1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری را می‌توانیم پلی میان مردم و هنرمندان بدانیم. شما به وسیله سایت می‌تواند در هر زمینه‌ای که هستید فعالیت کنید. هنر خود را بدین وسیله می‌توانید بیشتر به دیگران معرفی کنید. الزاما نمی‌توانید سایت هنری را مختص کسانی بدانیم که هنرمند هستند. فرض کنید شما فرد علاقه مند به هنر هستید. در این صورت تصمیم می‌گیرید سایتی در حیطه هنر راه‌اندازی کنید که می‌توانید به راحتی با آن به درآمد برسید.

طراحی وب سایت هنری می‌تواند منجر به گسترش فرهنگ و تمدن‌های مختلف شود. همه این‌ها باید تحت نظر کارشناسان باشد.

 

چرا باید اقدام به راه‌اندازی سایت هنری کرد؟

تصویر مرتبط با طراحی سایت

پلتفرم‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای دیده شدن کارتان استفاده کنید. جالب است که این اپلیکیشن‌ها بسیار کارآمد هستند؛ اما باید گفت محدود هستند و نمی‌شود کار را در آن گسترش داد. این نرم افزار‌ها مانند پینترست و اینستاگرام می‌توانند مکمل وب سایت هنری شما شوند؛ اما می‌توانید با وب سایت طرح‌ها و محصولات خود را به طور گسترده‌ای به دیگران معرفی کنید و دست شما در این باره باز خواهد بود.

 

مزایای راه‌اندازی سایت هنری

طراحی سایت

در ادامه مزایای ساخت سایت را ذکر خواهیم کرد.

  • برندینگ و معرفی کسب و کار و هنر
  • افزایش مشتریان از طریق جست و جو
  • ارائه نمونه کار‌ها
  • انجام امور تبلیغاتی
  • فروش محصولات خود به صورت آنلاین
  • اطلاع رسانی و نوشتن مقالات هنری
  • افزایش فروش حضوری
  • افزایش بازدید کنندگان از آثار هنری

 

چه طرحی برای سایت‌های هنری مناسب است؟

توجه به گرافیک و دیزاین بسیار مهم است. فردی که مدیر سایت است فردی هنرمند خواهد بود و در کار‌های هنری سر رشته دارد. آن‌ها می‌خواهند مطالب هنری را به دوستانشان و کاربران نمایش دهند؛ بنابراین نیازمند یک سایت با گرافیک بسیار خوب هستند.

 

تعیین کردن هدف برای طراحی وب سایت هنری

برای طراحی سایت باید در ابتدا هدف گذاری خود را انجام دهید تا بتوانید اولین گام به سمت موفقیت را سپری کنید. زمانی که قبل کار هدف را مشخص کنید، بقیه مراحل به صورت طبقه بندی شده انجام خواهد شد. این کار باعث می‌شود از هر گونه کار بیهوده‌ای دوری کنید.

 

منظور از هدف گذاری برای سایت‌های هنری

تصویر عناصر طراحی سایت

بسیاری از افراد از ما می‌پرسند منظور هدف چیست؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفته شود که به طور مثال هدف شما از راه‌اندازی سایت هنری این است که آثار هنری را بفروش برسانید و یکی دیگر هدفش این است که مطالب روز دنیا در رابطه با هنر را گسترش دهد. هر کدام از این موضوعات می‌تواند یک هدف باشد و نقشه راه برای هر کدام مشخص است. البته برای طراحی سایت فروش آثار هنری می‌توانید از فروشگاه ساز سی فایو نیز استفاده کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

 

چگونه در ساخت سایت هنری می‌توانیم موفق شویم؟

اولین نکته‌ای که در موفقیت شما تاثیر زیادی دارد این است که بتوانید دسته بندی درستی داشته باشید. باید محتوا‌ها منظم کنار یکدیگر قرار بگیرند. اگر سایت شما موضوعات مختلفی دارد این باعث می‌شود کاربر شما دچار سردرگمی شود.

شما در ابتدا پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. این پلتفرم می‌تواند وردپرس باشد. از آنجایی که کار با وردپرس بسیار آسان است، پیشنهاد می‌شود برای افرادی که مبتدی هستند از این cms استفاده کنند.

سایت شما باید به گونه‌ای طراحی شود که بتوانید از گالری تصاویر استفاده کنید. اساس هنر عکس و فیلم‌ها هستند. مخصوصا اگر عکس‌ها با کیفیت باشند. این برای مخاطبان شما می‌تواند بسیار جذاب باشد.

 

آموزش طراحی سایت هنری

در این بخش می‌خواهیم بگویم چطور می‌توانید یک سایت را به خوبی طراحی کنید.

 

نام دامنه

در قدم اول باید برای سایت خود دامنه‌ای ثبت کنید. این موضوع بسیار مهم است زیرا نام دامنه محدود است و شما نمی‌توانید آن را تغییر دهید. نام دامنه در آینده برند شما خواهد شد؛ پس در انتخاب آن دقت بسیار زیادی انجام دهید.

 

هاست

قدم بعدی برای راه‌اندازی یک وب سایت خرید‌ هاست است. هاست انتخابی شما باید بسیار قوی باشد تا سرعت سایت کاهش پیدا نکند.

 

پیدا کردن شرکت طراحی سایت برای ساخت سایت هنری

در گام بعدی شما باید به دنبال شرکت طراحی سایت باشید. این شرکت باید متشکل از بهترین طراحان باشد تا بتوانند بهترین کار خود را برای شما انجام دهند. طراح علاوه بر این که باید در کار خود حرفه‌ای باشد باید توانایی این را نیز داشته باشد که بتواند پیشنهاد‌های بسیار عالی را به مدیر سایت بدهد.

یکی دیگر از راه‌های که می‌توانید سایت خود را طراحی کنید، استفاده از سایت ساز‌های آماده است. در اینجا کافیست کار با این سایت ساز‌ها را بدانید در این صورت می‌توانید با سلیقه خود سایت مورد نظر خود را طراحی کنید. تیم مجرب سی فایو می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

 

قالب‌های آماده

قالب‌های آماده نیز یکی دیگر از راه کار‌ها است. شما می‌توانید از قالب‌های آماده که در وب سایت‌های مختلف است استفاده کنید؛ اما باید توجه کنید که این قالب‌ها باید از نظر سئو بهینه سازی شده باشند تا مشکلی در این رابطه برای شما به وجود نیاید.

 

هزینه طراحی سایت هنری

تعرفه طراحی سایت متفاوت است؛ اما به طور کلی برآورد هزینه به صورت ریز است.

وب سایت‌ها بنابر کاربردی که دارند دارای نرم افزار‌های متفاوتی هستند. برای راه‌اندازی وب سایت باید این را در نظر داشته باشید که هزینه برترین بخش طراحی قالب سایت شما است. این کار توسط کد نویس مربوطه انجام می‌شود.

میزبانی سایت و دامنه را می‌توانید به طور جداگانه از شرکت مورد نظر تهیه کنید؛ در غیر این صورت باید هزینه هاست و دامنه را نیز همراه با هزینه طراحی در نظر بگیرید.

 امنیت سایت نیز یک بخش دیگر است که برای آن هزینه جدا در نظر می‌گیرند. امنیت سایت نیز بخش بسیار مهم است و شما نباید از آن سرسری بگذرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *