ساخت سایت شخصی حـرفه ای

طراحی سایت شخصی عالی با سی فایو را همین الان شـروع کن

با ساخت سایت شخصی خـود را حرفه ای معرفی کنید | همین الان طراحی سایتت رو شـروع کن! 

ساخت سایت حرفه‌ای و کاربر پسند از اولین قدم‌هایی است که باید برای برندسازی شخصی خودتان بردارید. استفاده از سایت ساز برای ساختن وب سایت شخصی، یکی از حرفه‌ای‌‌ترین و ارزان‌ترین راه‌هاست.

وب سایت شخصی چیست؟

امروزه داشتن بستری که بتوانید به واسطه آن ارتباطات خود را گسترش دهید بسیار مفید و سودمند است. ساخت وب سایت شخصی روشی است که بوسیله آن می‌توانید در طیف وسیع ارتباطات گسترده‌ای داشته باشید و روزمرگی‌ها، افکار و احساسات خود را با افراد زیادی در میان بگذارید.به کمک سایت شخصی می‌توانید اعتقادات خود را بسط دهید، کسب و کار و نمونه کارهای خود را به دیگران معرفی کنید و به صورت مستقیم نظرات دیگران را دریافت کنید. داشتن یک سایت شخصی جدا از اینکه پرستیژ خاصی دارد، می‌تواند در برندسازی شما تاثیر بسیاری داشته باشد.

سایت‌های شخصی کاربردهای متفاوتی دارند که چند مورد از آن‌ها عبارتند از:

رزومه آنلاین

بیوگرافی

وبلاگ

آموزش

هر شخصی می‌تواند با هر مهارت و استعدادی یک سایت شخصی داشته باشد و از این طریق خود را در مقیاس گسترده‌ای به طیف وسیعی معرفی کند.

انواع سایت شخصی

از آنجایی که اصلی‌ترین کاربرد سایت شخصی گسترش ارتباطات است و هر کسی می‌تواند یک سایت شخصی داشته باشد پس انواع و تعداد سایت‌های شخصی بی‌شمار هستند. چند مورد از پرکاربردترین وب سایت شخصی عبارتند از:

وب سایت شخصی برای اپلای

علاوه بر نمره آیلتس موارد دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید فرایند اپلای خود را سرعت ببخشید. داشتن یک وبسایت شخصی برای انتشار مقالات، نتایج تحقیقات و دستاوردهای‌تان یکی از راه‌هایی است که می‌توانید خود را به شیوه‌ای متمایز معرفی کنید.

وب سایت شخصی رزومه

مزایـای طراحی وب سایت شخصی

طراحی سایت حرفه‌ای و کاربر پسند از اولین قدم‌هایی است که باید برای برندسازی شخصی انجام دهید. دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که قصد برندسازی شخص خودش را داشته باشد؛ اما به دنبال ساخت سایت و ساخت اکانت در شبکه‌های اجتماعی نرفته باشد. تاثیرگذارترین راه برای اینکه تخصص، موفقیت‌ها و مقطع اجتماعی‌تان را به گوش مخاطب برسانید، فضای دیجیتال است. در این میان، راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای و قدرتمند است که باعث می‌شود کاربر به راحتی به تخصص شما اعتماد کند. شاید افراد بسیار زیادی را دیده باشید که در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام فعال هستند و مخاطبان زیادی هم دارند؛ حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی بسیار اتفاق خوشایندی است؛ اما در نظر داشته باشید که برای برندسازی شخصی، آنچه که به عنوان شناسنامه و عامل اعتماد عمل می‌کند سایت است.

برای درست کردن سایت شخصی حرفه‌ای از کجا شروع کنم؟

ممکن است پس از پرسیدن این سوال، افراد زیادی شروع کنند به توضیح دادن اینکه چگونه ثبت دامنه را انجام دهید، هاست تهیه کنید،نرم‌افزار مدیریت محتوا را روی هاست نصب کنید و …

اگر شما دانشی در حوزه طراحی وب سایت نداشته باشید، قطعا با شنیدن این توضیحات گیج شده و به اصطلاح می‌گویید:

“ولش کن بابا، این کارا به ما نیومده!”

نگران نباشید،راه دیگری نیز برای راه‌اندازی سایت، بدون نیاز به دانش طراحی سایت وجود دارد؛ این راه استفاده از سایت ساز است. سایت ساز، یک سرویس اتوماتیک راه‌اندازی سایت است که به شما این امکان را می‌دهد تا در کمتر از ۱۰ دقیقه یک سایت حرفه‌ای و زیبا در اختیار داشته باشید. مهم‌ترین نکته در این روش، این است که معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین سایت ساز را با هزینه مقرون به صرفه انتخاب کنید.

ایجاد سایت شخصی با سی فایو ۵۹ ثانیه طول می‌کشه!

با استفاده از سایت ساز سی فایو برای راه‌اندازی سایت شخصی‌تان، نه تنها نیازی نیست دغدغه هر کدام از مسائل تخصصی راه‌اندازی سایت را داشته باشید؛ بلکه انگار یک تیم ۵۰ نفره حرفه‌ای طراح سایت در اختیار دارید که در هر زمان پاسخگوی سوالات و مشکلات شما خواهند بود. سی فایو به عنوان بزرگ‌ترین سایت‌ ساز ایران، بهترین و کاراترین امکانات را در کنار طراحی سایت شخصی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در عرض چند دقیقه وب سایتتان را راه‌اندازی کرده و به مدت ۷ روز به صورت کاملا رایگان از آن استفاده کنید.

خرید سایت شخصی و یا استفاده از انواع سایت شخصی آماده شاید در نگاه اول بی‌دردسر بنظر برسد؛ اما قطعا ریسک‌هایی دارد.

وقتی سایت شخصی آماده را خرید می‌کنید، هیچ اطلاعی از پیشینه سایت، مشکلات سئو، عمر دامنه و غیره ندارید.

شاید فردی که تاکنون در سایت شما فعالیت داشته هیچ کدام از نکات سئو را رعایت نکرده باشد و دامنه از لحاظ گوگل بی‌ارزش باشد و این امر موجب می‌شود تلاش‌های شما برای رسیدن به رتبه‌های اول گوگل بی‌فایده باشد؛ پس توصیه می‌شود سایت خود را بسازید و از پایه تمامی نکات را اصولی پیش ببرید.

سی فایو با سال‌ها تجربه در این زمینه به هیچ وجه خرید وب سایت شخصی آماده را توصیه نمی‌کند.

امکانات سی فایو بـرای طـراحی سایت شخصی

پشتیبانی همه روزه

پس از ساختن سایت شخصی، در صورت بروز هرگونه مشکل، کارشناسان سی فایو به شما پاسخ می‌دهند. 

قالب حرفه‌ای

برای ساخت سایت شخصی یک قالب حرفه‌ای و سفارشی طراحی شده که در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دامنه رایگان IR

ثبت دامنه رایگان IR به تمامی خریداران تعرفه‌های طراحی سایت سی فایو هدیه داده می‌شود.

هاستینگ قدرتمند آلمان

به همراه سایت شخصی، سرورهای قدرتمند هتزنر آلمان را نیز برای زیرساخت سایتتان خواهید داشت.

بی نهایت صفحه

با سی فایو می‌توانید بی‌نهایت صفحه برای سایت شخصی‌تان بسازید.

ریسپانسیو

نمایش منظم و درست در تمامی دستگاه‌های هوشمند

بهینه شده برای گوگل

طراحی شده بر اساس اصول روز سئو

قدرت گرفته از وردپرس

قدرت گرفته از بزرگ‌ترین سیستم مدیریت محتوای جهان 

طراحی سایت شخصی با وردپرس

ساخت سایت شخصی، تازه قدم اولی است که شما در راه برندسازی شخصی خودتان بر می‌دارید. بعد از طراحی، چیزی که اهمیت دارد این است که چگونه این سایت را به یک سایت موفق مبدل کنیم؟ ویژگی‌هایی که در ادامه ذکر می‌شود برای یک سایت شخصی موفق و حرفه‌ای الزامی است؛ اما کمی میخاهیم در مورد طراحی سایت شخصی با وردپرس صحبت کنیم. برای ساخت سایت شخصی با وردپرس دو راه دارید:

۱- دانلود یک نسخه وردپرس و خرید و قالب و نهایتا خرید یک هاست خوب و راه اندازی قالب روی هاست مورد نظر

۲- راه دوم بسیار آسان است: از سایت ساز های ایرانی مثل سی فایو استفاده کنید. سی فایو به شما کمک میکند بهترین سایت شخصی خود را بسرعت و با کیفیت عالی بسازید سی فایو بدیل قدرت، انعطاف و امکانات فراوان وب سایت شخصی شما را با وردپرس بهینه شده و امن تر شده راه اندازی می کند. اگر مایلید طراحی سایت شخصی خود را با ودرپرس بهینه شده راه اندازی کنید همین الان با مرکز مشاوره سی فایو تماس بگیرید.

یک وب سایت شخصی چه ویژگی هـایی دارد؟

یک سایت شخصی، برای معرفی شما به مخاطبان دنیای دیجیتال و جلب رضایت آن‌ها، نیاز به یک سری امکانات و ویژگی‌ها دارد. امکاناتی نظیر سرعت بارگیری بالا، رابط کاربری آسان، زیبایی ظاهری و مفید بودن محتوا از جمله ویژگی‌های یک سایت شخصی حرفه‌ای است. 

طراحی وب سایت شخصی رایگان :

برای ساخت سایت شخصی شاید برخی گزینه‌های ارزان‌تر نیز وجود داشته باشد؛ اما چیزی به عنوان ساخت سایت شخصی رایگان وجود ندارد.

خرید دامنه، هاست و سیستم مدیریت محتوا از خدماتی است که برخی هزینه‌ها را در پی دارد؛ حتی اگر خودتان هم قصد طراحی سایت شخصی را داشته باشید باید هزینه این موارد را پرداخت کنید؛ در نتیجه اصلا منطقی نیست که شرکتی با عنوان رایگان اقدام به طراحی سایت شخصی کند؛ زیرا زیر ساخت‌های مربوط به طراحی سایت نیازمند هزینه است.

اگر به چنین عنوان‌هایی مواجه شدید یا تبلیغات کوتاه مدت است و یا کلاهبرداری محض؛ پس به سرعت از کنار آن‌ها عبور کنید.

نکته: برخی شرکت‌ها اقدام به طراحی سایت شخصی ارزان می‌کنند. بدین صورت که هزینه‌های ابتدایی را پرداخت می‌کنید؛ اما سود کمتری به این شرکت‌ها می‌پردازید، در این مورد نیز خوب است یادآوری کنیم که به هیچ وجه از کیفیت و پشتیبانی غافل نشوید. داشتن یک سایت شخصی ارزان؛ اما بی‌کیفیت کارایی خاصی برای شما ندارد؛ در نتیجه برای سایت شخصی همیشه به اندازه کافی هزینه کنید و بدانید که ساخت وبسایت شخصی رایگان حقیقت ندارد.

طراحی وب سایت شخصی ارزان :

برای داشتن یک سایت با امکانات حرفه‌ای، طراحی منحصر به فرد و شخصی سازی شده باید بهای آن را پرداخت کنید. طراحی سایت شخصی ارزان امکان پذیر است؛ اما داشتن امکانات فوق العاده منحصر به فرد با پرداخت بهای کم امکان پذیر نیست.

در واقع به همان اندازه که هزینه پرداخت می‌کنید از خدمات نیز بهره‌مند می‌شوید؛ در نتیجه اگر به دنبال یک سایت شخصی فوق العاده هستید به دنبال عنوان‌های ارزان و رایگان نباشید.

سوالات متداول ساخت سایت شخصی

آیا برای طراحی سایت شخصی نیاز به دانش طراحی سایت داریم؟

خیر، برای طراحی سایت شخصی شما هیچ نیازی به دانش طراحی سایت ندارید؛ چرا که سایت ساز سی فایو صفر تا صد سایت شما را طراحی کرده و به شما تحویل می‌دهد.

آیا سایت شخصی من واقعا در ۵ دقیقه آماده می‌شود؟

بله، شما پس از ثبت نام قالب سایت شخصی خود را انتخاب می‌کنید و به این ترتیب سایت شما نصب و راه‌اندازی می‌شود، این روند کمتر از ۵ دقیقه زمان می برد. همچنین سی فایو این امکان را به شما می‌دهد تا به مدت ۷ روز به صورت رایگان سایت را تست کنید و از آن استفاده کنید.

داشتن سایت شخصی چه مزایایی دارد؟

داشتن سایت شخصی شامل مزیت رقابتی برای شما می‌شود؛ همچنین باعث پیشرفت کار شما می‌شود. داشتن سایت شخصی به شما اعتبار، آزادی و خلاقیت می‌دهد.

سایت شخصی باید شامل چه عناصری باشد؟

سایت شخصی شما باید دارای عناصر زیر باشد.بیوگرافی شما، نمونه کارهای شما، گواهینامه‌های شما، اطلاعات تماس، رزومه شخصی، برند شخصی ، نوشته‌ها و مقالات به روز شما.

همین الان با سی فایو سایت شخصی بساز

در صورتی که سایت سازهای برتری مانند سی فایو را انتخاب کنید، نیازی نیست که نگران طراحی سایت شخصی خود باشید. چرا که سی فایو با طراحی قالب سایت شخصی این امکان را برای شما فراهم کرده تا مناسب‌ترین قالب را انتخاب کنید و بلافاصله پس از نصب قالب، به تولید و انتشار محتوا بپردازید. شما می‌توانید به مدت ۷ روز سایت را رایگان در اختیار داشته باشید؛ سپس با اطمینان خاطر بهترین تصمیم را بگیرید.

بـزرگترین تخفیف سی فایـو برای راه اندازی سایت شخصی

ساخت سایت با ۲۰ گیگ هاست و محتوادهی اولیه و ده ها امکان کاربردی تکرار نشدنی!

چرا برای ساخت سایت شخصی از سی فایو استفاده کنم

همانطور که گفته شد سی فایو یک سایت ساز حرفه‌ای است که با بهترین امکانات و در کمترین زمان ممکن می‌توانید به کمک آن سایت خود را طراحی کنید. سی فایو همواره امکانات خود را با بهترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه داده است. پس خیالتان راحت باشد که سی فایو بهترین انتخاب برای ساخت سایت شخصی شما خواهد بود. همانطور که در بالاتر گفته شد سی فایو با داشتن قالب‌های آماده زیبا، دامنه رایگان، ریسپانسیو بودن و… در دسته بهترین سایت سازها است.

طراحی سایت شخصی شما را به دنیای دیجیتال معرفی می‌کند 

ساخت سایت حرفه‌ای و کاربر پسند از اولین قدم‌هایی است که باید برای برندسازی شخصی خودتان بردارید. وب سایت شخصی باعث می‌شود که افکار، ایده‌ها و توانایی‌هایتان را معرفی و به اشتراک بگذارید. استفاده از سایت ساز برای ساخت سایت شخصی، یکی از حرفه‌ای‌‌ترین و ارزان‌ترین راه‌هاست. 

مراحل طراحی سایت شخصی

برای طراحی سایت شخصی با مشاوران سی فایو مشورت کنید و از راهنمایی‌های آنان بهره ببرید و سپس طرح و ظاهر سایت خود را مشخص کنید و هر آنچه که دلخواه‌تان است را می‌توانید در سایت شخصی خود اضافه کنید. سی فایو بر روی سایت‌هایی که برای شما راه‌اندازی می‌کند افزونه‌های سئو را به صورت پیش فرض قرار داده‌ است و شما می‌توانید با خیالی آسوده سایت خود را طراحی کنید و برند خود را به گوگل و فضاهای مجازی معرفی کنید. لازم به ذکر است که این امکان وجود دارد که پس از رشد سایت شخصی‌تان می‌توانید هر نوع امکانات دیگری که بخواهید به سایت اضافه کنید. 

هدف از طراحی سایت شخصی

همان طور که می‌دانید جهان امروز به سمت دیجیتال شدن پیش می‌‌رود و هر شخصی با ساخت سایت شخصی خودش می‌تواند پا به این عرصه بگذارد. در نظر بگیرید که شما وقتی به دنبال مشخصات شخصی باشید ابتدا در گوگل اسم او را جستجو می‌کنید تا بتوانید اطلاعات از برند و رزومه آن را کسب کنید. این که مخاطب اطلاعات رزومه شما را می‌خواند شناخت بیشتری از شما و برندتان پیدا می‌کند و این باعث می‌شود که مخاطب به شما اعتماد کند. همچنین که شما با داشتن سایت شخصی تمامی مدارک و افتخارات خود را در قالب‌های جذاب به اشتراک بگذارید. برای این که سایت شخصی جذاب با امکانات بالا داشته باشید تیم ما شما را همراهی می‌کند و شما می‌توانید با مراجعه به سی فایو با ما در ارتباط باشید.

ویدیو راهنمای ساده طراحی سایت شخصی با سی فایو :

در این ویدیو مراحل ساخت سایت شخصی با سی فایو را مشاهده می کنید:

۱- ورود به سی فایو see5.net

2- انتخاب یکی از قالب های سایت شخصی

۳- زدن کلید ساخت سایت

۴- پس از ۱ دقیقه سایت شخصی شما ساخته می شود

تبریک سایت شما ساخته شد:) وارد پنل مدیریت شده و سایت خود را مدیریت کنید.

نمونه هایی از طـراحی سـایت شخصی

مشاوره رایگـان ساخت وب سایت شخصی ۰۲۱۹۱۳۰۲۵۵۳