1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت درج آگهی

تصویر طراحی سایت درج آگهی

یکی از راحت‌ترین راه‌های خرید و فروش لوازم منزل و یا هر وسیله‌ای دیگر درج آن در سایت‌های آگهی است. در این سایت‌ها افرادی که به دنبال نیرو کار هستند نیز می‌توانند درخواست خود را در سایت درج آگهی ثبت کنند و نیروی مورد نیاز خود را از بین گزینه‌های که به شرایط آن می‌خورد استخدام کنند.

سایت دیوار اولین سایتی است که در ایران راه‌اندازی شد و توانست کاربران زیادی را جذب کند. در مدت زمان کمی‌جایگاهش را در بین تمام مردم ایران باز کرد اکنون فردی نیست که سایت دیوار را نشناسد.

افرادی که در این حوزه کار می‌کنند تمایل زیادی دارند سایتی با این موضوع داشته باشند؛ بنابراین ما این را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

سی فایو ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت آگهی با بهترین امکانات است. می‌توانید طراحی سایت مد نظر خود را با بهترین ویژگی‌ها به ما بسپارید.

اگر می‌خواهید بدانید طراحی سایت درج آگهی به چه صورت است تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

 

اولین طراحی سایت درج آگهی در دنیا

ای بی شرکت تجارت الکترونیک در آمریکا است. رئیس و صاحب امتیاز آن پیر امیدیار که ایرانی است در سال 1995 آن را تاسیس کرد. در حال حاضر به جرات می‌توان گفت ای بی بزرگ‌ترین مارکت در دنیا است. شما در این سایت همه چی می‌توانید پیدا کنید. از آگهی مزایده اجناس گرفته تا خرید‌های سوپرمارکتی. پیر در سال 1995 برای اینکه ایده خود را آزمایش کند یک اشاره‌گر لیزری برای مزایده گذاشت و در کمال ناباوری موفق به فروش آن شد.

تصویر سایت درج آگاهی

سایت درج آگهی در ایران

در ایران نیز دو سایت آگهی موفق وجود دارد. اولین سایت دیوار و دومی شیپور است. این دو سایت توانسته‌اند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. مدیر عامل سایت دیوار از دانشجویان صنعتی شریف بوده است. او در مصاحبه‌هایی که انجام داده است از زندگی پر فراز و نصیبش گفته است. وی برای ادامه تحصیل به سوئد مهاجرت کرده بود. زمانی که برای تعطیلات به ایران می‌آید با پروژه دوستانش برخورد می‌کند که آن پروژه بنا به دلایلی ناموفق شد. سپس او در سال 1391 سایت دیوار را راه‌اندازی کرد و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد.

 

مزایای طراحی سایت درج آگهی

تبلیغات هدفمندانه

افرادی که وارد سایت می‌شوند مشتریان هدفمند هستند. آن‌ها به دنبال رفع نیاز خود سایت را باز کرده‌اند؛ پس شما گام اول بازاریابی را بدون نیاز به تلاشی طی کرده‌اید. همچنین افراد می‌توانند بدون نیاز به هزینه‌های بالا آگهی خود را در این سایت‌ها درج کنند.

 

خرید و فروش بدون واسطه

یکی از مهم‌ترین مزایا این سایت‌ها خرید فروش بدون واسطه است. خریدار می‌تواند بدون اینکه واسطه در میان باشد کالای مورد نیاز خود را به بخرد. در مقابل فروشنده بدون نیاز پرداخت هزینه اضافی می‌تواند کالای خود را بفروش برساند.

 

رقابت بین قیمت‌ها

در سایت دیوار و شیپور قیمت‌های زیادی برای کالا وجود دارد. شما به عنوان فروشنده می‌توانید زرنگ باشید و قیمت ما بین آن‌ها را قرار دهید. خریدار نیز می‌تواند از بین کالای‌های مورد نظر کالایی که قیمت مناسبی دارد را تهیه کند.

 

ثبت آگهی با کارمزد کم

در سایت‌های درج آگهی می‌توانید آگهی خود را رایگان قرار دهید و یا کارمزد ناچیزی برای آن پرداخت کنید. همین ویژگی افراد زیادی را به سمت این پلتفرم‌ها هدایت می‌کند.

 

قابلیت اگهی فوری

اگر شما به عنوان فروشنده، خریدار، نیازمند کار یا کارفرما عجله دارید می‌توانید با پرداخت مبلغ کمی آگهی خود را در قسمت فوری‌ها قرار دهید. بدین صورت افراد بیشتری آگهی شما را می‌بیند و این برای شما از نظر زمانی مفید است.

 

دسترسی آسان

برای کاربران سایت هیچ چیز مهم‌تر از این نیست بتوانند به همه‌ی ویژگی‌های سایت دسترسی داشته باشند. یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام طراحی سایت درج آگهی و ایجاد محیط آسان برای کاربران است.

طراحی سایت درج آگهی می‌تواند برای شما هزینه بر باشد، اگر بخواهید از ابتدا تمام ویژگی‌ها را در سایت خود داشته باشید. پس تخمین زدن قیمت به نوع سایت و امکاناتی که شما در ابتدا برا سایت خود در نظر گرفته‌اید بستگی دارد؛ به طور مثال یکی از قابلیت‌هایی که بر قیمت گذاری تاثیر زیادی دارد نوع سی ام اس است و بسته به نوع انتخابی شما قیمت طراحی سایت داده می‌شود.

تصویر طراحی سایت آگهی

طراحی سایت آگهی؛ دیوار

همانطور که در پارگراف‌های ابتدایی گفتیم سایت دیوار در سال 1391 با پشتیبانی نرم افزار بازار آندروید شروع به کار کرد. این سایت در سه ماه اول کار خود توانست حدود 100 هزار کاربر جذب کند. مردم متوجه شدند با استفاده از این سایت بسیار راحت می‌توانند وسایلی که نیز ندارند را با قیمت خوب به فروش برساند.

این سایت توسط دانشجویان شریف بعد از پروژه موفق بازار راه‌اندازی شد و توانست کار مردم را بسیار راحت کند. برای داشتن سایت مشابه سایت دیوار می‌توانید با شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند همکاری کنید.

 

طراحی سایت آگهی؛ شیپور

سایت شیپور یک نمونه موفق دیگر در زمینه درج آگهی است. این سایت در سال 1390 راه‌اندازی شد. موسس آن رضا باباییان است که تحصیلات خود را در کانادا به اتمام رسانده است و برای راه‌اندازی سایت مشابه ای بی به ایران بازگشته است. او اعلام کرده است هدف او از راه‌اندازی این سایت رفع نیاز مردم به راحت‌ترین شکل ممکن است.

شیپور از نظر ساختاری مشابه سایت دیوار است. تنها تفاوت آن در این است در سایت دیوار بیشتر کسب و کار فعالیت زیادی دارند. در شیپور بیشتر وسایل بلا استفاده قرار می‌گیرد.

سایت‌های طراحی سایت زیادی وجود دارد که می‌تواند طراحی سایت ارزان مشابه شیپور را برای شما انجام دهند.

همچنین درست کردن سایت با سایت ساز‌ها روش دیگر طراحی سایت است.

 

برای سفارش طراحی سایت درج آگهی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در ابتدا باید تیم طراحی سایت مجرب و حرفه‌ای را انتخاب کنید که طراحان سایت حرفه‌ای داشته باشند. پشتیبانی قوی نیز یکی از مهم‌ترین نکات است که باید در هنگام درج اگهی به آن توجه کنید؛ زیرا ممکن است در حین کار با مشکل مواجه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *