1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت فروش گیفت کارت

تصویر گیفت کارت

حتما نام گیفت کارت را شنیده‌اید. گیفت کارت نوعی کارت فیزیکی است که به وسیله آن یک اعتبار مجازی به حساب افرادی که کد آن را وارد می‌کنند داده می‌شود. اگر بخواهیم به طور ساده بیان کنیم این کارت همانند کارت شارژ همراه اول و ایرانسل عمل می‌کند. طراحی سایت فروش گیفت کارت هزینه‌هایی متغیری دارد که شما می‌توانید با مراجعه با تعرفه طراحی سایت از قیمت‌های آن اطلاع کسب کنید. برای طراحی سایت ارزان با امکانات متفاوت می‌توانید از تیم حرفه‌ای سی فایو که در این زمینه تجربه دارند، بخواهید که شما را همراهی کنند. گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به مطالبی درباره گیفت کارت‌ها و سایت فروش گیفت کارت‌ها می‌پردازیم. 

 

انواع گیفت کارت در راه‌اندازی فروش گیفت کارت

تصویر انواع گیفت کارت

به طور معمول 4 گیفت کارت اصلی داریم:

درون فروشگاهی

کارت‌های درون فروشگاهی فقط برای یک فروشگاه استفاده می‌شود. این کارت‌ها را نمی‌توان دوباره شارژ کرد.

 

برون فروشگاهی

با این کارت‌ها می‌توان از هر فروشگاهی خرید کرد. روند کار این گیفت کارت‌ها مانند کارت‌های اعتباری دائمی است.

 

کارت‌ها فیزیکی

برای حفظ امنیت باید ثبت نام انجام شود. امکان تعویض کارت نیز وجود دارد.

 

گیفت کارت دیجیتال

این کارت‌ها قابل تعویض نیستند؛ ولی با این وجود امکان ناپدید شدن در آن‌ها وجود دارد.

با داشتن گیفت کارت‌ها شما می‌توانید هم به صورت فیزیکی و هم به صورت اینترنتی خرید انجام دهید. بیشتر این کارت‌ها شارژ اولیه دارند که از 10 دلار تا 500 دلار است.

 

ایجاد کسب و کار از طریق طراحی سایت فروش گیفت کارت

در چند سال اخیر یکی از راه‌های پر سود برای کسب درآمد طراحی سایت‌های اینترنتی بوده است. با توجه به علاقه مردم به خرید اینترنتی، افراد زیادی تمایل به راه‌اندازی وب سایت پیدا کرده‌اند. مهم‌ترین سایت‌های اینترنتی در جهان آمازون، گوگل پلی، آیتونز است. با طراحی فروشگاه گیفت کارت می‌توانید یک سیستم فروش شارژ گیفت کارت را راه اندازی کنید و شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان فراهم کنید. هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی بالا می‌باشد؛ اما روش‌های دیگری وجود دارد که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید ساخت سایت را با قیمتی که در نظر گرفته‌اید طراحی و راه‌اندازی کنید. مانند فروشگاه ساز که می‌تواند در ذخیره کردن هزینه‌های شما کمک شایانی کند.

با توجه به تحریم‌های همه جانبه ایران عملا دست ایرانیان برای خرید از وب سایت‌های آمازون و ای بی و… کوتاه شده است و نمی‌توانند خرید‌های بین المللی یا حتی برخی اپلیکیشن‌ها را انجام دهند در این موقعیت گیفت کارت‌ها کمک زیادی به ما می‌کنند. یکی از خدماتی که سایت‌های گیفت کارت به ما می‌دهند دریافت آسان این کارت هدیه‌ها است؛ همچنین آن‌ها آفرهای ویژه‌ای را اعم از اعتبار ماهانه شارژ هدیه نیز به شما می‌دهند و بسیاری از سایت‌ها گیفت کارت را به سرعت کارت هدیه، به شما می‌رسانند و کار شما هر چه سریع‌تر انجام می‌شود.

 

امکانات ساخت سایت فروش گیفت کارت

طراحی سایت فروش گیفت کارت امکاناتی را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کنند تا بتوانند به بهترین شکل خدمات خود را ارائه دهند. سی فایو در این مسیر همراه شما است و امکاناتی را که شما بخواهید را به سایت اضافه می‌کنند در ادامه به برخی از امکانات بسیار مهم در طراحی اشاره می‌کنیم. 

تصویر امکانات سایت فروش گیفت کارت

امنیت سایت گیفت کارت برای خریداران

سایت فروش گیفت کارت باید به گونه‌ای طراحی و راه‌اندازی شود که کاربر زمانی که کلیه اطلاعاتش را برای خرید این گیفت کارت وارد سایت می‌کند روی سایت به صورت رمز گذاری شده ذخیره و نگهداری شود تا کاربر به سایت اعتماد کند و با خیال آسوده خرید خود را انجام دهد.

 

پشتیبانی

سایت فروش باید پشتیبانی قوی داشته باشد تا اگر زمانی کاربر به مشکلی روبرو شد سریع و در کمترین زمان بتوانند به رفع مشکل آن بپردازند.

 

اطلاع رسانی 

طراحی سایت فروش باید دارای امکان اطلاع رسانی از هر روشی مانند sms یا ایمیل باشد که پس از هر تراکنش این اطلاع رسانی انجام شود تا کاربر مدیریت حساب خود را داشته باشد.

 

جستجوی پیشرفته

امکان جستجوی پیشرفته در سایت باعث می‌شود مدت زمانی که کاربر در سایت به دنبال محصول مورد نظرش باشد کاهش پیدا کند و می‌تواند محصول را سریعا خریداری کند.

در طراحی سایت فروش گیفت کارت باید امکاناتی دیگری را فراهم کنید که در ادامه اشاره می‌کنیم. 

  • امکان قیمت گذاری اتوماتیک بر روی گیفت کارت‌ها
  • امکان افزودن هر نوع گیفت کارتی
  • وجود پنل پشتیبانی به صورت تیکت

 

چرا به طراحی سایت فروش گیفت کارت نیاز داریم؟

حتما می‌دانید که اینترنت بستر بسیار قوی برای فروش محصولات و خدمات در دهه اخیر است و یکی از راه‌های فروش در اینترنت جذب بازدید کننده بیشتر به وسیله تبلیغات است. یکی از راه‌های آن راه‌اندازی و طراحی سایت فروش گیفت کارت است به این گونه شما برای کسب و کار خودتان صاحب سایت می‌شوید. همانطور که گفته شد سایت فروش گیفت کارت همان کارت‌های هدیه با کدهای شارژی است. سایت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که این سایت‌ها کارت‌های هدیه با طرح‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهند؛ از این جهت که افراد می‌توانند در مدت زمان کم، گیفت کارتی که می‌خواهند را با انواع گیفت کارت‌ها مقایسه کنند؛ در نتیجه صاحبان این کسب و کار نیاز به سایت فروش گیفت کارت دارند تا به افزایش درآمد و سود دهی می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *