1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (3 votes, average: 3,33 out of 5)
Loading...

چطوری با ساخت سایت، مثل اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

متاسفانه حدود یک هفته از قطعی اینترنت بین الملل و فیلترینگ اینستاگرام می گذرد و در این مدت تعداد زیادی از کسب‌وکارهای اینترنتی به ویژه کسب وکارهایی که در اینستاگرام به صورت جدی فعالیت می‌کنند با چالش جدی و سوالی مهم رو به رو شدند.

در صورت ادامه این وضعیت باید چه کرد؟ بسترهای مناسب جایگزین چیست؟

اگرچه نمی توان هیچ ابزاری را با قدرت اینستاگرام به عنوان ابزار جایگزین این روزها معرفی کرد ولی باتوجه به محدودیت های پیش روی آنلاین شاپ های اینستاگرامی، باید به دنبال راهی بود تا این کسب و کارها با حداقل آسیب به کار خود ادامه دهند. سایت ساز سی فایو با تمام قدرت و همدلی به دنبال ارائه سرویسی مناسب برای آنلاین شاپ های اینستاگرامی است.

درحال حاضر پیج های اینستاگرامی که وب سایت داشتند با حداقل مشکل همچنان به کار خود ادامه می‌دهند، لذا برای حفظ فروش آنلاین باید برای کسب و کار خود وب سایت بسازید.

مهمترین مزیت داشتن وب سایت این است که کاملا در اختیار شماست و هیچگونه محدودیتی آن‌ را دچار مشکل نخواهد کرد. گذشته از این برای جذب مشتری با ابزارهای خوب تبلیغاتی مثل گوگل ادز یا تبلیغات کلیکی به‌ راحتی می‌توانید به فروش های بسیار بالا دست پیدا کنید.

 

ساخت سایت به آسانی با سایت ساز سی فایو

شما با ساخت سایت با سی فایو و داشتن فروشگاه اینترنتی می‌توانید بستری را در فضای آنلاین برای کسب وکار خود فراهم کنید که تا زمانی اینترنت (حتی ملی) وجود داشته باشد و قوانین ابتدایی را رعایت کنید، همیشه در دسترس شما و مشتریانتان خواهد بود و از طرفی دیگر نگران نیستید که مثلا اینستاگرام فیلتر شود یا خود اینستاگرام به دلایلی صفحه شما را از دسترس خارج کند.

 

در ادامه خواهید خواند:

چگونه بدون دانش فنی سایت بسازیم؟

سایت چگونه به افزایش مشتری و فروش کمک می‌کند؟

هزینه ساخت سایت با سی‌فایو چگونه محاسبه می‌شود و چقدر است؟

 

چگونه بدون دانش فنی سایت بسازیم؟

وقتی کسب‌وکارهای آنلاین را به سمت ساخت سایت فروشگاهی دعوت می‌کنیم با یک سوال مهم رو به رو می شویم که مگر ساخت سایت به دانش برنامه نویسی نیاز ندارد؟ مدیریت و ادمینی یک سایت فروشگاهی پیچیده نیست؟

در جواب باید بگوییم که برحسب نیاز کسب‌وکار با روش‌های مختلفی می‌توان سایت ساخت اما با طراحی پلتفرم‌ سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن در سریع‌ترین زمان و بدون نیاز به دانش فنی، به کمک نمونه آماده و تیم پشتیبانی قوی، سایت کسب وکار خود را بسازید و به راحتی کار با اینستاگرام، مدیریت‌اش کنید.

 

سایت چگونه به افزایش مشتریان شما کمک می‌کند؟

به کمک سایت، شما می‌توانید از طریق روش‌های زیادی جلب توجه کنید و مخاطبان هدف خود را از دنیای نامحدود اینترنت به سمت کسب وکار خود هدایت کنید. این روش ها شامل استفاده از بستر بهینه سازی موتورهای جستجو مثل گوگل (seo)، گوگل ادز، تبلیغات بنری، تبلیغات همسان و … است که شما می‌توانید به کمک مجموعه های مختلف ارائه این خدمات یا کسب مهارت از طریق محتوای موجود در اینترنت، از این بسترها برای افزایش فروش سایت خود استفاده کنید.

 

هزینه ساخت سایت برای کسب وکار شما چقدر می شود؟

یکی از دلایل مهم دیگری که برخی از کسب وکارهای آنلاین برای ساخت سایت مقاومت می‌کنند، بالا بودن هزینه‌های برخی از روش‌های طراحی سایت است. با ساخت سایت با سی‌فایو شما می‌توانید با هزینه‌ای مناسب در کمترین زمان ممکن سایت خود اختصاصی خود را داشته باشید. سی‌فايو بزرگترين شرکت طراحی سايت آنلاين ايران هست که به کمک پلتفرم قدرتمند خود، وب سايت و يا فروشگاه اينترنتی شما را با چند کليک ساده راه اندازی می‌کند.

 

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت ساخت سایت روی لینک کلیک کنید.

برای استفاده از تخفیف ویژه آنلاین شاپ های اینستاگرامی، همین الان با شماره 02191302553 تماس بگیرید.

نمونه سایت‌های ساخته شده با سی‌فایو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *