1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

طراحی سایت فروش شارژ

تصویر طراحی سایت فروش شارژ

در عصر حاضر که عصر ارتباطات نام گرفته است، کسب درآمد از اینترنت غیرممکن نیست بلکه بسیار راحت هم هست. امروزه اکثریت افراد جامعه ایران و جهان از تلفن همراه استفاده می‌کنند و از این تعداد، بیشتر آن‌ها سیم کارت‌ اعتباری دارند. همه این سیم کارت‌ها برای اینکه قابلیت ارسال پیامک و یا برقراری تماس داشته باشند باید شارژ شوند.

در زمان‌ گذشته و پیش از گسترش سایت‌ها و نرم افزارها، مردم بیشتر شارژ مصرفی سیم کارت اعتباری خود را از سوپر مارکت‌ها، هایپر مارکت‌ها و یا عابر بانک‌ها خریداری می‌کردند؛ اما به تدریج با پیشرفت سیستم‌های آنلاین، امروزه تعداد زیادی از افراد خرید شارژ را غیر حضوری و به وسیله تلفن همراه با یا بدون اینترنت انجام می‌دهند.

در حال حاضر خرید شارژ به صورت غیر حضوری به سه طریق امکان پذیر است:

  1. سایت فروش شارژ ایرانسل، همراه اول، رایتل و…
  2. کد‌های ussd
  3. اپلیکیشن‌های فروش شارژ

سایت‌های فروش شارژ به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای خرید شارژ از نظر مردم شناخته شده‌اند؛ در نتیجه هر فردی به راحتی و با صرف هزینه اندک می‌تواند یک سایت برای فروش شارژ راه‌اندازی کند و به این طریق به صورت مداوم با دریافت پورسانت از هر شارژ کسب درآمد کند.

 

امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروش شارژ

حال با نحوه کسب درآمد از سایت فروش شارژ آشنا شدیم اما اینکه چگونه سایت بسازیم و چه امکاناتی برای راه‌اندازی اینگونه سایت‌ها نیاز است را در ادامه مطلب ذکر می‌کنیم.

دو راه برای ساخت سایت فروش شارژ وجود دارد:

  1. استفاده از انواع مختلف سایت سازهای موجود
  2. طراحی اختصاصی سایت‌.

از هر روشی که برای ساخت اینگونه سایت‌ها استفاده می‌کنید باید امکانات کاملی را در اختیار کاربر قرار دهید.

امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروش شارژ می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. فضای میزبانی کافی برای افزایش سرعت بارگذاری مطالب در سایت
  2. صفحه و منو نامحدود سایت
  3. موبایل دوستی و انطباق عالی سایت با گوشی‌های هوشمند
  4. دامنه نامحدود
  5. قابلیت اتصال به درگاه‌ بانک‌های مختلف برای پرداخت آنلاین
  6. امکان بکاپ گیری و گزارش دهی منظم و دوره‌ای
  7. آمار تعداد بازدیدکنندگان از سایت
  8. امکان ثبت کلمات کلیدی برای هر صفحه از سایت فروش شارژ
  9. قابلیت لینک دهی به کلمات کلیدی به منظور گسترش سایت
  10. قابلیت توسعه و به روزرسانی در آینده

تصویر سایت فروش شارژ

آیتم‌های طراحی وب سایت فروش شارژ

در هنگام طراحی سایت فروش شارژ آیتم‌های متنوعی را به سایت می‌افزایند. از جمله این آیتم‌ها پنل پروفایل کاربر است که توسط کاربر در بدو ورود به سایت تکمیل می‌شود و در مراجعه‌های بعدی به سایت دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات کاربر نیست. این آیتم امکان ویرایش و به روزرسانی نیز دارد‌.

پنل مدیریتی آسان و کاربردی از جمله مهم‌‌ترین آیتم‌های مورد نیاز برای ساخت سایت فروش شارژ است تا صاحب سایت به راحتی بتواند از همه محتواها و رخدادهای سایت اطلاع کافی داشته باشد.

سایر آیتم‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی یک سایت فروش شارژ شامل موارد زیر است: سیستم گزارش دهی منظم و دقیق، گرافیک جذاب و طراحی منطبق با سیستم عامل انواع گوشی‌های هوشمند، محتوای کاربردی و سئو شده.

هرچه سئو در محتوای سایت فروش شارژ بیشتر رعایت شود و طراحی ظاهر سایت جذاب‌‌تر و چشم نوازتر باشد، آمار بازدید از سایت بالاتر می‌رود. به دنبال این اتفاق هماهنگی سایت با فاکتورهای گوگل نیز بیشتر می‌شود و احتمال اینکه سایت فروش شارژ در صفحه اول جستجوهای گوگل قرار بگیرد افزایش می‌یابد.

یکی از نکاتی که در بهترین شرکت طراحی سایت مورد توجه قرار می گیرد این است که امکانات هر آیتم به راحتی، بدون نیاز به دانش خاص و تنها با چند کلیک در اختیار کاربر سایت قرار بگیرد. در صورتی که دستیابی به هر قسمت از سایت نیازمند چندین عملیات پیچیده باشد کاربر به سرعت خسته می‌شود و از سایت خارج می‌شود.

 

کاربردهای طراحی سایت فروش شارژ

اصلی‌ترین کاربرد سایت فروش شارژ که هم به نفع کاربر سایت و هم به نفع ارائه دهنده سایت است این است که با هر خرید شارژ هم کاربر به راحتی و بدون دردسر شارژ خریداری کرده و هم مقداری پورسانت از هر خرید در اختیار صاحب سایت فروش کارت شارژ قرار می‌گیرد.

به منظور معروفیت بیشتر و دریافتی بالاتر نباید از قالب‌های کپی طراحی سایت استفاده کرد؛ زیرا در این حالت احتمال اینکه سایت شما در صدر لیست موتورهای جستجو قرار گیرد پایین می‌آید و به طبع آن میزان فروش کارت شارژ نیز کاهش خواهد داشت.

بعضی از سایت‌های فروش شارژ کاربردهای دیگری نیز دارند؛ به طور مثال ممکن است در کنار فروش کارت شارژ، برای برندهای گوناگون تبلیغات انجام دهند، بازی‌های آنلاین جذابی برای سرگرم شدن کاربران در سایت قرار دهند و یا حتی می‌توانند علاوه بر فروش شارژ، بسته‌های اینترنتی متنوعی را به فروش برسانند.

تصویر ویژگی‌های سایت فروش شارژ

ویژگی‌های سایت فروش شارژ

یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌هایی که هنگام طراحی سایت فروش شارژ باید مد نظر داشته باشیم، طراحی ساده و واضح سایت است. هرچه سایت ساده‌تر طراحی شده باشد، کاربر برای خرید شارژ از سایت کمتر با مشکل مواجه می‌شود و راحت‌تر می‌تواند خرید خود را ثبت کند.

به عبارتی بهتر است سایتی برای فروش شارژ طراحی می‌شود، در همان صفحه نخست نوع سیم کارت اعتباری ایرانسل، رایتل، همراه اول و یا تالیا را به وضوح ذکر کرده باشد. سپس با کلیک کردن بر روی هر کدام از آن‌ها مقدار شارژ مورد نیاز را انتخاب کرده و به درگاه بانک برای پرداخت آنلاین متصل شود.

 

سخن آخر

امروزه راه‌اندازی سایت فروش شارژ در صورتی که ویژگی‌هایی نظیر: گرافیک جذاب و محتوای سئو مفید داشته باشد و خرید شارژ از آن راحت باشد؛ در مدت زمان اندکی سود قابل توجهی را برای صاحب کسب و کار به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *