1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

نمونه سایت شخصی

تصویر سایت شخصی

امروزه در عصر تکنولوژی افراد برای برند سازی و در معرض توجه قرار گرفتن معمولا اقدام به ساخت سایت ساده یا شخصی می‌کنند. برای اینکه یک سایت شخصی طراحی کنیم مراحلی را باید طی کنیم: اصل سادگی و جذابیت را فراموش نکنید. همواره ساده‌‌ترین سایت‌ها، جذب کننده‌ترین آن‌ها هستند. قبل از اضافه کردن هر بخشی به سایت توجه کنید که باعث کسل کنندگی سایت نشوند؛ زیرا هر لحظه که کاربر احساس کند سایت خسته کننده شده است به سرعت آن را می‌بندد و دیگر سراغ آن نمی‌آید.

سی فایو یک سایت ساز حرفه‌ای است که می‌توانید از آن برای ساخت نمونه سایت‌های شخصی کمک بخواهید.

 

چگونه یک نمونه سایت شخصی طراحی کنیم؟

محتوای نمونه سایت شخصی باید کاملا خوانا و تاثیر گذار باشد. در سایت شخصی از اضافه گویی در محتوا باید به شدت پرهیز کرد. فقط باید اطلاعات اصلی و مهم را در اختیار کاربر قرار داد.

نمونه قالب سایت شخصی، می‌تواند وردپرس، جوملا، html و یا هر قالب دیگری باشد؛ اما بهترین قالب برای سایت شخصی، قالب وردپرس است. قالب وردپرس هم آموزش آن اسان‌تر است و هم دارای قابلیت ویرایش، به روز رسانی و توسعه پذیری است. قالب betheme وردپرس و افزونه Slider revolution از پرکاربردترین‌ها در ساخت سایت است.

تصویر نمونه سایت شخصی

معرفی چندین نمونه طراحی سایت شخصی

سایت شخصی همان‌طور که از نام آن مشخص است سایتی نامیده می‌شود که فرد به وسیله آن اطلاعاتی از خود، تحصیلات، نمونه‌ کارها و علاقه مندی‌هایش را در اختیار کاربر می‌دهد.

در ادامه به دو نمونه از نحوه طراحی سایت شخصی اشاره می‌کنیم:

نمونه وب سایت شخصی دکتر به فراوانی یافت می‌شوند اما تنها تعداد کمی از آن‌ها اصول طراحی گرافیک و سئو مطالب سایت شخصی را به خوبی رعایت کرده‌اند. امروزه اکثر پزشکان عمومی و متخصص و دندان‌ پزشکان در اولین فرصت وب سایت شخصی خود را به ساده‌ترین شکل ممکن به وسیله فروشگاه سازها راه‌اندازی می‌کنند.

 مهم‌ترین نکته در ساخت وب سایت شخصی برای پزشک، ذکر دقیق مدارج علمی و افتخارات او است. نمونه‌ کارها و رضایت مشتریان در یک بخش دیگر باید در معرض دید کاربران قرار بگیرد و در پایان نیز باید تمامی راه‌های ارتباطی با مطب پزشک اعم از شماره تماس و آدرس دقیق و نحوه نوبت گیری باید مشخص شود. ضمنا برای جلوگیری از سواستفاده از نام پزشک می‌توان آدرس صفحات اجتماعی را که پزشک در آن‌ها فعالیت دارد، در انتهای سایت ذکر کنید.

نمونه وب سایت شخصی طراح گرافیک به عنوان یکی از برترین روش‌ها برای معرفی طراح گرافیک و نمونه کارهای او است. یک طراح گرافیک اگر پروژه خاص و منحصر به فردی را به عهده گرفته و به پایان رسانده است می‌تواند در صدر توضیحات و نمونه کارهایش آن را عنوان کند. بخش دیگری که می‌توان در سایت اضافه کرد توضیحاتی در خصوص رشته گرافیک و حوزه کاری طراح گرافیک است تا کاربر بداند در چه مواردی می‌تواند از شما کمک بگیرد‌.

 

آشنایی با بهترین نمونه‌های وب سایت شخصی

برای طراحی یک نمونه سایت شخصی بهتر است با نمونه‌ سایت‌های حرفه‌ای شخصی آشنایی مختصری داشته باشیم و از آن‌ها برای طراحی سایت خود درس بگیریم.

اولین وب سایت شخصی معروف در سراسر دنیا، سایت شخصی Red Russak است. صفحه اصلی این سایت با یک کاریکاتور از موسس سایت و توضیحاتی در خصوص کار‌ها و علاقه مندی‌های او و نحوه فعالیت او در شبکه‌های اجتماعی مزین شده است.

سایت شخصی بعدی، متعلق به Joshua McCartney است. این سایت شخصی فوق العاده تنها از دو صفحه تشکیل شده است. در صفحه اصلی Joshua نمونه کارهایش را آپلود می‌کند و در صفحه دیگر به معرفی خودش و کارهایش پرداخته است.

سومین نمونه سایت شخصی موفق، سایت Seth Godin است. این سایت به اندازه صاحب آن جالب و دیدنی است. Seth نویسنده و کارآفرین آمریکایی است که شهرت بسیاری را از نوشتن کتاب شیب به دست آورده است‌. برای ورود به سایت شخصی او، در اولین مرحله باید در سایت ثبت نام کنید. او به این طریق افراد زیادی را در جریان کارهای خویش قرار می‌دهد.

سایت شخصی Simon Sinek مثال دیگری از برترین نمونه سایت‌های حرفه‌ای شخصی است. جسارت و شادابی در این وب سایت به وضوح مشخص است. صفحه اصلی این سایت با رنگ قرمز پوشیده است و سپس از رنگ سفید برای نوشتن متنی کوتاه روی صفحه قرمز استفاده است. این تضاد رنگی هارمونی چشم نوازی ایجاد کرده است. Simon در وب سایت شخصی‌اش خود را در قالب یک ویدیو به مخاطبان خود معرفی می‌کند.

تصویر نمونه طراحی سایت شخصی

تعرفه نمونه سایت شخصی

امروزه هر فردی که مهارت، توانایی و یا دانشی دارد و به کمک آن قصد دارد شناخته شده و کسب درآمد کند، سایت شخصی را به او پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت ثابت و مشخصی برای طراحی سایت شخصی وجود ندارد. تعرفه طراحی سایت شخصی تا حد زیادی بستگی به امکانات اصلی و فرعی که در سایت طراحی می‌شوند، دارد. سایت‌هایی که با قالب آماده طراحی می‌شوند، قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارند.

فاکتورهای موثر بر قیمت نهایی طراحی سایت شخصی رابط کاربری، زبان برنامه نویسی، طراحی اختصاصی، دامنه، هاست، خدمات پشتیبانی، مدت زمان تحویل پروژه و.. است. 

به طور معمول طراحان و شرکت‌های طراحی سایت، پکیج‌های مختلفی را با امکانات گوناگون طراحی می‌کنند. شما می‌توانید متناسب با امکانات مورد نیاز و بودجه‌ای که برای سایت شخصی خود در نظر گرفته‌اید، یکی از این پک‌ها را انتخاب کنید.

در نهایت نگران صرف هزینه‌ معقول برای راه‌اندازی سایت شخصی نباشید. طراحی سایت شخصی یک سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده کاری شما است.

 

سخن آخر

اگر طراحی سایت شخصی کاملا اصولی و توسط افراد حرفه‌ای انجام گیرد و محتوای آن جذابیت کافی برای مخاطب داشته باشد، از اساسی‌ترین راه‌های معرفی و تبلیغ خود و کارهایتان به کاربران به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *