1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت وردپرس مشهد

تصویر لوگو وردپرس

سایت‌ها در انواع مختلفی طراحی می‌شوند که شما می‌توانید با آگاهی از مزایا و معایب هر کدام از آن‌ها متناسب با نوع فعالیت سایت، یکی از آن‌ها را برگزینید.

سی فایو ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت وردپرس در مشهد است. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از نتیجه نهایی از خدمات سی فایو استفاده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا مبحث طراحی سایت وردپرس مشهد را بیشتر بررسی کنیم.

 

انواع طراحی سایت در مشهد

به طور کلی معمولا سایت‌ها را بر اساس نوع کدنویسی به چند مدل زیر تقسیم بندی می‌کنند:

سایت استاتیک: یکی از انواع طراحی‌های سایت قدیمی در مشهد است که امروزه کاربرد چندانی ندارد. این سایت‌ها که کدنویسی آن‌ها با HTML است، تغییر و به روز رسانی آن‌ها بسیار سخت است؛ به همین علت طراحان در همان ابتدا همه اطلاعات مورد نیاز را در سایت قرار می‌دهند و پس از آن هر چند وقت یک بار بر حسب نیاز سایت را اصلاح و یا بازنویسی خواهند کرد.

سایت پویا: این سایت‌ها که برخلاف سایت‌های استاتیک هستند، بزرگ‌ترین مزیت‌ آن‌ها این است که در هر زمانی به راحتی توسط صاحب سایت امکان به روزرسانی و ایجاد هرگونه تغییر در آن وجود دارد. کدنویسی سایت‌های پویا اکثرا با Net ،ASP و Php است.

سایت پورتال: یک مجموعه مرتبط از سایت‌های پویا، یک سایت پورتال را تشکیل می‌دهد. این سایت‌ها با توجه به اینکه از تجمع چندین سایت با یکدیگر به وجود آمده‌اند، اهداف گوناگونی را دنبال می‌کنند و یک هدف مشخص ندارند.

سایت فلش: حد وسط سایت‌ ایستا و سایت پویا، سایت فلش است. در این سایت طراح توسط یک نرم افزار، کدنویسی سایت را انجام می‌دهد و امکان حذف، ویرایش و… در سایت فقط برای طراح وجود دارد.

تصویر طراحی سایت با وردپرس

خدمات طراحی سایت وردپرس مشهد

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای حرفه‌ای در مشهد است. طراحان سایت در مشهد از وردپرس با نهایت دقت و درستی در پروژه‌های طراحی و ساخت سایت استفاده می‌کنند.

یکی از برترین مزیت‌های وردپرس این است که به کمک آن می‌توانید اکثر سایت‌ها را ایجاد و سپس راه‌اندازی کنید. تاکنون در جهان بیش از ۷۶ میلیون سایت وجود دارد که به کمک این سیستم فوق العاده، طراحی شده‌اند. وردپرس می‌تواند طراحی سایت‌های فروشگاهی، وب سایت‌های خبری، وب سایت‌های پزشکی و حتی سایت‌های اجتماعی و عمومی را یه طور کامل پشتیبانی کند.

لازم به ذکر است که سی فایو خدمات ارزنده‌ای در حوزه فروشگاه سازها نیز ارائه داده است که می‌توانید با کمک فروشگاه ساز سی فایو در کوتاه‌ترین زمان ممکن سایت خود را راه‌اندازی کنید.

زبان برنامه نویسی وردپرس Php است. پشتیبانی همه جانبه و کامل از وردپرس توسط MySQL انجام می‌شود.

وردپرس انتخاب اول و آخر بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت در مشهد محسوب می‌شود؛ به طوری که حتی بهترین طراحان سایت در مشهد نیز از آن به عنوان یک سیستم پیشرفته برای ساخت سایت یاد می‌کنند.

این سیستم جذاب، کاملا رایگان است و در هر لحظه می‌توانید آخرین نسخه از آن را تنها با چند کلیک دریافت کنید. برای ساخت سایت با آن نیازی به صرف هزینه هنگفت و زیاد نیست. امنیت آن بسیار بالا است و در هر نسخه بهتر نیز می‌شود. سئو مطالب در آن به راحتی امکان پذیر است و با سیستم‌ موتورهای جستجوی گوگل کاملا منطبق است.

 

اصول طراحی وب سایت در مشهد

هنگامی که تصمیم می‌گیرید برای خود و یا کسب و کارتان سایتی را راه‌اندازی کنید، در وهله اول باید با اصول اولیه آن آشنا باشید تا طراح بتواند در مواقع نیاز از نظرات شما نیز استفاده کند.

زمانی که به عنوان یک طراح شروع به طراحی سایت می‌کنید، باید از همان ابتدا نوع فونت، هارمونی رنگ‌ها با یکدیگر، نسبت‌ها و… را در ذهن داشته باشید. ظاهر کلی سایت نقش بسزایی در جذب و حفظ کاربر در سایت دارد.

دومین مسئله در طراحی سایت، توجه به تجربه کاربری کاربران است. شما به عنوان بهترین طراح سایت در مشهد باید بتوانید سایتی طراحی کنید که کاربر با ورود به آن همان چیزی که انتظارش را دارد و به خاطر آن به سایت شما مراجعه کرده است را از سایت دریافت کند.

آشنایی تقریبی با نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ، لایت روم و موارد مشابه تا حد زیادی می‌تواند موجب برتری یک طراح بر دیگران شود؛ زیرا طراحی که توانایی کار کردن با این نرم افزارها را دارد، قطعا می‌تواند تصاویر و لوگوهای شیک و جذاب‌تری را در سایت قرار می‌دهد؛ پس در زیبایی بصری سایت بسیار موثر است.

HTML و CSS از جمله اصول طراحی سایت در مشهد است که معمولا کارفرما از شما انتظار دارد آن‌ها را یاد داشته باشید. به کمک html قالب کلی سایت را مشخص ‌می‌کنند و محتوا را در آن قرار می‌دهند و به کمک سی‌اس‌اس می‌توان آنچه که در سایت قرار داده شده است را به صورت منسجم و مرتب جایگذاری کرد.

تصویر لوگو گرافیکی wordpress

قیمت طراحی سایت در مشهد

برای تعیین قیمت طراحی سایت در مشهد باید عوامل متعددی را در نظر بگیرید.

برای ساخت هر سایتی یک سری هزینه‌های مشترک وجود دارد. این هزینه‌ها شامل هزینه ثبت دامنه اختصاصی برای برند و یا کسب و کار، هزینه خرید هاست کافی و هزینه سیستم امنیتی سایت است.

هزینه طراحی قالب سایت یکی از مواردی است که می‌تواند قیمت آن متناسب با میزان سختی طراحی آن بسیار متغیر باشد.

هر یک از شرکت‌ها و طراحان سایت، پکیج‌های متفاوتی را برای پشتیبانی از سایت تعریف می‌کنند. هرچه پشتیبانی جامع‌تر و مدت زمان آن بیشتر باشد، هزینه‌ای که برای آن دریافت می‌کنند نیز بالاتر خواهد بود.

نحوه تولید محتوا و سئو مطالب نیز یکی از موارد تاثیرگذار بر قیمت نهایی است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی نوع سایت که می‌تواند فروشگاهی، شخصی، خبری، پزشکی و… باشد بر قیمت ساخت سایت در مشهد موثر است.

طراحی سایت‌هایی که بیش از یک زبان را پشتیبانی می‌کنند، برای کارفرما هزینه بیشتری خواهد داشت.

در مجموع در نظر داشته باشید که تعرفه طراحی سایت در مشهد تا حدودی ثابت است، حتی اگر بهترین شرکت طراحی سایت در شهر مشهد، ساخت وب سایت شما را بر عهده داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *