1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

آموزش گام به گام مراحل ساخت سایت

آموزش مراحل ساخت سایت

آموزش گام به گام مراحل ساخت سایت

قبل از شروع مراحل ساخت وب سایت، این سوال را از خود بپرسید. برای چه کاری به سایت نیاز دارید؟! هدف خود را بصورت دقیق مشخص کنید!

اگر برای این سوال جواب مناسبی ندارید، باید به دنبال پاسخی واضح باشید. چرا که هر سایت برای هدف خاصی طراحی می‌شود و هر قسمت دارای بخش‌ها و فرم‌های متفاوتی است. به عنوان مثال وب سایت‌های فروشگاهی مخصوص فروش محصولات در اینترنت و وب سایت‌های شرکتی یا شخصی برای ارائه رزومه و خدمات می‌باشند. بنابراین قبل از شروع مراحل ساخت وب سایت، هدف خود از تشکیل سایت را مشخص کنید.

ساخت سایت با سایت ساز سی فایو

اهمیت ساخت سایت

بر اساس آمارها در تیر ماه سال ۱۳۹۸ میزان فروش آنلاین در ایران بیش از ۲۱ هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان بوده که این عدد در تیر ماه سال ۹۹ با رشد حدود ۵۰۰ درصدی به عدد ۱۰۷ هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان رسید. با این وجود، این حجم از خزیدهای آنلاین تنها ۱-۲ درصد از حجم کل خرده فروشی‌های ایران است. شما هم اگر قصد ندارید که از این بازار عقب بمانید در ادامه این مقاله برای آشنایی با آموزش مراحل ساخت سایت با ما همراه باشید.

حجم خرده فروشی‌های آنلاین در جهان

چگونه یک سایت حرفه‌ای بسازیم؟!

قدم بعدی از مراحل ساخت سایت، انتخاب روش مناسب برای ایجاد سایت است. این مرحله به نیازها، منابع و سایر پارامترهای مورد نیاز شما بستگی دارد. از جمله روش‌های ساخت سایت می‌توان به به ساخت سایت با سایت سازها، شرکت‌های طراحی سایت و استفاده از CMSها اشاره کرد.

۱- مراحل ساخت سایت با کمک سایت سازها

سایت سازها در حال حاضر بهترین و مقرون به صرفه‌ترین و سریع‌ترین روش برای تشکیل سایت هستند. با سایت سازها می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی و سایر پیچیدگی‌های مراحل ساخت سایت،‌ وب سایت خودتان را تنها در چند دقیقه ایجاد کنید. سایت سازها به شما تمام امکانات لازم برای ایجاد یک سایت کامل شامل هاست، دامنه، قالب و سایر موارد را بصورت یکجا ارائه می‌کنند تا نیازی به خریدهای جداگانه و دردسرهای مختلف نداشته باشید.

سایت ساز سی فایو، بزرگ‌ترین سایت ساز ایران است. تا کنون در بستر سی فایو بیش از ۲۰۰ هزار وب سایت ساخته شده است. سی فایو مورد اعتماد برندهای بزرگی همچون پگاه، روزنامه خراسان، ایرانخودرو خراسان، آستان قدس رضوی، کفش ملی و سایر برندهای بزرگ ایران است.

۲- ساخت سایت با کمک شرکت‌های طراحی سایت

اگر تمایل به ساخت یک وب سایت فوق حرفه‌ای دارید و مشکلی با پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد را ندارید، می‌توانید با کمک شرکت‌های طراحی سایت مراحل ساخت یک وب سایت فوق حرفه‌ای و گران قیمت را طی کنید.

۳- مراحل ایجاد وب سایت با استفاده از CMSها

CMS یا سیستم تولید محتوا، نرم افزار اینترنتی است که به شما امکان مدیریت محتوای سایت را می‌دهد. در مراحل ساخت یک وب سایت، اصلی ترین مرحله کار با سیستم تولید محتوا است. CMSها با استفاده از کنترل پنل گرافیکی اجازه راه اندازی وب سایت را می‌دهد. از طریق این نرم افزار می‌توان محتویات سایت را مدیریت کرد. تا کنون سیستم‌های مدیریت محتوای مختلفی در سراسر جهان راه اندازی شده است.

سیستم‌های مدیریت محتوا

انواع سیستم‌های مدیریت محتوا:

WordPress: بدون تردید وردپرس یکی از بهترین و قوی‌ترین CMSهای دنیا است. ساخت سایت با وردپرس فرآیندی بسیار ساده و سریع است. با کمک وردپرس، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، می‌توانید به راحتی مراحل ساخت سایت خود را جلو ببرید. با کمک وردپرس می‌توانید انواع سایت‌های فروشگاهی، شخصی، شرکتی و … را راه اندازی کنید. در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از وب سایت‌های جهان از جمله سایت ساز سی فایو، از این سیستم مدیریت محتوای محبوب استفاده می‌کنند.

Joomla: جوملا نیز یکی از سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. جوملا جزو قدیمی‌ترین CMSها است. جوملا را می‌توان بدون آشنایی با برنامه نویسی مدیریت و پیاده سازی کرد. جوملا برای راه‌اندازی انواع سایت‌ها کاربرد دارد.

Drupal: دروپال یکی دیگر از CMSها است که همه ویژگی‌های دو مورد قبلی را دارد. در عین سادگی، امکانات نامحدودی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا کاربران ناآشنا به برنامه نویسی به همه انتظاراتشان دست پیدا کنند.

همچنین انواع دیگر این نرم افزارهای اینترنتی مدیریت محتوا در جهان وجود دارد؛ اما در حال حاضر، وردپرس در صدر جدول است؛ زیرا مراحل ساخت سایت را رایگان و بصورت open source (متن باز) ارائه می‌کند. بیشتر وب سایت‌های جهان از این سیستم پیشرفته و کارآمد استفاده می‌کنند.

ما در ابتدای مقاله آموزش ساخت وب سایت را بصورت خلاصه مطرح کردیم. در روش معرفی شده شما تمامی مراحل ساخت سایت را ظرف 1 ساعت به کمک سی فایو می‌توانید انجام دهید. اما اگر بخواهید خودتان دست بکار شوید و تک تک مراحل ساخت سایت را یاد بگیرید پیشنهاد میکنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

آموزش مراحل ساخت سایت از اینجا شروع می‌شود!!

آموزش گام به گام ساخت سایت

برای سایت خود هاست تهیه کنید

 هاست همانطور که از نامش مشخص است به معنای میزبان است. عملکرد سایت مشابه هارد است و ذخیره و پردازش اطلاعات وظیفه هاست است. همچنین هاست، سایت را برای دیگران به نمایش می‌گذارد. حتما باید هاست را از شرکت‌های معتبر با توجه به حجم مورد نیاز برای اطلاعات سایت خریداری کرد.

برای سایت خود نام دامنه انتخاب کنید

 دامین یا دامنه در واقع آدرس وب سایت شما است. افراد با جست و جو دامنه شما می‌توانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند. بنابر این انتخاب نام دامنه مناسب یکی از مهم‌ترین اقدامات در مراحل ساخت سایت است. همانطور که در آدرس تمامی سایت‌ها مشاهده می‌کنید با پیشوند www شروع شده و با پسوند org ،ir ،com و… به پایان می‌رسند. این پسوند‌ها با توجه به زمینه فعالیت سایت انتخاب می‌شوند؛ مثلا com به معنای دامنه بین المللی است و …

دامنه، برند را معرفی می‌کند و به آن هویت دیجیتالی می‌دهد. انتخاب نام دامنه جزو یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساخت سایت است. شما می‌توانید با انتخاب نام دامنه خاص، حرفه‌ای و قابل اعتماد به راحتی در ذهن مخاطبین ثبت شوید. همچنین به موتورهای جست و جو کمک کنید تا راحت‌تر موضوع کسب و کار شما را متوجه شوند.

انتخاب و نصب قالب و افزونه‌های ضروری

بعد از نصب وردپرس یا سایر سیستم‌های مدیریت محتوا، وقت زیبا کردن ظاهر وب سایت است. شما تنها چند ثانیه فرصت دارید تا با ظاهر جذاب وب سایت، نظر کاربران را به خود جلب کنید. گرچه خود وردپرس قالب‌های متنوع و رایگانی دارد اما بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای ساخت وب سایت از قالب‌های آماده خریداری شده از سایت‌هایی مثل ژاکت و راستچین استفاده کنند.

  • اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد ساخت سایت با سایت ساز سی فایو را دارید، نیازی به خرید قالب بصورت جدا ندارید. تنها کافی است از این بخش قالب مورد نظر خود را انتخاب و مراحل ساخت سایت را در کمتر از ۵ دقیقه شروع کنید.

بعد از انتخاب قالب، شم‍ا نیاز به امکانات اضافی بر روی سایتتان دارید. به عنوان مثال برای سایت فروشگاهی شما نیاز به نصب افزونه ووکامرس بر روی وب سایت خود دارید که می‌توانید این افزونه‌ها را از سایت‌های مختلف خریداری کنید. در ادامه مقاله مراحل ساخت سایت به مهم‌ترین افزونه‌های مورد نیاز سایت اشاره خواهیم کرد.

 

نصب قالب و افزونه‌های مورد نیاز وردپرس

ساخت صفحات مورد نیاز وب سایت

هر وب سایت در هنگام ساخت نیاز به صفحات مختلفی دارد. کاربران هنگام ورود به وب سایت به دنبال صفحه خاصی هستند. شما باید با ساخت صفحات مورد نیاز کاربران، کاری کنید تا افراد به راحتی بتوانند محتوا یا کالایی را که نیاز دارند را پیدا کنند. همچنین شما باید با ساخت صفحه درباره ما و تماس با ما مناسب، اعتماد کاربران را جلب کنید. مهم‌ترین صفحات مورد نیاز وب سایت عبارت‌اند از:

صفحات مورد نیاز وب سایت

صفحه تماس با ما: اولین صفحه برای ساخت صفحات وب سایت، صفحه تماس با ما است. در این صفحه باید شماره تماس ثابت و یا همراه شما وجود داشته باشد. اگر مکان فیزیکی واقعی نیز دارید حتما در سایت به صورت متن و انتخاب لوکیشن بر روی گوگل مپ در وب سایت قرار دهید.

داشتن امکان مشاوره آنلاین به کاربران در وب سایت، یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد اعتماد و جذب مشتری و نهایتا فروش است. سی فایو این امکان را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در طی مراحل ساخت وب سایتتان سیکال را نیز فعال کنید. شما می‌توانید با کمک سیکال، این امکان را برای کاربرانتان فراهم کنید که بصورت رایگان و بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی با شما و مشاورانتان تماس بگیرند.

  • سیکال یکی از خدمات سایت ساز سی فایو است که با استفاده از آن می‌توانید بصورت اینترنتی، امکان تماس رایگان را برای کاربرانتان فراهم کنید. سیکال نیازی به هیچ نرم افزار و سخت افزار ارتباطی تلفنی دو طرفه ندارد.

صفحه درباره ما: در این صفحه از وب سایت شما باید اطلاعات، آمارها، پیشینیه، تیمی که دارید و هر چیزی که به معرفی بهتر شما کمک می‌کند را اضافه کنید. هدف نهایی این صفحه آشنایی مشتری با شما است و اینکه بتواند راحت‌تر به شما اعتماد کند.

نمونه کارها: ‍مخاطب هنگام ورود به سایت شما دوست دارد بداند شما تا بحال چه کارهایی و با چه کیفیتی انجام داده‌اید. صفحه نمونه کار ذهن مخاطب شما را به این سمت میبرد که شما یک کسب و کار واقعی و حرفه‌ای هستید و اینکه آیا شما می‌توانید نیاز او را برطرف کنید یا خیر.

جذب ترافیک برای سایت

موضوع افزایش ترافیک یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران وب سایت‌ها و بازاریابان محتوا قبل و بعد از ساخت وب سایت است. افزایش ترافیک روش‌ها و ریزه کاری‌های مختلفی دارد که شامل:

جذب ترافیک برای وب سایت

سئو یا ترافیک ارگانیک. ترافیک ارگانیک به کاربرانی گفته می‌شود که از طریق نتایج جست و جو در موتورهای جست و جو به وب سایت شما وارد می‌شوند. در ترافیک ارگانیک شما بصورت مستقیم برای ورود کاربران هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. به این نوع ترافیک که از موتورهای جست و جو وارد وب سایت می‌شوند، ترافیک رایگان نیز گفته می‌شود. پس قبل از شروع مراحل ساخت وب سایت حتما به این نکته توجه داشته باشید که وب سایت شما مشکلی در سئو نداشته باشد. برای آشنایی بیشتر با مباحث سئو این مقاله را مطالعه کنید.

  • خبر خوب اینکه تمامی وب سایت‌های ساخته شده با سی فایو از سئو پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید با کمی کار بر روی محتوای وب سایت، خود را در صفحات گوگل مشاهده کنید.

تبلیغات: نکته مهم اینکه،‌ ساخت وب سایت و تلاش برای بهبود سئو به تنهایی کافی نیست. فروش آنلاین بدون تردید نیازمند تبلیغات است. تبلیغات در اینترنت یکی از بهترین و جذاب‌ترین روش‌های جذب مخاطب است. تبلیغات انواع مختلفی دارد. مثل تبلیغ در موتورهای جست و جو یا گوگل اذ، ایمیل مارکتینگ، استفاده از شبکه‌های تبلیغاتی مثل یکتانت و… ، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات موبایلی و ….

  • شبکه‌های تبلیغاتی: شبکه‌های تبلیغاتی مجموعه‌هایی هستند که به به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کنند تا تبلیغات محصول، خدمات و برند خود را در وب سایت‌های معتبر و پر بازدید فارسی به مخاطبان هدف خود نمایش دهند و ترافیک ورودی جذب کنند. همچنین به مدیران وب سایت‌ها کمک می‌کند تا از طریق نمایش تبلیغ در وب سایت خود، به درآمد برسند.

افزایش سرعت سایت

سرعت وب سایت یکی از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. بر اساس تحقیق StrangeLoop یک ثانیه تاخیر در بارگزاری صفحات منجر به کاهش ۷ درصد از آمار فروش، ۱۱ درصد از بازدید صفحات و ۱۶ درصد از رضایت مشتری می‌شود. پس حتما قبل از شروع ساخت سایت به فکر سرعت وب سایتتان هم باشید.

افزایش سرعت وب سایت

برای تست سرعت وب سایت ابزارهای مختلفی وجود دارد. اگر وب سایت شما وردپرسی باشد، می‌توانید از سایت رایگان website speed test استفاده کنید. همچنین بهینه سازی سرعت وب سایت روش‌ها و نکات مختلفی دارد که شامل:

استفاده از افزونه‌های کش مرورگر: با استفاده از این افزونه‌ها، بخشی از اطلاعات صفحه وب سایت شما که معمولا ثابت است در حافظه سیستم کاربر ذخیره می‌شود. در صورتی که کاربر مجدد وارد وب سایت شود، ارسال و دریافت اطلاعات، مراحل طولانی اولیه را طی نمی‌کنند و از کش مرورگر دریافت می‌شوند.

بهینه سازی تصاویر: یکی از مهم‌ترین مواردی که بر روی سرعت بارگذاری وب سایت موثر است، میزان حجم صفحات است. هنگام استفاده از تصاویر سعی کنید تصویر از سایز مورد نیازتان بزرگ‌تر نباشد. همچنین قبل از بارگذاری تصاویر در وب سایت، با استفاده از ابزارهای کاهنده حجم، حجم آن را کم کنید.

استفاده از CDNها. با کمک CDNها اطلاعات سایت در سرورهایی در سراسر جهان ذخیره می‌شود. در این حالت اطلاعات از نزدیک‌ترین سرور به کاربر ارسال می‌شود، نه از سرور اصلی سایت. این پروسه باعث افزایش سرعت بارگیری سایت می‌شود.

استفاده از Lazy Load: اگر از تصاویر و ویدیوهای زیادی در وب سایت خود استفاده می‌کنید، بهتر است حالت Lazy Load یا بارگذاری کند را فعال کنید. در این حالت به جای لود همه تصاویر و ویدیوها بصورت یکباره، بارگذاری متناسب با بخش قابل روئیت صفحه انجام می‌گیرد.

لایت اسپید، وب سروری با سرعت و امنیت بسیار بالا است. لایت اسپید برای محتوا های استاتیک از TUX ‚ THTTPD و BUA استفاده میکند. همچنین برای محتوا های داینامیک به علت استفاده از mod_php تا 50% سریع تر از آپاچی در سرویس های نوشته شده در php است.لایت اسپید از ورژن 3 به بعد از کنترل پنل‌های cPanelDirect Admin و … نیز پشتیبانی می‌کند.

  • مزایای لایت اسپید:

نصب آسان

رابط کاربری قوی

تنظیمات قالب

هاست مجازی

نصب و بروزرسانی خودکار

php مدیریت سرور ساده از راه GUI

سرعتی حدود ۶ برابر سریع‌تر از آپاچی و….

مدیریت افزونه‌ها: یکی از مهم‌ترین مزایای ساخت سایت با وردپرس، توسعه پذیری است. هنگامی که شما یک افزونه را نصب می‌کنید، وردپرس فایل‌های افزونه را به سرور میزبان وب سایت شما ارسال می‌کند. به همین علت نصب و فعال کردن افزونه‌های زیاد باعث کندی وب سایت شما خواهد شد.

عدم استفاده از اسلایدرها. اسلایدرها تصاویر و متن‌ها را در قالب اسلایدها نمایش می‌دهند که این کار باعث کند شدن سرعت سایت شما می‌شود. همچنین پلاگین‌های جاوا اسکریپت و… که بصورت جداگانه بارگزاری می‌شود نیز بر روی سرعت صفحه اثر می‌گذارد.

سرور. حافظه سرورها انواع مختلفی دارد. تعدادی از آن‌ها از حافظه NVMe استفاده می‌کنند، تعدادی SSD و سرورهای قدیمی‌تر از HDD استفاده می‌شود. سرورهایی که از حافظه NVMe استفاده می‌کنند، جزء پیشرفته‌ترین نوع سرورها هستند که نسبت به انواع دیگر حافظه‌های ذخیره سازی دارای سرعت بالاتری هستند. هارد NVMe پیشرفته‌ترین هارد تولید شده در دنیا است که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع از هاردها تا ۴ برابر سریع‌تر از انواع هاردهای معمولی SSD هستند.

ابزارهای ضروری برای ساخت وب سایت

ابزارهای ضروری ساخت وب سایت

چت آنلاین: توجه به این نکته مهم است که حدود ۶۰ درصد کاربران، سفارش خود را نیمه کاره رها می‌کنند. چرا؟! به این علت که برایشان تعدادی سوال ایجاد می‌شود اما پاسخ و پاسخگویی برای سوالات در سایت شما وجود ندارد. سرویس چت یا تماس آنلاین، به شما کمک می‌کند از طریق سایت به راحتی با مشتری خود ارتباط بگیرید و تمام سوالات آن‌ها را پاسخ دهید.

درگاه پرداخت: بعد از اینکه سایت خود را راه‌اندازی کردید، در صورتی که قصد فروش از سایت خود را دارید، نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت است. دریافت درگاه پرداخت منوط به دریافت اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک است. پس از دریافت اینماد تنها کافی است یکی از افزونه‌های درگاه پراخت را در سایت خود قرار دهید.

آنالیز کردن وب سایت

آنالیز سایت جزو مهم‌ترین مواردی است که شما باید همیشه به آن توجه داشته باشید. آنالیز سایت به شما میزان رشد صفحات سایت شما را از نظر سئو، جایگاه کلمات کلیدی و ترافیک سایت نشان می‌دهد. شما می‌توانید به کمک این ابزارها متوجه شوید که کجای کار مراحل ساخت سایت را اشتباه انجام داده‌اید و مسیر خود را اصلاح کنید.

آنالیز کردن وب سایت

مهم‌ترین ابزارهای آنالیز وب سایت:

گوگل آنالیتیکس: ابزار آنالیز متعلق به خود شرکت گوگل است که بصورت رایگان و با رابط کاربری ساده ارائه شده است. گوگل آنالیتیکس ابزاری برای تحلیل وب سایت‌های ساخته شده است تا با کمک اطلاعات ارائه شده، وب سایت خود را بهبود ببخشید. آنالتیکس اطلاعات کامل و دقیقی را درباره ترافیک‌های ورودی، رفتار کاربران، نرخ تبدیل و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها وب سایت خود را بهینه سازی کنید در اختیار شما قرار می‌دهد.

یاندکس: یادنکس نیز مانند گوگل آنالیتکس عمل می‌کند اما یکی از امکانات فوق العاده‌ای که ابزار یاندکس به ما ارائه می‌دهد، گزارش رفتار کاربران است. با شبیه سازی ویدیویی از کاربران سایت، تمام مراحل از زمانی که کاربر وارد سایت می‌شود و چه کارهایی انجام می‌دهد را می‌توانید در یک ویدیو مشاهده کنید. حتی اگر وب سایت شما دارای فرم باشد و کاربر قبل از ارسال فرم کلید خروج را بزند، شما به راحتی می‌توانید متن پاک شده را مطالعه کنید.

ابزار SEMRush Rank نوعی ابزار جست و جو است که رتبه کلمات کلیدی شما را در موتورهای جست و جو ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ردیابی تعداد جست و جوهایی که برای آن کلید واژه انجام شده را نیز انجام می‌دهد.

امنیت وب سایت

امنیت سایت، مجموعه کارهایی است که باید انجام دهید تا امنیت وب سایت شما افزایش پیدا کند و امکان نفوذ به وب سایت به حداقل ممکن برسد. امنیت وب سایت به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

امنیت وب سایت

هاست مطمئن: سعی کنیدهاست سایت خود را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید. امن بودن بستری که سایت بر روی آن میزبانی می‌شود اهمیت بسیار بالایی دارد. سعی کنید ملاک انتخاب هاست برای وب سایتتان، امن‌ترین هاست باشد نه ارزان‌ترین.

افزونه‌های اصلی:‌ سیستم‌ عامل‌ها و نرم افزارها و افزونه‌های اصلی امنیت بسیار بالاتری نسبت به کرک شده‌ها دارند. منابع غیر اصیل ممکن است تغییراتی را در هسته یا بخشی از سیستم عامل شما انجام دهد تا به راحتی بتوان از آن سوء استفاده، تخریب و جاسوسی انجام داد. سعی کنید به هیچ عنوان از نسخه‌های کرک شده و… استفاده نکنید.

استفاده از رمز عبور مناسب: یکی از مواردی که درصد کمی از افراد به آن توجه می‌کنند، استفاده از رمز عبور قدرتمند است. رمز عبور مناسب باید بیش از ۸ کاراکتر باشد و تلفیقی از حروف و اعداد و کاراکترهای خاص باشد.

تغییر آدرس ورود به بخش مدیریت سایت: این کار در افزایش امنیت وب سایت بسیار موثر است و مواقعی که رمز عبور شما به دست افراد بدون صلاحیت افتاده باشد امکان پیدا کردن صفحه لاگین وب سایت شما کاهش پیدا می‌کند. در حالت عادی در وب سایت‌های وردپرسی بخش لاگین (wp-admin) است. اما شما می‌توانید با تغییر آدرس آن احتمال ضربات امنیتی را کاهش دهید.

استفاده از SSL: یکی از اولین اقدامات پس از ساخت سایت نصب SSL‌ است. علاوه بر رفع مشکلات امنیتی، تاثیر بسیار خوبی بر روی جلب اعتماد کاربران دارد. SSL اطلاعات ورودی و خروجی را با الگوریتم‌های خاصی رمزنگاری کرده و امکان دزدیده و استفاده از آن‌ها را در بین راه به حداقل می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *