1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت فروش بلیط

خرید حضوری بلیط به کمترین حد خود رسیده است. دلیل آن گسترش دنیای اینترنت است که این امکان را به کاربران داده است، بتوانند بلیط کنسرت خود را از طریق سایت تهیه کنند؛ به همین دلیل متخصصین حوزه طراحی سایت بر آن شده‌اند سایت‌هایی را برای رزرو بلیط آماده سازند. این سایت‌ها باید تمام ویژگی و امکانات را مانند خرید حضوری فراهم کنند. از طرفی انتظار می‌رود یک سری امکانات عالی دیگر مانند دیدن جایگاه صندلی خود، انتخاب این که فرد کناری شما خانم باشد یا مرد مشخص باشد.

در ادامه به شما می‌گوییم، یک سایت رزرو بلیط باید دارای چه ویژگی‌های باشد.

 

طراحی سایت فروش بلیط چیست و چه کاربردی دارد؟

تصویر بلیط هواپیما

تمام افراد حرفه‌ای در حوزه طراحی سایت این تخصص را دارند که طراحی سایت فروش بلیط کنسرت را به بهترین نحوه انجام دهند. بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت این ادعا را می‌کنند که می‌توانند، در زمان کم بهترین سایت را در اختیار مشتری بگذارند. شاید این مسئله درست باشد، اما بهتر است قبل از بستن قرارداد تمام ویژگی‌های که یک طراح و یک شرکت باید داشته باشد را بررسی کنید.

قبل از ثبت سفارش خود، نمونه کار‌های این شرکت را مورد بررسی قرار دهید. اگر برآورد هزینه انجام داده‌اید، قبل از جلسه حضوری بسته به نوع سایت‌تان، هزینه طراحی سایت فروش بلیط کنسرت یا طراحی سایت فروش بلیط هواپیما آن را جویا شوید.

 

ویژگی‌های ساخت سایت فروش بلیط

چگونه سایت بسازیم؟ رعایت چه نکاتی می‌تواند شما را از دیگر رقبا متمایز کند؟

یکی از مهم‌ترین این موارد داشتن امکانات عالی و گزارش دقیق به مدیر سایت است. فرض کنید شما سایت فروش کنسرت دارید، در این صورت اگر ویژگی امکان رزرو تا 24 ساعت را در سایت خود قرار دهید، بسیاری از کاربران را به سمت خود می‌کشانید و آن‌ها از این ویژگی استقبال گسترده‌ای خواهند کرد.

مکانیزم کردن فروش بلیط بسیاری از خطاها و اشتباهات هنگام پرداخت مبلغ از سمت خریدار را کاهش می‌دهد. شما به عنوان مدیر سایت می‌توانید ویژگی‌های کاربردی زیادی را تعریف کنید؛ به طور مثال شما یک مرکز تفریحی دارید و قرار است بلیط‌های مرکز خود را به صورت اینترنتی بفروشید. شما در نظر دارید قیمت هر بلیط را با جزئیات آن را منتشر کنید. در این بین می‌توانید تاریخی برای شروع و پایان رزرو را تعریف کنید و یا تعدادی بلیط برای فروش در روز در نظر بگیرید.

 

سامانه فروش بلیط تحت وب

این سیستم به دو قسمت سمت مدیر و سمت کاربر تقسیم می‌شود. بخش‌های سمت کاربر شامل صفحه اول سایت، درباره ما، لیست همایش‌ها، تاریخ برگزاری کنسرت‌ها و… که بدون نیاز به ثبت نام برای کاربر مشخص است.

سمت مدیر نیاز به ثبت نام دارد و شما باید در آن قسمت ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور برای خود تعریف کنید.

 

برگزاری توسط تهیه کننده

در این بخش می‌توانید اتفاقاتی مانند نوع کنسرت، نام خواننده ساعت برگزاری و… را تعریف کنید.

 

نام برگزار کننده

مکان برگزاری (اگر چند سالن در یک طبقه است نوشته نام دقیق سالن الزامی‌است)

 

سانس‌ها

تاریخ شروع رزرو

تاریخ پایان رزرو

تعداد بلیطی که در روز به فروش می‌رسد

تمام موارد بالا باید در طراحی سایت شما در نظر گرفته شود.

 

سفارش یا صدور نهایی بلیط

این به معنی سفارش خرید و پرداخت نهایی و صدور بلیط برای کاربر است. در این بخش صدور بلیط و رزرو همزمان و بدون دخالت رعایت می‌شود. این تکنیک زمانی اهمیت پیدا می‌کند که تعداد بلیط‌های درخواستی از بلیط‌های باقی مانده بیشتر شده باشد و یک بلیط با یک جایگاه صندلی به دو نفر همزمان فروخته نشود. اگر این اشتباه رخ دهد امکان صادر شدن بلیط دیگر فراهم شود.

  • ورود به حساب کاربری
  • پرداخت
  • ارسال پیام (سریال بلیط)
  • ارسال ایمیل (تصویر بلیط)
  • ·قابلیت پرینت بلیط

تمام مواردی که در این بخش گفته شد، توسط طراحی وب سایت فروش بلیط کنسرت انجام می‌شود.

 

نکات مهم در طراحی سایت فروش بلیط کنسرت

فرد در حال طراحی سایت

در این بخش می‌خواهیم نکات بسیار مهمی که در طراحی وب سایت باید رعایت شود بگوییم.

یک سایت خوب باید تمام نکات زیرا برای رزرو بلیط داشته باشد.

نمایش بلیط‌ها همراه با قیمت آن در صفحه اول سایت

فرآیند خرید در سه مرحله انجام شود. (وارد کردن مشخصات، تعیین شماره صندلی، پرداخت)

باید توجه لازم را به عمل آورید که به محض خرید بلیط مشخصات بلیط ایمیل و پیامک شود.

امکان انصراف وجود داشته باشد.

طراحی سایت برای فروش بلیط کنسرت بسیار آسان خواهد بود زمانی که بدانید باید از چه ویژگی‌هایی استفاده کنید.

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم نکات بسیار کلیدی در خرید اینترنتی است. همانند خرید بلیط به صورت حضوری، این شرایط را سایت سی فایو می‌تواند برای شما فراهم کند.

سی فایو بهترین شرکت طراحی سایت شناخته شده است و می‌تواند هر ویژگی که شما بخواهید را طراحی کند.

 

مزایای طراحی سایت فروش بلیط

تصویر بلیط هواپیما در دست انسان

سایت‌های فروش بلیط، برای برطرف کردن نیاز‌های مردم طراحی می‌شوند. در چند سال گذشته این سایت‌ها در دنیا جزء پربازدیدترین سایت‌ها به حساب آمد‌ه‌اند.

ساختار طراحی این سایت‌ها با دیگر سایت‌های دیگر متفاوت است و الگوریتم آن باید به گونه‌ای باشد تا سفارش را برای هر کنسرت در هر مکان فراهم کند. علاوه بر رزرو بلیط کنسرت بلیط سینما، تئاتر و از این دسته همایش‌ها می‌تواند در این سایت‌ها قرار بگیرد.

از مزایای این سایت‌ها خلوت شدن صفحه گیشه حضوری است که دیگر صف‌های طولانی را درب سالن مشاهده نمی‌کنید.

دومین مزایا آن صرفه جویی در وقت است. شما در خانه و یا محل کار خود هستید و بلیط خود را زیر 5 دقیقه رزرو می‌کنید و خواهید دید که دیگر لازم نیست ساعت‌های طولانی در صف قرار بگیرید.

آخرین مزایا آن می‌توانیم به شانس بالا برای خرید بلیط اشاره کنیم. هنگامی که شما به صورت حضوری بلیط تهیه می‌کردید امکان این وجود داشت که در نوبت شما بلیط تمام شود؛ اما در خرید از طریق سایت درصد آن بسیار پایین آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *