1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

همایش بزرگ دیجیتال مارکتینگ مشهد به میزبانی سی فایو

همایش دیجیتال مارکتینگ

گزارش اولین همایش دیجیتال مارکتینگ مشهد به میزبانی سی فایو و آنلاینر و با سخنرانی افراد برجسته و حرفه ای در این حوزه برگزار شد

این همایش در تاریخ 15 مرداد ماه 1397 در مشهد برگزار شد. اداره کار رفاه و امور اجتماعی ، پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی ، شهرداری مشهد مقدس و دو سایت تخصصی فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ به نام مجموعه آنلاینر با نام سایت (www.onliner.ir) و سایت ساز سی فایو با نام سایت (www.see5.net) از جمله برگزار کنندگان این همایش بوده اند. طول زمان این همایش 6 ساعت بود و شش سخنران هر کدام به مدت بیست دقیقه در مورد موارد تخصصی در این حوزه به سخنرانی پرداختند.

هدف این همایش ارتقای سطح سواد دیجیتال مارکتینگ صاحبان کسب و کارها، فعالان استارتاپی و مدیران فروش در مشهد می باشد. دیجیتال مارکتینگ به معنای بازاریابی دیجیتال می باشد و ابزارها و روش های فروش محصول یا خدمات در فضای اینترنت را شامل می شود.
همچنین خدمتی دیگر در جهت کمک به استارتاپ های فعال در مشهد که استفاده از فضای تبلیغاتی همایش بود نیز در اختیار این افراد قرار گرفت. در سالن پذیرایی که طبقه پایین سالن همایش بود ، میزهایی در اختیار این استارتاپ ها قرار گرفت و امکان تبلیغ محصول خود را در زمان پذیرایی به آن ها می داد.

جامعه هدف این همایش صاحبان کسب و کار های استارتاپی، مدیران فروش و فعالان استارتاپی در حوزه فروش اینترنتی بود. تقریبا اکثر افرادی که در همایش شرکت داشتند، مالکین استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی فعال مشهدی و مدیران شرکت های متوسط بودند .

سخنرانان این همایش عادل طالبی، احمد کلاته ، مصطفی پورعلی، مهدی انجیدنی، حافظ رضایی و رسول زارع بودند که همگی صاحب کسب و کار های بزرگ اینترنتی در کشور هستند.

شروع همایش با تلاوت قرآن، سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا آغاز شد. مجری و هدایت گر این همایش آقای امیرحسین حدادیان، مدرس و استراتژیست شخصیت و رفتار شناسی بودند. ایشان در تهران مشاور مدیران در مذاکرات و آداب رفتاری هستند. در این همایش هم به عنوان مجری و هم به عنوان مدرس، در بین سخنرانی های اساتید ، مباحث رفتاری جذابی را مطرح می کردند.

آقای دکتر علی جاهدی دبیر علمی همایش نیز دقایقی در مورد لزوم برگزاری این همایش در مشهد صحبت کردند، سپس سید ادریس شاهمیرزایی دبیر اجرایی همایش که طرح اولیه همایش و نیز مسئولیت برگزاری بر عهده ایشان بود بر روی سن آمده و ضمن بیان نحوه شکل گیری همکاری های همه جانبه، از گروه ها و اداراتی که در برگزاری این همایش به نوعی دست اندر کار بودند تشکر به عمل آورد. شاه میرزایی از گروه های دیگر استارتاپی همچون همفکر مشهد، مجموعه رکاد ، مجموعه پانوآ ، نظام صنفی رایانه ای کشور، تیم پروفایل، روزنامه خراسان اپلیکیشن آخرین خبر مشخصا جناب آقای حبیب نیکجو، روزنامه شهرآرا ، خبر فوری، ایران تدکس، مجموعه تبلیغاتی آوازه و کلیه حامیان رسانه ای دیگر که در اطلاع رسانی این همایش نقش موثری را داشتند، نام برده و تشکر نمود.

همچنین از اسپانسرهای همایش مجموعه گرین وب، تپ سی، موج همراه، نیوسئو، آنی واش، فالوباز، مشهد هاست، مولتی کافه و گروه فرهنگی رسانه عصر هنر که خدمات فیلم برداری و پخش زنده همایش را برعهده داشتند نیز کمال تشکر را نمود.

در آخر نیز از برگزار کننده های خصوصی همایش ، مجموعه آنلاینر و سایت ساز سی فایو که در اجرای برگزاری همایش به بهترین شکل ممکن نقش ویژه ای داشتند قدردانی به جا آورده شد.

 

گزارش کوتاه این همایش را در سایت پارک علم و فناوری خراسان بخوانید

حال به معرفی سخنرانان و موضوع ارائه هایشان اشاره می کنیم :

رسول زارع با موضوع طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی موفق :

رسول زارع از سال 85 در زمینه طراحی و گرافیک ui – ux بصورت حرفه ای مشغول به کار بوده، در سال 90شرکت فناوری اطلاعات اسپاد را راه انداختند طی سالهای گذشته چندین استارتاپ مختلف راه اندازی نموده که از میان آنها می توان به اسکارت با بیش از 10 هزار کابر، سی فایو با بیش از 70 هزار سایت ساخته شده و سرویس پایش اخبار نیوزویت اشاره کرد.

سایت ساز سی فایو هرآنچه در ساخت یک سایت نیاز است را ظرف چند ثانیه در اختیار کاربر قرار می دهد، با سی فایو کاربر می تواند برای خود یک سایت عالی ساخته به مدت 7روز رایگان از امکانات آن استفاده کند و درصورت تمایل، اقدام به فعالسازی آن نماید. سایت ساز سی فایو با بیش از 70 هزار وب سایت ساخته شده، جزو پرفروش ترین سایت ساز ها در ایران می باشد.

یکی از تخصص های رسول زارع طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی است وی در حال حاضر مشاور فنی وب سایت های صنایع شیر ایران پگاه است.

موضوع سخنرانی رسول زارع مربوط به طراحی کمپین های تبلیغاتی کلیکی بود. اساسا کمپین های تبلیغاتی با چندین هدف مختلف طراحی میگردند ازجمله آنها می توان به برند اورنس، لید جنریشن یا جمع آوری سرنخ و فروش اشاره کرد مهمترین هدف هر کسب و کار و استارتاپ از اجرای کمپین تبلیغاتی فروش محصول یا خدمات و ایجاد یک چرخه ی درآمدی سودآور با نرخ بازگشت سرمایه مثبت است در این سخنرانی از مراحل طراحی یک کمپین تبلیغاتی سودآور مدل های متنوع تبلیغات کلیکی و ابزارها و سنجه های مهم تبلیغاتی صحبت به عمل آمد بنحویکه هر فردی بتواند با مبالغ بین 5 تا 10 میلیون تومان و استفاده از ظرفیت پلتفرم های تبلیغاتی چرخه ی سودآوری برای کسب و کار خود ایجاد نماید.

اسلاید این ارائه را در slideshare ببینید .

 

 

دکتر مهدی انجیدنی مدیرعامل توسعه سامان و پیام رسان گپ:

یکی از برجسته ترین سخنرانان این همایش دکتر مهدی انجیدنی بودند، ایشان مبحث تجارت در شبکه های اجتماعی را مطرح نمودند. شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر توسعه فزاینده ای داشتند و در ایران به طور خاص استقبال بسیاری از این شبکه ها صورت گرفته است. مبحث در آمد زایی در این شبکه ها چند سالی است که در ایران در حال جا افتادن بوده و به معرفی روش های معرفی محصول به مخاطب در شبکه های اجتماعی که در نهایت منجر به خرید کالا یا خدمات می شود ، می پردازد.

 

 

احمد کلاته با موضوع اتوماسیون بازاریابی

مدیر آکادمی کسب و کار کلاته در تهران دیگر مهمان این رویداد بودند. آقای کلاته مدرس چندین دوره کسب و کار اینترنتی بوده و از جمله افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. ایشان در ارائه خود به موضوع اتوماسیون بازاریابی پرداختند. اتوماسیون بازاریابی همچون اتوماسیون در صنعت، منجر به کاهش نیاز به نیروی انسانی لازم در بازاریابی شده و همچنین سرعت روند بازاریابی را به شکل فوق العاده ای افزایش می دهد. از جمله ابزارهای اتوماسیون بازاریابی می توان به اتوماسیون ایمیل مارکتینگ، اتوماسیون اینستاگرام مارکتینگ اشاره کرد.

 

 

 

مصطفی پورعلی با موضوع هک رشد

ایشان با بیش از 13 سال سابقه عضو هیئت مدیره گرین وب و موسس آرنیکا وب هستند. گرین وب از جمله قدیمی ترین و برترین سایت های خدمات اینترنتی در کشوراست. ارائه مصطفی پورعلی در ارتباط با موضع هک رشد بود. هک رشد یکی از جذابترین مباحث در حوزه اسکیل آپ کردن و مقیاس پذیر کردن استارتاپ هاست روشهایی که استارتاپ شما را تا چندین هزار برابر با هزینه بسیار کم رشد و توسعه می دهد.

 

 

 

عادل طالبی با موضوع چرخه محتوا :

عادل طالبی با نزدیک به دو دهه فعالیت در حوزه کسب و کارهای اینترنتی یکی از افراد باتجربه در این عرصه محسوب می شوند. عادل طالبی مالک سه سایت سایت تیزلند، کتابم کو و نیمکت است که در حوزه آموزش مقاطع تحصیلی مختلف فعالیت دارد. ایشان به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده ترین اساتید دیجیتال مارکتینگ در ایران هستند کافیست نامشان را در گوگل جستجو کنید تا به آموزش های کم نظیر دیجیتال مارکتینگ دسترسی پیدا کنید. عادل طالبی در این همایش چرخه محتوا را به شکلی جذاب ارائه نمود که فیلم آنرا می توانید در آپارات مشاهده کنید. چرخه محتوا یکی از روش های اثربخش تولید محتوا است. توصیه میکنیم کانال کار و کسب ایشان در تلگرام را دنبال کنید.

 

 

 

حافظ رضایی با موضوع سئو

حافظ رضایی مالک مجموعه آنلاینر با بیش از هشت سال سابقه در حوزه خدمات اینترنتی، از جمله جوانترین سخنرانان این همایش بودند. ایشان صاحب استارتاپی بسیار قوی بوده که محصولات اینترنتی ایشان در کشور در رده اول فروش قرار دارند. به عنوان مثال تنها یکی از محصولات ایشان فروش بیست میلیونی در ماه را دارد. چندین سال نیز فعال در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی بوده و به بیش از صد نفر در حوزه خدمات اینترنتی آموزش خصوصی داده اند. ایشان مبحث سئومارکتینگ که مهمترین مبحث در دیجیتال مارکتینگ می باشد را مطرح نمودند و چک لیستی را که جزو مهترین مباحث در سئو می باشد را به مخاطبان معرفی کردند.

 

گزارش تصویری همایش استارتاپ باکس مشهد با موضوع دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *