای مجازی و اینترنت، نیاز به افرادی که در این حوزه فعالیت کنند بسیار زیاد است و مردم سراسر جهان در تلاش هستند که در طراحی سایت پیشرفت کنند.

با توجه به اینکه درخواست مردم در سراسر جهان برای طراحی سایت زیاد است باعث شده درآمد آن نیز بالا باشد و همانطور که در این مقاله گفته شد میزان درآمد آن به عوامل متعددی بستگی دارد.

در ادامه درآمد سالانه چندتا از کشور‌ها را بررسی می‌کنیم:

درآمد طراحی سایت در امریکا بیش از 85,000 دلار است و محققان پیش بینی کرده‌اند که در 2 سال آینده استخدام افرادی که در طراحی سایت فعالیت دارند 20% افزایش می‌یابد.

درآمد طراحی سایت در آلمان متوسط سالانه بیش از 82,000 دلار است؛ همچنین درآمد طراحی سایت در کانادا بین 83,000 تا 99,000 دلار است که جزو پردرآمدترین کشور‌ها در جهان است. 

درآمد طراحی سایت افراد مبتدی در انگلستان بین 38,000 تا 48,000 دلار است و درآمد افراد با تجربه در این کشور بیش از 63,000 دلار و برای افراد متختصص بالای 81,000 دلار است همچنین در نروژ درآمد طراح سایت بالای 78,000 دلار دارد.

 

بازار کار طراحان سایت 

با توجه به نیاز جامعه، کار برای طراحان سایت بسیار زیاد است و هر روز شاهد رونق بیشتر بازار کار طراحان سایت خواهیم بود؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت علاقه و پشتکار طراحان است؛ همچنین باید توجه شود در چه زمینه‌ای علاقه بیشتری به فعالیت دارند. در ادامه چند نمونه از بازار کار طراحی سایت ذکر شده است.

تصویر طراحی سایت

کار در شرکت طراحی سایت به عنوان کارمند

مزایا و معایب کار در شرکت طراحی سایت به عنوان کارمند به شرح زیر است.

مزایا: رسیدن سریع به درآمد، امنیت شغلی، مسئولیت کم، کسب تجربه 

معایب: محدودیت زیاد، پیشرفت کم، درآمد کم

 

طراحی سایت فریلنسری (آزادکاری)

مزایا و معایب کار درآمد فریلنسر طراح سایت به شرح زیر است.

مزایا: درآمد بالا، بدون محدودیت

معایب: درآمد مداوم ندارد، مسئولیت بالا

 

تولید محتوا در وبلاگ طراحی سایت

مزایا و معایب کار تولید محتوا در وبلاگ طراحی سایت به شرح زیر است.

مزایا: محدودیت کم، زمان رسیدن به درآمد کم

معایب: درآمد کم

 

ساخت و فروش فایل گرافیکی آماده

مزایا و معایب ساخت و فروش فایل گرافیکی آماده به شرح زیر است.

مزایا: کار بصورت تمام وقت و پاره وقت، بدون محدودیت 

معایب: درآمد کم

 

ساخت وبلاگ تدریس طراحی سایت 

مزایا و معایب ساخت وبلاگ تدریس طراحی سایت به شرح زیر است.

مزایا: محدودیت کم، درآمد زیاد

معایب: زمان بر، زمان رسیدن به درآمد زیاد

از سری شغل‌های دیگری که در زمینه کسب درآمد از طریق طراحی سایت می‌تواند گزینه مناسبی باشد به شرح زیر است: 

 

راه‌اندازی استارت آپ

تاسیس آموزشگاه بصورت آنلاین و مجازی

ساخت قالب و افزونه برای سیستم تولید محتوا در طراحی سایت با وردپرس

 

چگونگی کسب درآمد از طراحی سایت

اگر علاقه فراوانی به دنیای دیجیتال دارید و می‌خواهید از طراحی سایت کسب درآمد کنید لازم است قبل از هر اقدامی دانش و اطلاعات‌تان در این زمینه را افزایش دهید و نکات و اصول مهمی را نیز رعایت کنید. در قدم اول برای خود یک برنامه ریزی داشته باشید که این مسیر را از کجا شروع و به کجا ادامه می‌دهید و بعد از آن، بهترین و مهم‌ترین اقدام این است که متخصص شوید و نکات این مرحله را آموزش ببینید. بعد از آن باید سعی به تکمیل کردن رزومه خود کنید. رزومه به این منظور است که علاوه بر اطلاعات، نمونه کار هم برای ارائه داشتن، داشته باشید.

 

بهترین روش کسب درآمد از طراحی سایت

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از طراحی سایت سایت شخصی فرد است. در ابتدا سعی کنید یک سایت استارتاپی راه بیاندازید و سپس سعی کنید آن را گسترش دهید. یکی از مزیت‌هایی که سایت شخصی برای کسی دارد این است هر آن چه را که در ذهن دارید؛ می‌توانید بر روی سایت شخصی خود پیاده کنید؛ اما علاوه بر مزیت معایبی را هم دارد که یکی از این معایب این است که باید تمامی مخارج سایت را خودتان پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *