1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

طراحی سایت پیشرفته

تصویر سایت پیشرفته

بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت اقدام به ساخت سایت‌های فوق پیشرفته با امکانات گوناگون می‌کنند. برای ساخت اینگونه سایت‌ها باید امکانات متعدد و جالبی را در سایت طراحی ‌کنند تا به یک سایت فوق العاده تبدیل شود.

سی فایو ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت است. این مجموعه طراحی سایت پیشرفته را به صورت کاملا اصولی و کاربردی برای شما به انجام می‌رساند؛ همچنین در مسیر طراحی سایت از مقدماتی تا پیشرفته کنار شما هستند.

 

امکانات طراحی سایت پیشرفته

شاید برایتان سوال باشد که چگونه سایت بسازیم که امکانات مناسبی را داشته باشد. در این موقعیت قبل از هر اقدامی لازم به ذکر است که امکاناتی که در طراحی پیشرفته وب سایت باید وجود داشته باشد را بدانید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. لازم به ذکر است که سی فایو تمامی مراحل طراحی سایت از مقدماتی تا پیشرفته را توسط طراحان حرفه‌ای خود انجام می‌دهد.

  1. بهبود بخشیدن به کلمات و نکات کلیدی و مدیریت آن در متن سایت که از جمله امکانات ویژه سایت‌های پیشرفته محسوب می‌شود.
  2. تولید محتوای تصویری، ویدیویی و متنی با هدف جذب مخاطب، معرفی برند و فروش بیشتر، نمونه دیگری از امکانات اختصاصی سایت‌های پیشرفته است.
  3. قابلیت بارگذاری، دانلود، حذف، ویرایش و… مطالب توسط مدیر سایت
  4. قالب تماما ریسپانسیو سایت که سبب نمایش صحیح و مرتب سایت در انواع سیستم‌های موبایل، تبلت و رایانه می‌گردد.
  5. امکان به اشتراک گذاشتن مطالب و محتوای سایت در سایر شبکه‌های اجتماعی
  6. فعال سازی و سپس تعیین زمان مشخص برای سیستم بک آپ گیری از محتوای سایت
  7. در سایت پیشرفته، یک بخش مخصوص به منظور قرار دادن راه‌های ارتباطی با مدیریت و پشتیبانی سایت

تصویر ویژگی‌های سایت پیشرفته

ویژگی‌های طراحی پیشرفته سایت

سایت‌های پیشرفته ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که این ویژگی‌ها تا حد زیادی می‌تواند باعث بهبود وضعیت سایت و معروفیت برند شما شود. بهترین شرکت طراحی سایت در زمان طراحی سایت برای شما مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌ها را لحاظ می‌کند. یک سری از این ویژگی‌ها را در ادامه عنوان می‌کنیم:

  1. در هنگام طراحی پیشرفته وب سایت، کدنویسی به صورت کاملا اختصاصی انجام می‌گیرد و از هیچ گونه قالب آماده برای ساخت سایت استفاده نمی‌شود. سایت با کدنویسی اختصاصی حرفه‌ای به راحتی و بدون محدودیت قابل تغییر و گسترش است. همچنین این‌گونه سایت‌ها چون به صورت اختصاصی و بدون کپی از سایت دیگر طراحی می‌شوند، بیشترین تطابق را با برند شما دارند.
  2. در سایت‌های پیشرفته، کاربرپسند بودن سایت رعایت می‌شود؛ یعنی کاربر به راحتی و بدون پیچیدگی به همه قسمت‌های سایت دسترسی پیدا می‌کند. معمولا در این‌گونه سایت‌ها، نواری تحت عنوان نوار دسترسی برای سهولت دسترسی به هر بخش سایت طراحی می‌شود.
  3. در قالب یک سایت پیشرفته، به اندازه نیاز کدنویسی انجام می‌گیرد؛ در نتیجه سایت نظم و ترتیب فوق العاده دارد و هر مطلب دقیقا در محل خود قرار گرفته است. در این سایت، سرعت بارگذاری بالا است.
  4. از جمله ویژگی‌های ظاهری سایت‌های پیشرفته، دسته بندی دقیق مطالب و به دنبال آن وجود فضای کافی برای هر محتوا در سایت است. در چنین حالتی ظاهر سایت بسیار جذب کننده خواهد بود.
  5. در سایت‌های پیشرفته، توجه بسیاری روی تولید محتوا و سئو آن وجود دارد؛ در نتیجه کلمات کلیدی و تگ‌ها مشخص شده و توسط گوگل شناسایی می‌شوند؛ پس احتمال قرار گرفتن سایت در لیست جستجوهای گوگل بالا می‌رود.

 

مزایای طراحی سایت پیشرفته

اگرچه به طور کلی راه‌اندازی هر نوع سایتی تاثیر بسزایی در پیشرفت صاحب کسب و کار و مدیر سایت دارد؛ اما قطعا طراحی پیشرفته سایت تاثیر بسیار بیشتری در رشد و گسترش فعالیت شما دارد. به عنوان یک قاعده اساسی، همواره هر نوع فعالیت یونیک موجب بهبود نتیجه نهایی خواهد شد.

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های طراحی وب سایت پیشرفته این است که اگرچه زمان طولانی‌تر و هزینه بیشتری را برای آن صرف می‌کنید، اما احتمال پیشرفت و رشد شما در این روش بالاتر است؛ به عبارتی در این حالت شانس موفقیت بیشتر خواهد بود، خصوصا اگر ساخت سایت را به گروه و یا فرد معتبر و باتجربه سپرده باشید.

دومین مزیت راه‌اندازی سایت پیشرفته این است که در هر زمانی قصد گسترش کسب و کار و سپس سایت خود را داشته باشید، به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید؛ در حالی‌که قالب‌های آماده ساخت سایت محدود هستند.

افزایش اعتبار مزیت دیگر طراحی سایت پیشرفته است. وقتی که مخاطب احساس می‌کند، زمان و هزینه زیادی برای سایت صرف کرده‌اید، احساس اطمینان بیش‌تری به شما، کارتان و یا خدمات و محصولی که ارائه می‌دهید، خواهد داشت.

تصویر وب سایت پیشرفته

ایجاد وب سایت پیشرفته چه مراحلی باید داشته باشد؟

اولین و مهم‌ترین مرحله در طراحی و ساخت وب سایت پیشرفته، نیاز سنجی پیرامون امکانات درخواستی کارفرما است‌. در جلسه مشاوره، پیش از هر کاری، کارفرما باید هدف خود را از راه‌اندازی سایت برای طراحان سایت عنوان کند و درخواست‌ها و نیازهای خود را مشخص کند‌. سپس مشاور ساخت سایت باید با توجه به درخواست‌های مشتری بهترین روش طراحی سایت را برای مشتری شرح داده و پس از تایید کارفرما، شروع به ساخت سایت کند.

با توجه به قالب سایت که می‌تواند وردپرس، جوملا و… باشد، امکانات به ترتیب و اصولی در سایت طراحی می‌شوند. انتخاب نوع قالب بسیار مهم است؛ زیرا تمامی امکانات باید در این قالب پیاده شوند و همچنین قالب کلی سایت تاثیر بسزایی در جذب مخاطب به سایت و افزایش آمار بازدید از سایت و در نهایت قرار گرفتن در صدر جستجوهای گوگل دارد.

طراحی گرافیکی جذاب توسط یک گروه ماهر بر روی وب سایت برای جذب هرچه بیشتر مخاطبین انجام می‌گیرد.

زمانی که طرح کلی سایت مورد تایید کارفرما قرار گرفت ادامه طراحی سایت پیشرفته انجام می‌شود. در این مرحله، طراح سایت، کد نویسی سایت را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا شروع می‌کند. کد نویسی یکی از اساسی‌ترین مراحل ساخت وب سایت پیشرفته است که باید مطابق با استاندارد‌ها و کاملا دقیق و صحیح انجام گیرد.

در پایان پس از طراحی، سایت در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد، بررسی می‌شود و در صورت بروز مشکل مرتفع می‌گردد.

آخرین مرحله، خرید هاست مناسب و دامنه می‌باشد. اکنون می‌توانید کسب و کارتان را آغاز کنید.

 

سخن آخر

طراحی سایت پیشرفته اگرچه نیازمند صرف هزینه و زمان بیشتر است و باید توسط افراد فوق حرفه‌ای انجام گیرد؛ اما کمک شایانی در جهت گسترش کسب و کار شخصی و برند شما خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *