1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت موزیک

تصویر سایت موزیک

موسیقی جزء جدا نشدنی از ما است. در همه جا دنیا بدون استثناء به موزیک گوش می‌دهند. می‌توانیم به جرات بگوییم موسیقی جان تازه‌ای به همه افراد می‌دهد. کسانی هستند که برای ارائه دادن موزیک به دیگران سایت مخصوص به این حرفه را راه‌اندازی کرده‌اند. آن‌ها جدیدترین و انواع اقسام آهنگ‌ها را حتی آن‌هایی که را ظرف چند ساعت به بیرون آمده است را بر روی سایت خود قرار می‌دهند.

 

گام‌های ساخت سایت موسیقی

برای داشتن یک سایت موزیک در قدم اول باید هاست و دامنه مورد نیاز خود را تهیه کنید. پیشنهاد می‌شود قوی‌ترین هاست را برای این کار انتخاب کنید؛ زیرا به دلیل حجم بالای آپلود موزیک سایت دچار کند شدن می‌شود و این از نظر سئو سایت امتیاز منفی حساب می‌شود.

در قدم بعدی شما باید به دنبال یک طراح حرفه باشید تا بتواند سایت شما را طراحی کند. این کار باید توسط فردی صورت بگیرد که ذوق بالا و حرفه‌ای باشد. حرفه‌ای بودن برای کار طراحی سایت جزء گزینه‌های مهم محسوب می‌شود.

شما باید هر آن چیزی که از سایت نیاز دارید به طراح انتخابی خود بگویید تا بتواند طراح با توجه به خواسته‌های شما و نظرات خود یک سایت کاربر پسند برای کاربران هدف طراحی کند.

تصویر طراحی سایت موسیقی

کسب درآمد از طراحی سایت موزیک

سایت موسیقی یک نوع کسب و کار درآمد زا است. شما می‌توانید جدیدترین موسیقی‌ها و فیلم‌ها روز دنیا را در سایت خود به اشتراک بگذارید. افراد برای معرفی موزیک‌های خود همچنین معرفی کنسرت‌های خودشان برای سایت شما هزینه می‌کنند.

افرادی که به دنبال کسب و کار آنلاین هستند و از همه مهم‌تر به موسیقی علاقه دارند می‌توانند سایت موزیک راه‌اندازی کنند.

 

سایت موزیک باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

از کجا بفهمیم که چگونه سایت بسازیم و چه ویژگی‌هایی را برای سایت خود فراهم کنیم؟ همه این‌ها بسته به سلیقه و نظر طراح سایت شما دارد؛ اما به طور کلی یک سایت موسیقی باید دارای موارد زیر باشد.

  • قرار گرفتن موسیقی در دسته مخصوص به خودش، یعنی هر سبک موسیقی در دسته خودش قرار بگیرد.
  • دسته بندی موسیقی بنا به حروف الفبا خانوادگی خواننده
  • دسته بندی تاپ‌ترین آهنگ‌ها و پربازدیدترین آهنگ‌ها
  • امکان درج آلبوم‌های موزیک‌ها به همراه عکس کاور
  • امکان دسترسی به موزیک ویدیوها
  • مکانی برای درج تبلیغات و اطلاعیه کنسرت‌ها
  • سازگاری با موبایل و تبلت
  • رعایت قوانین سئو

 مواردی دیگر که می‌تواند در این لیست قرار بگیرد.

 

امکانات لازم در طراحی سایت حرفه‌ای موزیک

بهترین شرکت‌های طراحی سایت بهترین نتیجه‌ها را نیز برای شما رقم می‌زنند. طراحی سایت‌های موسیقی و فیلم از قسمت‌های زیادی تشکیل شده است. این طراحی‌ها باید با دقت و حوصله زیادی انجام شود تا بتواند یک سایت بسیاری خوبی از آب درآید. پس در قدم اول باید صبر و شکیبایی خود را بالا ببرید تا طراح بتواند با دقت زیاد سایت شما را طراحی کند.

یک وب سایت از قسمت‌های مختلفی مانند ثبت نام، نظرات کاربران، صفحه اصلی، درباره ما، ثبت نام کاربران، امکان اشتراک گذاری آهنگ‌ها، شرکت در نظرسنجی‌های سایت، حق اشتراک ماهانه، سالانه، برترین آهنگ‌ها جدیدترین آهنگ‌ها و تشکیل شده است و برای هر کدام از این قسمت‌ها باید برنامه نویسی صورت بگیرد تا بتواند به یک سایت خوب و پربازدید تبدیل شود.

تصویر سایت موزیک

نکات بسیار مهم در طراحی وب سایت موسیقی

بعد از این که شرکت مورد نظر خود را برای طراحی وب سایت پیدا کردید. برای موفق شدن در پروژه باید پلن بنویسید. اینکه در سایت می‌خواهید چه کار‌های را انجام دهید. در این بخش به نکات مهم و کلید و کاربر پسند اشاره می‌کنیم.

 

از تصاویر استفاده کنید

استفاده از تصاویر باکیفیت و عالی این توانایی را دارد تا سایت شما را به تنهایی زیبا کند. همیشه سعی کنید از تصاویر عالی با وضوح بالا برای سایت خود استفاده کنید؛ زیرا در چشم کاربر جذاب می‌آيد.

بهترين پيشنهادي كه می‌توانيم به شما بكنيم اين است كه از پس زمينه‌های خيلي جذاب استفاده كنيد. از تصاوير واقعي و مرتبط با آهنگ استفاده كنيد و حتما خود شخص خواننده نيز در عكس حضور داشته باشد.

انتخاب عكس بايد با توجه به تم سايت باشد. اگر سايت شما ساده و رنگ آن خنثي بود يك امتياز مثبت حساب مي شود؛ زيرا هر رنگي به رنگ خنثي مي‌آيد.

 

استفاده از طرح و نماي بسيار شفاف و واضح

يكي از نكات مهمي كه بايد در نظر بگيرد وضوح و ساده بودن سايت شما است. اين به چه معني می‌تواند باشد. تصور كنید فردي وارد سايت شما می‌شود. اگر سايت شما شلوغ باشد فرد دچار سردرگمي خواهد شد؛ زيرا از هدف اصلي خود كه دانلود آهنگ مورد نيازش بوده است دور می‌شود و به سرعت سايت شما را ترك مي كند و تمام.

سايت شما نه تنها منبع اصلي دانلود آهنگ كاربر نشد بلكه با بستن سريع سايت باعث شد امتياز منفي از سمت گوگل به شما پرتاب شود.

شما بايد از همه لحاظ به كاربر خود اهميت دهيد؛ زيرا كاربران بزرگ‌ترين سرمايه‌های يك سايت هستند.

سايت بايد چنان حرفه‌اي و خوب طراحي شده باشد كه بتواند با وجود زياد بودن مطالب، سادگي و مرتب بودن خود را حفظ كند.

يك نكته بسيار ريز ديگر اين است كه كاربر زماني كه وارد سايت شما می‌شود صفحه اصلي را می‌بيند؛ پس سعي كنيد چيدمان اين صفحه را منظم‌تر از ديگر صفحات طراحي كنيد.

 

استفاده از طرف رنگي انعطاف پذير

رنگ سايت شما می‌تواند بسيار تاثير گذار باشد و به ماندگاري كاربر در سايت‌تان كمك زيادي کند. از طراح خود بخواهيد رنگي را به شما پيشنهاد بدهد كه بيشتر تاثير را بر روي مخاطب بگذارد.

 

هزینه طراحی سایت موسیقی

هزينه طراحي سايت موسيقي نسبت به طراحي سايت‌هاي ديگر مناسب‌تر است؛ اما بسته به نوع امكاناتي كه از طراح می‌خواهيد امكان بالا رفتن و يا پایین آمد قيمت وجود دارد. اگر نمی‌خواهيد در ابتدا هزینه طراحی سایت زیادی بپردازید می‌توانيد از ساخت سايت آماده استفاده كنيد. شركت سي فايو اين امكان را به شما مي دهد تا بتوانيد تعرفه طراحي وب سايت خود را پايين بياوريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *