1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

خرید سایت

خرید سایت

خرید سایت از سی فایو

خرید سایت

در عصر حاضر به علت سرعت بالای رشد و تغییرات، همچنین حجم بالای خریدهای اینترنتی، داشتن وب سایت برای افراد به خصوص صاحبان کسب و کار در حوزه فروش اینترنتی به موضوعی ضروری تبدیل شده است.

حجم بالای خریدهای آنلاین

بر اساس گزارش سایت Insider Intelligence ، تا پایان سال 2022 بیش از ۵.۵ میلیارد دلار خرید آنلاین صورت خواهد گرفت. شما هم می‌توانید با داشتن سایت به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آنلاین باشید و محصولات خود را به فروش برسانید و با مخاطبین در ارتباط باشید تا از این بازار خرید و فروش‌های آنلاین عقب نمانید.

آمار خریدهای آنلاین

با اینکه داشتن وب سایت اهمیت بسیار بالایی دارد، اما زمان آن گذشته که هاست و دامنه را از یک شرکت،‌ قالب سایت را از شرکت دیگر و در انتها دست به دامن برنامه نویسان و طراحان وب شوید تا بعد از چندین ماه مشکلات فراوان سایت شما در گوگل دیده شود. امروزه به جای این فرآیند طولانی، دو گزینه مختلف دارید:

دردسرهای ساخت سایت

۱- خرید وب سایت آماده 

با خرید وب سایت آماده، دیگر نیازی نیست که خودتان برای خرید دامنه و هاست و طراحی سایت اقدام کنید و یا به دنبال راه‌اندازی پنل برای مدیریت سایت اینترنتی خود باشید. اما خرید سایت‌های آماده مشکلات متعددی دارد، مثل مشکل امنیت، ظاهر وب سایت، ثابت نبودن سایت در ترافیک‌های بالا، عدم توانایی هر گونه تغییر در وب سایت، پنل مدیریت بسیار سخت و پیچیده و باگ‌های فراوان.

۲- خرید سایت از سایت‌ سازها

بجز خرید وب سایت آماده با وجود تمام مشکلات، روش دیگری هم وجود دارد؛ به این شکل که شما می‌توانید به جای خرید سایت آماده، از طریق سی فایو سایت حرفه‌ای خود را در کم‌ترین زمان بسازید. برای مثال در صورتی که قصد خرید یک سایت اینترنتی برای فروشگاه خود را دارید، می‌توانید با  فروشگاه ساز سی فایو فروشگاه اینترنتی رایگان خود را به راحتی و در کمتر از چند دقیقه راه اندازی کنید.

سایت ساز سی فایو

مزایای خرید سایت اینترنتی از سایت ساز سی‌فایو

 

هزینه کم

هزینه‌های تهیه وب سایت از صفر بسیار زیاد است و به همین دلیل بیشتر مردم از خرید سایت منصرف می‌شوند. این درحالی است که هزینه ساخت سایت با سایت سازها بسیار کمتر از هزینه خرید وب سایت از شرکت‌ها و طراحان سایت فریلنسر است.

سرعت بالا

اصلی‌ترین ویژگی سایت ساز سی‌فایو سرعت بالاست. ساخت سایت با سی‌فایو تنها ۵ دقیقه زمان می‌برد. در صورتی که نیاز داشته باشید، بعد از خرید سایت، تیم حرفه‌ای سی فایو آماده است تا طراحی و محتوا دهی اولیه سایت شما را انجام دهد.

تغییرات سریع

سایت‌های طراحی شده با سی‌فایو بر بستر وردپرس قرار دارند. به همین خاطر شما به راحتی می‌توانید تغییرات و افزونه‌های دلخواه خودتان را بر روی سایت اعمال کنید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به عنوان محبوب‌ترین cms دنیا در بیش از ۶۳ درصد سایت‌های دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. این هسته به زبان php نوشته شده و میلیون‌ها توسعه دهنده در سراسر دنیا، از جمله ایران بر روی توسعه آن کار می کنند.

تکنولوژی‌های‌ زیرساختی

تیم فنی سی فایو از بهترین زیر ساخت‌های موجود به همراه جدیدترین تکنولوژی‌ها برای بستر فنی خود استفاده می‌کند. وجود سرورهای اختصاصی که کاملا مطابق با نیاز کاربران آماده سازی و تنظیم شده است موجب بهبود عملکرد سایت‌های خریداری شده از سی فایو می‌شود.

پشتیبانی ۳۶۰ درجه

سی فایو بر روی کلیه سایت‌های ساخته شده خود، پشتیبانی ارائه می‌کند و این یعنی اگر قالب سایت شما به مشکل برخورد یا نیاز به بازگردانی نسخه پشتیبان داشتید یا حتی برای کار با سایت نیاز به آموزش را احساس کردید می‌توانید از تیم پشتیبانی سی فایو کمک بگیرید تا مشکل شما را رفع و یا نحوه کار را به شما آموزش دهند. تیم پشتیبانی سی‌ فایو به صورت ۷ روز در هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب آماده کمک رسانی هستند.

پایگاه دانش

سی فایو در بخش پایگاه دانش، هر آنچه را که یک خریدار سایت به آن نیاز دارد بصورت کامل و رایگان آموزش داده است. همچنین هر هفته برای تمام خریداران سایت وبینار آنلاین برگزار می‌شود تا سوالات و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی سی فایو رفع کنند.

سایت آماده سئو

از آنجایی که سایت های سی فایو از هسته وردپرس استفاده می کنند و این هسته از سئو دوستی خوبی برخوردار است می‌توانید با کمی کار بر روی محتوا و ساختار سایت خودتان را در نتایج سرچ گوگل بالا بیاورید. برای این منظور یک افزونه دستیار سئو به صورت پیش فرض و رایگان بر روی سایت های سی فایو قرار دارد و کاربران می توانند با کمک این افزونه مطالب و سایت خود را بهینه کرده تا برای موتور های جستجو مناسب‌تر باشد.

چه نکاتی را هنگام خرید سایت باید رعایت کنیم؟!

نکات ساخت سایت

سازگار با موبایل یا ریسپانسیو باشد

حدود ۹۲.۱ درصد از افراد، جست و جوهای اینترنتی خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند. اگر هنگام خرید سایت به موبایل دوستی سایت خود توجه نکیند، علاوه بر مشکلات سئویی، آمار قابل توجهی از مخاطبان سایت خود را از دست خواهید داد. تمامی سایت‌های خریداری شده از سی فایو در حالت موبایلی عملکرد عالی دارند.

طراحی حرفه‌ای

در دنیای طراحی وب، بیشتر افرادی که طراحی سایت‌های عادی را به صورت فریلنسری انجام می‌دهند، تجربه خیلی زیادی ندارند. سی فایو در این مورد خیال تمامی خریداران سایت را راحت کرده است. در صورتی که تمایل داشته باشید، تیم طراحی حرفه‌ای سی فایو که سابقه طراحی سایت برای بسیاری از خریداران را داشته، کار طراحی سایت شما را انجام خواهد داد.

خرید از شرکت معتبر

قبل از اینکه سایتی را خریداری کنید، حتما درباره اعتبار و سابقه شرکت یا فردی که قصد خرید سایت از او را دارید تحقیق کنید. سایت ساز سی فایو، با ساخت بیش از ۱۹۲ هزار وب سایت، بزرگ‌ترین سایت ساز ایران است. سی فایو مورد اعتماد شرکت‌های بزرگی مثل فروشگاه آنلاین هلدینگ پگاه و ۲۹ شرکت تابعه آن، ایرانخودرو خراسان، آستان قدس رضوی، کفش ملی، شرکت آزمایش و… می‌باشد.

پشتیبانی

هنگام خرید سایت از ارائه پشتیبانی توسط شرکت یا شخصی که سایت را تهیه می‌کنید مطمئن شوید. سایت ساز سی فایو در این مورد نیز خیال تمام خریداران سایت را راحت کرده است. در صورتی که سایت شما به هر مشکلی بر بخورد یا اینکه نیاز به تغییر داشته باشید تیم حرفه‌ای پشتیبانی سی فایو آماده کمک به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *