1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

چرا سی فایو ؟

رفته رفته با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور داشتن یک وب سایت برای هر شخص، سازمان و یا کسب و کاری واجب و ضروری بنظر می رسد برای اینکه از قافله ی سریع و سیر فضای مجازی عقب نمانید و در کوتاه ترین زمان بتوانید محصول و خدمات خود را به مخاطبین چند ده میلیون معرفی کنید باید وارد کسب و کار آنلاین شوید مهترین و اولین ابزار ورود به کسب و کار آنلاین داشتن یک وب سایت خوب و استاندارد است.

اگرجه این نیاز را می توان با طراحی یک page شخصی و یا یک وبلاگ مرتفع نمود اما داشتن امکانات فراوان یک سایت واقعی و برخورداری از ساختار های متفاوت و خلاقانه بسترهای مناسب برای فروشگاه آنلاین درگاه های پرداخت دسترسی کامل به ساختار و محتوای سایت و هزاران امکان دیگر تنها با داشتن یک وب سایت حرفه ای ممکن خواهد بود …

راه اندازی سایت حرفه ای که استاندارد های جهانی را دارا باشد بسیار پر هزینه و زمان بر است در حالت معمول برای راه اندازی یک وب سایت باید دردسرهای

مختلفی را تحمل کنید و گاهی ممکن است دچار سردرگمی شوید و براحتی زمان را از دست داده و از رقبا عقب می مانید.

همانطور که می دانید برای راه اندازی یک سایت ممکن است با دغدغه های فراونی مواجه شوید مواردی همچون:

۱- انتخاب فضای میزبانی مناسب و سریع (محلی که وب سایت شما در آنجا میزبانی می شود)

۲- بررسی و انتخاب بهترین و بهینه ترین سایت ساز روز دنیا

۳- انتخاب یک قالب و تمپلت مناسب با فعالیت سایت (ظاهر و ساختار سایت) یکی از سخت ترین مراحل طراحی سایت که بعضا شما را به نتیحه مطوب نمی رساند و

علاوه برآن باعث کاهش بهره وری سایت شما می شود

۴- سئو کردن وب سایت

برای طی کردن مراحل فوق شما چه پیش بینی زمانی دارید ؟ درست است حداقل ۳ هفته زمان لازم است تا مراحل بالا بصورت نرمال انجام شود تازه چنانچه بخواهید وب سایتی داشته باشید که تکنولوژی ها و طراحی های خاصی داشته باشد یا مثلا در موبایل و تبلت قابل نمایش باشد باید حداقل ۱۰ روز به زمان فوق اضافه کنید.

تکنولوژی سی فابو تولید شده در فناوری اطلاعات اسپاد برایتان یک وب سایت مناسب، استاندارد، واکنش گرا (قابل نمایش در موبایل و تبلت) بهینه شده را در کوتاه ترین زمان و کسری از دقیقه راه اندازی و نصب می نماید.

روش عملکرد تکنولوژی سایت ساز سی فایو بسیار روان و ساده است شما بعد از ورود به سی فایو ابتدا باید تمپلت سایت تان را از میان بیش از ۶۰ قالب زیبا انتخاب نمایید، در مرحله دوم یک دامنه را برای سایت خود انتخاب می کنید و در مرحله بعدی عنوان سایت و رمز ورود به مدیریت را تعیین نموده در نهایت با زدن کلید ایجاد سایت بعد از حدود ۱ دقیقه تمامی مراحل ساخت هاست (فضای میزبانی سایت شما)، نصب و ایجاد دیتابیس ها و تنظیم تمپلت را ربات سایت ساز سی فایو بصورت کاملا خودکار  انجام داده و اطلاعات ورود به مدریت را برایتان پیامک و ایمیل می نماید.

اگر خواستید در سریعترین زمان کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید اگر هنوز نتوانستید سایت شرکت خود را بسازید اگر سایتهایی که برایتان طراحی شده لذت نمی برید اگر از سپردن طراحی سایت به افراد مختلف و نرسیدن به نتیجه طلوب خسته شده اید اگر می خواهید یک ماه زمان را بخرید و به جای افتادن در هزار توی گیچ کننده ی طراحی سایت روی محتوای سایت و بازاریابی اینترنتی آن کار کنید سی فایو پیشنهادی است که تنها ۵ دقیقه وقت شما می گیرید پس نسخه ی ۲ روزه ی آزمایشی آن را امتحان کنید احتمالا از دیدن عملکرد آن لذت خواهید برد.

سی فایو

تکنولوژی سی فایو تنها یک سایت ساز معمولی نیست بلکه ربات سی فایو قادر است هر سیستم مدیریت محتوایی را بعد از معرفی و تنظیمات اولیه بصورت کاملا خودکار بهمراه تمپلت نصب نماید.

در حال حاضر بر روی ربات سی فایو بیش از ۶۰ قالب زیبا و واکنش گرای سیستم قدرتمند وردپرس قرار گرفته که این قالبها از میان برترین و مهیج ترین تمپلت های روز دنیا گلچین شده اند بنابراین فرصت را از دست ندهید و هم اکنون لذت داشتن یک سایت اختصاصی استاندارد را امتحان کنید. نسخه ی ۲ روزه ی وب سایت های تولید شده با تکنولوژی سایت ساز سی فایو رایگان بوده و در صورت تمایل می توانید با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان وب سایت خود را دائمی نمایید.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده است