1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

طراحی سایت صنعتی

تصویر طراحی سایت صنعتی

با پیشرفت روز افزون اینترنت، تمام مشاغل به این فکر افتاده‌اند که چگونه سایت بسازیم و برای خود سایت حرفه‌ای طراحی کنند؛ از این رو می‌توانند مشتریان خود را در سطح گسترده‌ای داشته باشند. در حرفه صنعتی نیز می‌توان با طراحی یک سایت حرفه‌ای درآمد خود را افزایش دهید. با طراحی وب سایت صنعتی و معرفی محصولات و متفاوت بودن نوع معرفی با دیگر رقبا می‌تواند در موفقیت شما تاثیر زیادی داشته باشد. طراحی سایت برای کارخانه‌های صنعتی و شرکت‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و کار فرما‌ها می‌توانند طرح و ایده مورد نظر خود را به طراح بگویند و طراح به بهترین نحوه ایده را پیاده سازی کند.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت صنعتی را پیدا کنیم؟

شما که این مطلب را می‌خوانید، قطعا می‌خواهید کسب و کار خود را از حالت سنتی خارج کرده و فروش خود را در اینترنت نیز داشته باشید. طراحی وب سایت می‌تواند اعتبار چند برابری به کسب و کار صنعتی شما ببخشد و شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی رضایت مشتری خود را کسب کنید. حتی به راحتی می‌توانید از طریق سایت نظرات و پشنهاد‌های مشتریان را دریافت کنید.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت نه تنها باعث افزایش اعتبار شما می‌شود، بلکه می‌تواند کیفیت کار شما را چند برابر کند. در انتخاب طراح سایت حتما این نکته مهم را درنظر داشته باشید. طراح حرفه‌ای و خوش ذوق حتما می‌داند گرافیک کار در طراحی سایت چه جایگاه مهمی‌ می‌تواند داشته باشد. همین نکات ریز باعث می‌شود شما بتوانید سفارش از طریق سایت را در دریافت کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای شرکت های صنعتی:

ساخت فروشگاه اینترنتی برای مجموعه های بزرگ حساسیت و اهمیت زیادی دارد چراکه یک مجموعه معتبر نمیتواند یک سایت با کیفیت پایین یا پشتیبانی تامطمن داشته باشد بنابراین شرکت صنعتی باید طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به یک مجموعه معتبر و قدرتمند سفارش دهد . فروشگاه ساز سی فایو یک سرویس قدرتمند با بیش از ۲۳۰ هزار سایت ساخته شده است که در این میان ده ها برند ملی و بین المللی جزو مشتریان فروشگاه ساز سی فایو هستند .

اهمیت طراحی وب سایت صنعتی برای کسب و کار‌های صنعتی

همانطور که گفتیم طراحی وب سایت نیاز هر کسب و کاری است. با راه‌اندازی یک وب سایت می‌توانید با رقبای خود رقابت کنید و با تبلیغات هوشمندانه محصولات خود را در سطح اینترنت قرار دهید و از این راه به درآمد بسیار خوبی برسید. این که از چه طریق و چه راهی می‌تواند در بازدهی تبلیغات شما کمک کند خیلی مهم است.

اگر می‌خواهید کسب وکار خود را گسترش و رونق دهید، باید سرمایه گذاری بسیار هوشمندانه‌ای داشته باشید و از این طریق است که می‌توانید روز به روز پیشرفت خود را در در عرصه اینترنت ببینید.

تصویر امکانات طراحی سایت صنعتی

امکانات طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت کارخانه صنعتی از حساسیت بالایی برخوردار است؛ زیرا هر گونه کم کاری در حین طراحی سایت می‌تواند در آینده، بازار اینترنتی را دچار مشکل کند. با توجه به خواسته‌هایی که مدیران صنعتی دارند سایت باید مزیت‌های زیر را داشته باشد.

هر سایتی با توجه به نوع کسب و کار باید امکاناتی را در نظر بگیرد و افزایش امکانات یک سایت، تعرفه طراحی سایت را نیز افزایش می‌دهد. سایت صنعتی نیز به همین شکل خواهد بود. به ادامه توجه کنید.

  • افزایش سفارشات آنلاین و کم شدن حضور مشتری
  • معرفی تک تک محصولات و خدماتی که شرکت می‌دهد به همراه رزومه کامل از فعالیت شرکت.
  • طراحی و قالب سایت باید به طور کامل اختصاصی باشد و متناسب با نوع فعالیت شرکت طراحی شده باشد.
  • طراحی مطابق با استانداردهای گوگل باشد و حتما به سئو سایت توجه شود.
  • طراحی سایت به صورت ریسپانسیو و برای مشتریانی که با تبلت و موبایل سایت را بررسی می‌کنند راحت باشد.
  • در قسمت درباره ما به طور کامل شرکت یا کارخانه را معرفی کرده و از پیشینه و فعالیت‌های آن سخن گفته شود.
  • دسته بندی محصولات به صورت گروه محصولی
  • معرفی محصولات و نحوه استفاده از آن‌ها
  • گالری تصاویر
  • بخش مقالات برای اطلاعات صنعتی
  • نمایش محصولات مرتبط
  • کاتالوگ کارخانه به صورت بروز شده
  • داشتن فرم سفارش در سه مرحله (انتخاب محصول، خرید، پرداخت) بیشتر از یه مرحله باعث کلافگی مشتری خواهد شد.
  • معرفی نمایندگان کارخانه در سراسر کشور
  • بخش انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • امکان نظر دادن
  • اخبار روز کارخانه
  • پشتیبانی آنلاین سایت
  • لینک شبکه‌های اجتماعی
  • معرفی شرکا و همکاران

این بخش‌های گفته شده، باید در سایت در نظر گرفته شوند. قسمت‌های دیگر با توجه به نظر مدیر کسب و کار و طراح می‌تواند اضافه گردد. 

 

 هدف از راه‌اندازی سایت صنعتی چیست؟

هدف از طراحی وب سایت برای کسب و کار‌های اینترنتی می‌تواند این باشد که کارخانه صنعتی بتواند استراتژی‌های خود را در سطح اینترنت گسترش دهد و همه افراد را با این استراتژی‌ها آشنا کند. مدیر سایت باید از طریق دیجیتال مارکتینگ بتواند مشتریان زیادی را جذب کند تا کارخانه بتواند درآمد بسیار خوبی از این راه کسب کند. این نکته را از یاد نبرید که با پیشرفت تکنولوژیِ همه افراد به موتور‌های جست و جو دسترسی دارند و برای رفع نیاز‌های خود اولین کاری که می‌کنند جست و جو در آن است. با تکنیک‌های خاص می‌توانید نفر اول جست و جو‌ها باشید.

تصویر سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی برای کسب و کار‌های صنعتی چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت‌های صنعتی ظاهری شیک، حرفه‌ای و صنعتی باید داشته باشند. بهترین راه برای مدیریت سایت‌های صنعتی، پنل‌هایی است که به صورت اختصاصی طراحی شده‌اند. سایت‌های صنعتی به دلیل گسترش کار در سطح دنیا باید بتوانند پشتیبانی به چند زبان را ارائه دهند. با طراحی سایت صنعتی، خدمات به سراسر ایران و جهان منتقل می‌شود. مشتریان می‌توانند تنها با چند کلیک بدون دردسر و هدر رفتن وقت خرید خود را انجام دهند. سایت‌های صنعتی به این دلیل راه‌اندازی می‌شوند تا کسب و کارها را از حالت سنتی خارج کرده و به شکل دنیای امروز در بیاورند. با راه‌اندازی سایت صنعتی می‌توانید برند خود را در سطح ایران و جهان مطرح کنید و افراد زیادی را با برند خود آشنا کنید.

 

قیمت طراحی وب سایت صنعتی

قیمت طراحی وب سایت برای هر کسب و کار و صنعتی متفاوت است؛ زیرا هر کسب و کار نیاز‌های خاص خود را دارد. در بعضی مواقع مدیر سایت امکاناتی را برای طراح تعریف می‌کند و باعث می‌شود هزینه طراحی بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کرده شود. شما می‌توانید با مشاوران طراحی سایت سی فایو ارتباط برقرار کرده و از تعرفه‌ها و هزینه‌های آن با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *