1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت کارخانه

تصویر طراحی سایت کارخانه

امروزه با گسترش وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای هر شغل و شخصی طراحی سایت پیشرفته و به روز ضروری است‌؛ بنابراین کارخانه‌ها نیز به سایت اختصاصی به منظور نمایش محصولات، تبلیغات و… نیاز دارند‌.

در گذشته مدیران کارخانه‌ها برای معرفی محصولات و کالاهای تولیدی کارخانه به فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و… و سپس فروش آن‌ها از بازاریابان حرفه‌ای استفاده می‌کردند تا ویژگی‌های هر محصول را برای خریدار توضیح دهند و او را برای خرید از شرکت مجاب کند. بازاریابی به این روش معمولا سخت بود و نتایج جالبی نیز به همراه نداشت اما راه دیگری در آن دوران وجود نداشت.

 

اهمیت طراحی سایت کارخانه چیست؟

سایت برای کارخانه همان وظیفه بازاریاب را راحت‌تر، دقیق‌تر و با بازدهی بیش‌تر انجام می‌دهد؛ به همین منظور طراحی سایت برای کارخانجات از ملزومات اساسی محسوب می‌شود.

هر وب سایت برای کارخانه مانند ویترین عمل می‌کند وخریداران می‌توانند به راحتی جزییات هر محصول، ویژگی‌ها، قیمت، نحوه ارسال، زمان تحویل، نحوه پشتیبانی و گارانتی محصول و… را مشاهده و با سایر کارخانه‌ها مقایسه کنند تا در نهایت بتوانند یک خرید مناسب و به صرفه داشته باشند.

طراحی سایت کارخانه به قدری با اهمیت است که یک سایت حرفه‌ای می‌تواند میزان فروش محصولات و کالاهای کارخانه را تا دو برابر و حتی بیش‌تر افزایش دهد. هرچه سایت ساماندهی بهتر و گرافیک جذاب‌تری داشته باشد، مشتری بیش‌تری جذب می‌کند و احتمال خرید از سایت بالا می‌رود.

 تصویر مزایای سایت کارخانه

مزایای طراحی سایت کارخانه

در گذشته که تعداد کارخانجات محدود بود و شرکت‌های صنعتی و تولید کننده‌ها بخش محدودی از جامعه را تشکیل می‌دادند فروش محصولات تولیدی کارخانه‌ها و صنایع کار بسیار راحتی بود.

در حال حاضر با افزایش تعداد کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی مقوله فروش محصول بسیار سخت شده است و به راحتی امکان پذیر نیست و همچنین رقابت نیز بسیار زیاد است. در چنین شرایطی تولیدی‌ها و کارخانه‌هایی که برای ارائه محصولات خود سایت طراحی کردند و محصولات را به این شیوه به دیگران عرضه کردند، موفقیت و فروش بیش‌تری خواهند داشت.

از جمله مهم‌ترین مزایای طراحی سایت این است که برای فروش محصولات خود نیازی به واسطه‌ای تحت عنوان بازاریاب ندارید؛ در نتیجه کالا با قیمت مناسب‌تری به دست خریدار می‌رسد و به این طریق رضایت بیشتر می‌شود.

در طراحی سایت ارزان شرکت‌های تولیدی و کارخانجات مسئله دیگری که مطرح است، تبلیغات است. در عصر حاضر که اکثر افراد بیش از نیمی از وقت خود را در اینترنت و فضای مجازی می‌گذرانند، دیگر تبلیغات به شیوه قدیمی در تلویزیون‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی پاسخگو نیست. طراحی سایت اختصاصی و معرفی آن در شبکه‌های مجازی تا حد زیادی در میزان فروش کارخانه تاثیرگذار است.

 

امکانات طراحی سایت کارخانجات

امکانات طراحی سایت کارخانجات به طور اختصاصی برای این وب سایت‌ها طراحی می‌شوند.

این امکانات شامل موارد زیر است:

  • قابلیت نمایش هر محصول به همراه کلیه ویژگی‌ها و عکس‌های آن
  • امکان خرید آنلاین به صورت جزیی و عمده
  • بخشی برای ارتباط با مشتریان به منظور مشاوره دادن درباره خرید محصولات
  • اختصاص دادن بخشی از سایت به اخبار مربوط به کارخانه و اتفاقاتی که به طور روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در کارخانه رخ می‌دهد. این بخش حتی می‌تواند شامل افتخارات، گواهینامه‌ها و جوایزی که کارخانه دریافت کرده است نیز باشد.
  • امکان دریافت رزومه از افراد خواستار استخدام در کارخانه
  • ایجاد بخشی در سایت برای افرادی که تمایل به همکاری در فروش دارند. در این قسمت یک لینک اختصاصی به هر شخص داده می‌شود تا به این طریق جذب مشتری کنند و منبع درآمدی برای خود ایجاد کنند‌.
  • آدرس دقیق کارخانه و مراکز فروش حضوری به همراه تلفن تماس آن‌ها
  • اختصاص دادن بخشی از سایت به مقالات آموزشی پیرامون حوزه فعالیت کارخانه نیز امکانی است که به تازگی در طراحی سایت‌های جدید مرسوم شده است‌؛ به طور مثال اگر محصول تولیدی انواع کنسرو و کمپوت است، می‌توانید توضیحاتی در خصوص فواید و کاربردهای آن‌ها در زندگی روزمره به مخاطبان بدهید تا آن‌ها را به خرید ترغیب کند.

 تصویر امکانات سایت کارخانه

طراحی سایت کارخانجات شامل چه بخش‌هایی است؟

بخش‌هایی که برای طراحی سایت کارخانجات در نظر می‌گیرند بسیار متنوع هستند. هر سایت کارخانه باید حداقل از پنج بخش اساسی تشکیل شده باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

در یکی از صفحات سایت، باید به معرفی واحد صنعتی، کارخانه و یا تولیدی پرداخته شود. در این صفحه کلیه استانداردها، گواهینامه‌های معتبر جهانی و کشوری کسب شده و سایر افتخارات مجموعه عنوان می‌شود.وجود این صفحه در سایت باعث افزایش اعتبار کارخانه و جلب اعتماد مشتری می‌شود.

صفحه دیگری که باید هنگام طراحی وب سایت کارخانه طراحی شود، صفحه‌ای مربوط به محصولات و تولیدات کارخانه است. در این صفحه، تعدادی عکس واضح از همه ابعاد محصول قرار داده می‌شود و در خصوص ویژگی‌های ظاهری و فنی آن توضیحاتی ارائه می‌شود. حتی در این قسمت می‌توانید محصولات مشابه را نیز به کاربر نشان دهید تا بتواند به درستی بین آن‌‌ها تصمیم گیری کند. در صورت لزوم از فروشگاه ساز سی فایو نیز می‌توانید بهره ببرید.

در بخشی دیگر باید آدرس کارخانه و نمایندگی‌های آن در سراسر کشور و تلفن تماس آن‌ها را مشخص کنید، تا اگر مشتری تمایلی به خرید آنلاین ندارد، به صورت حضوری به مراکز فروش محصولات کارخانه مراجعه کند.

خدماتی که به صورت ویژه در اختیار خریداران محصولات کارخانه قرار می‌گیرد نظیر پشتیبانی همه جانبه، خدمات پس از فروش، گارانتی محصول و… همگی می‌توانند در یک بخش جدا در سایت طراحی شوند.

آخرین و مهم‌ترین بخش، قسمت نظرات مشتریان و پرسش و پاسخ‌هایی است که در سایت انجام شده و قابل مشاهده برای همه کاربران سایت می‌باشد.

 

جمع بندی

با گسترش صنایع و محصولات آن و همچنین افزایش مشغله خریداران و تمایل آنان به خرید آنلاین، طراحی سایت کاربردی با گرافیک جذاب که به خوبی درباره هر محصول توضیحات کافی داده باشد، برای فروش محصولات کارخانه امری ضروری محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *