1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت مشابه نوبیتکس

تصویر طراحی سایت مشابه نوبیتکس

ارزهای دیجیتال دو سه سالی است که داخل ایران بولد شده و طرفدارهای بسیاری زیادی پیدا کرده‌ است. کم و بیش تعداد زیادی از افراد اطراف ما ارز دیجیتال دارند و این نشان دهنده اهمیت آن در بین افراد است. از طرفی افراد زیادی هستند که تصمیم به راه‌اندازی سایت در این حوزه کرده‌اند و سایت نوبیتکس جزء اولین سایت‌های ارز دیجیتال است. باید بگوییم این سایت اصولی طراحی شده است و این موضوع یکی از دلایل محبوبیت آن می‌تواند باشد.

حال در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم چگونه می‌توان یک طراحی سایت مشابه سایت نوبیتکس انجام داد. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

طراحی سایت مشابه نوبیتکس چیست؟

در ایران صرافی‌های زیادی شروع به راه‌اندازی سایت کرده‌اند. بسیاری از افرادی که در این حوزه کاری هستند از ما درخواست می‌کنند تا سایتی مشابه نوبیتکس طراحی کنیم. سایت‌های زیادی مانند این سایت هستند مانند والکس، تمام این‌ها مشابه هم بوده، حال می‌خواهیم در ادامه به مزایا و معایب این سایت‌ها بپردازیم.

تصویر وب سایت مشابه نوبیتکس

سایت نوبیتکس چه زمانی راه‌اندازی شد؟

سایت صرافی نوبیتکس اولین سایت صرافی در ایران است. این سایت در سال 1396 راه‌اندازی شد. هدف این سایت رفع نیاز‌های کاربران برای استفاده از پول رایج کشور به وجود آماده است. واژه نوبیتکس به معنای مبادلات جدید بیت کوین است. هدف دیگر این سایت به وجود آوردن بستری امن برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال است.

 

مزایای سایت مشابه نوبیتکس

 در ادامه مزایای ساخت سایت مشابه نوبیتکس را بیان می‌کنیم.

 

طراحی رابط کاربری جذاب

طراحی سایت نوبیتکس دارای رابط کاربری جذاب است. کاربران که در این سایت ثبت نام کرده‌اند درصد رضایت بالایی از این سایت دارند و این می‌تواند در پیشرفت سایت بسیار موثر باشد.

 

دریافت مزد کم

نوبیتکس در ازای خرید و فروش ارز دیجیتال تا بیست و پنج درصد کارمزد می‌گیرد. این مقدار بسیار ناچیز است. صرافی‌های دیگر رقم بسیار بالایی کارمزد دریافت می‌کند.

 

امنیت

نوبیتکس تلاش کرده است بتواند از پول و ارز دیجیتال کاربرانش محافظت کند؛ همین امر سبب شده است که کاربران سایت، روز به روز در حال افزایش باشد.

 

پشتیبان قوی

این سایت پشتیبان 24 ساعته دارد. کمترین زمان انتظار برای پاسخ به سوالات شما 6 دقیقه خواهد بود. در طراحی سایت مشابه نوبیتکس می‌توانید این را تجربه کنید.

 

طراحی اپ نوبیتکس

نوبیتکس در کنار سایت خود اپلیکیشن نیز راه‌اندازی کرده است. این اپ می‌تواند کار شما را بسیار راحت کند. می‌توانید در کنار راه‌اندازی سایت مشابه نوبیتکس اپ را نیز در نظر بگیرید.

 

افزایش اعتبار برند

نوبیتکس اهمیت ویژه‌ای برای خرید ارز‌های دیجیتال دارد. این امکانات به ذخیره سازی اطلاعات کمک شایانی می‌کند.

 

اهمیت طراحی سایت مشابه نوبیتکس

با توجه به اهمیت بالای ارز‌های دیجیتال در نیاز افراد زیادی به دنبال بستری مناسب و امن برای خرید ارز‌های دیجیتال خود هستند؛ به همین دلیل افرادی که می‌خواهند سایت‌های مشابه نوبیتکس داشته باشند زیاد شده است. این سایت به دلیل اینکه اولین سایت در این زمینه است، بسیاری افراد سایت‌های مشابه آن را می‌خواهند داشته باشند.

تصویر سایت مشابه Nobitex

معرفی بهترین شرکت‌های طراحی سایت مشابه نوبیتکس

شرکت سی فایو

سی فایو یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در ایران است. این شرکت توانسته است در مدت زمان فعالیت خود، بهترین سایت‌ها را طراحی کند. این سایت با داشتن بهترین طراحان می‌تواند سایتی مشابه نوبیتکس را طراحی کند. شما با خیال راحت می‌توانید هر آنچه که مد نظر دارید را به طراحان این سایت بگویید.

برخی از قابلیت‌های سی فایو برای طراحی سایت

  • مدیریت امور صرافی و ارز دیجیتال
  • چند زبانه بودن
  • طراحی ریسپانسیو
  • ارائه گزارشات
  • بالا بودن سطوح امنیتی
  • ذخیره اطلاعات در یک سند

 

شرکت طراحی سایت ایراکد

این شرکت با بیش از 14 سال سابقه کار یکی از حرفه‌ترین‌ها برای پاسخ به سوال چگونه سایت بسازیم است. ایراکد می‌تواند صفر تا صد سایت نوبیتکس را برای شما بالا بیاورد حتی فراتر از آن چیزی که تصور می‌کنید.

سایت صرافی که ایراکد برای شما طراحی می‌کند، دارای عملکرد بالایی خواهد بود و این برای شما می‌تواند امتیاز بالایی به حساب آید.

 

شرکت طراحی سایت ویستا اپ

شرکت ویستا نیز یکی دیگر از شرکت‌های است که طراحی سایت مشابه نوبیتکس را انجام می‌دهد. تیم ویستا از متد‌های روز دنیا برای طراحی سایت استفاده می‌کنند. در این شرکت تمامی‌سایت‌ها با کد نویسی بالا می‌آید و این می‌تواند یک سایت اختصاصی برای شما را رقم بزند. تمام سایت‌های طراحی شده در این شرکت به صورت ریسپانسیو بوده و دارای امنیت بالایی است.

 

قابلیت‌ها و امکانات طراحی سایت مشابه نوبیتکس در ویستا

  • ایجاد کیف پول برای ارز‌های دیجیتال
  • مایش قیمت ارز‌ها به صورت دیجیتال
  • اپلیکیشن ای نوبیتکس
  • مشاهده قیمت لحظه ارز دیجیتال

طراحی سایت وب پویا

یکی دیگر از شرکت‌های برتر در زمینه طراحی سایت صرافی شرکت وب پویا است. این شرکت در سال 85 تاسیس شد و در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه بسیار خوبی در بین رقبای خود پیدا کند. وب پویا قادر است هر نوع کسب و کاری را در دنیای اینترنت معرفی کند. یکی از دلایل که این شرکت متمایز شده است، قیمت‌های مناسب این شرکت می‌باشد.

 

امکانت وب پویا برای طراحی سایت

  • دارای قابلیت اعلام نرخ کشور به صورت لحظه ای
  • اعلام نرخ سکه، طلا. بهد از هر نوسان
  • قابلیت تبدیل ارزها با یم دیگر
  • قابلیت جست و جو و …

 

شرکت طراحی سایت سیماگر

یکی دیگر از شرکت‌های طراحی سایت است که قادر است سایتی مشابه نوبیتکس طراحی کند. این شرکت یکی از معروف‌ترین شرکت‌های در زمینه طراحی، بازاریابی و طراحی سایت می‌باشد. طراحان سایت این شرکت همگی جوان هستند و تیمی‌از جوانان خلاق پیش رو دارد.

 

شرکت طراحی سایت ودیانا

یکی دیگر از شرکت‌های عالی برای طراحی سایت صرافی شرکت ودیانا است. این گونه است که این شرکت در ابتدا مدل کسب و کار شما را تحلیل می‌کنند. نیاز‌های اولیه را شناسی می‌کند. در قدم بعدی به سمت استراتژی مناسب شما می‌رود و در آخر آن پیشنهادی که از همه بهتر است را پیش روی شما می‌گذارد. این گونه است که شما در طور مسیر در حال پیشرفت هستید و از پشتیبانی آن‌ها استفاده لازم را می‌برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *