1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان

قبلا مفصل در مورد بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران صحبت کردیم. تو این مطلب میریم سراغ بهترین فروشگاه های اینترنتی دنیا. با توجه به این که تمامی مدیران در سراسر دنیا به دنبال فروش بیشتر محصولات خود هستند، عجیب نیست که تعداد زیادی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در جهان را داشته باشیم. به هر حال، در عصر رقابت بین فروشگاه‌های اینترنتی نباید کم آورد! دانستن اینکه چه چیزهای باعث شده تا تعداد بی شماری از فروشگاه‌های اینترنتی توانسته اند در صدر جدول بیشترین سهام فروش قرار بگیرند، می‌تواند سهم بسزایی در رشد و توسعه کسب و کار شما داشته باشد. برای مثال، همین سایت فروشگاهی آمازون که سالانه می‌تواند درآمد زیادی کسب کند، از لحاظ نوآوری و ایده‌های خلاقانه حرف اول را در دنیا زد و همچنان هم رقیب نخست تمامی وب سایت‌های آنلاین جهان به شمار می‌رود. برای ساخت فروشگاه اینترنتی خودتان میتوانید از فروشگاه ساز رایگان سی فایو استفاده کنید.

لیستی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در دنیا را می‌توان از چندین لحاظ مورد بررسی قرار داد. برای نمونه، بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی در دنیا تنها از نظر کیفیت محصول در صف رقابت قرار دارند. در مقابل، برخی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی در دنیا از لحاظ کیفیت و قیمت توانسته اند رتبه نخست را از آن خود کنند. با این حال، بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی هستند که خدماتی مانند ارسال رایگان را به خصوصیات ویژه خود اضافه می‌کنند و در سراسر جهان، محبوبیت خود را دو چندان می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی AMAZON

کمتر کسی در آمریکا پیدا می‌شود که فروشگاه اینترنتی آمازون را نشناسد. چون فروشگاه اینترنتی آمازون، تا به حال توانسته است که مرجع مطمئنی برای خرید بسیاری از افراد ساکن در آمریکا و ایالات متحده باشد. سالی که آمازون توانست تا فعالیت رسمی خود را آغاز کند، 1995 بود. در این سال، آمازون آغاز به فروش اینترنتی کتاب کرد. پس از اینکه مدیران این وب سایت فروشگاهی با استقبال مردم مواجه شدند، تصمیم گرفتند که در سال‌های آتی شروع به فروش محصولات حوزه‌های مختلف کنند. هم اکنون نیز اکثر شهروندان آمریکایی، فروشگاه اینترنتی برتری را به غیر از فروشگاه آنلاین آمازون نمی‌شناسند و تنها از آن، محصولات مورد نظرشان را خریداری می‌کنند. البته ناگفته نماند که وسعت فروشگاه آنلاین آمازون تنها به کشور آمریکا محدود نمی‌شود. چون آمازون در سراسر دنیا دارای شعبه‌های متعددی است که در حال توسعه هر چه بیشتر این برند آمریکایی در بسیار از نقاط جهان هستند.

غیر از فروشگاه اینترنتی، برای برند آمازون می‌تواند متعلقات دیگری را هم در نظر گرفت. سایت‌هایی از قبیل گودریدز، الکسا اینترنت و چندین سایت مطرح دیگر، متعلق به این برند هستند.

فروشگاه اینترنتی eBay

eBay را می‌توان بزرگترین رقیب فروشگاه اینترنتی آمازون دانست. چرا که تراکنش‌های مالی این دو سایت، نشان می‌دهد که eBay در جایگاه دوم فروش قرار دارد. البته در نظر داشته باشید که طرز کاری eBay  با طرز کار AMAZON متفاوت است. چون در فروشگاه اینترنتی eBay، تمامی فعالیت‌ها و اقداماتی که صورت می‌گیرد، مبتنی بر حراج کالاها است. این درحالی است که این موضوع در فروشگاه اینترنتی آمازون کمتر دیده خواهد شد. به طوری که در فروشگاه اینترنتی eBay، مردم می‌توانند کالاهای دست دوم خود را با قیمتی کمتر از قیمت همان کالای نو به مرحله فروش برسانند.

یکی از وجوه تشابه بین eBay و AMAZON، حوزه فعالیت آن‌ها است. هر دو برند در سراسر دنیا در هر فعالیت هستند و تنها کشور آمریکا نیست که این دو برند را داشته باشد.

از جمله قابلیت‌های ویژه‌ای که در eBay می‌توان به آن اشاره کرد، قابلیت اهدا کردن بخشی از سود حراج به خیریه‌ها است. این قابلیت را خود فروشندگان انتخاب می‌کنند. در صورتی هم که تمایل نداشته باشند، از این قابلیت استفاده نخواهند کرد.

فروشگاه اینترنتی WallMart

فروشگاه اینترنتی WallMart را می‌توان در ردیف بزرگترین و گسترده‌ترین فروشگاه اینترنتی خرده فروشی در سراسر جهان قرار داد. حوزه تخصصی والمارت، فروش میوه‌ها و خوراکی‌های تره بار است که با زمینه فعالیت دو سایت قبلی یعنی eBay و AMAZON بسیار متفاوت می‌باشد. با توجه به حساسیت اجناسی که والمارت به فروشندگان خود می‌فروشد، زمان تحویل کالا نباید چندان زیاد باشد که محصولاتی مانند میوه و یا خوراکی‌های تازه، خراب شوند. همین ویژگی خاص والمارت سبب شده تا از لحاظ سریع بودن انجام کار در سراسر دنیا شناخته شود.

فروشگاه اینترنتی علی بابا

منظور از فروشگاه اینترنتی علی بابا در اینجا، فروشگاه اینترنتی علی بابا در کشور خودمان نیست. آدرس این وب سایت فروشگاهی، Alibaba.com می‌باشد. حوزه تخصصی فعالیت فروشگاه اینترنتی علی بابا، تجارت الکترونیک می‌باشد. به طوری که کالاهای شخص تامین کننده به شخص مصرف کننده می‌رسد و در این بین، افراد دلال و سودجو نمی‌توانند جایی داشته باشند. از جمله محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی علی بابا از سوی تامین کننده به دست مصرف کننده می‌رسد، عبارت است از لوازم الکترونیکی مصرفی ماشین آلات و پوشاک.

در رابطه با جایگاه فروشگاه آنلاین علی بابا باید بگوییم که تراکنش‌های مالی انجام شده در حساب مرکزی این برند نشان می‌دهد که می‌تواند رتبه چندم را از آن خود کند.

فروشگاه اینترنتی Etsy

حوزه فعالیت فروشگاه اینترنتی Etsy در مقایسه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی، کمی متفاوت است. چون افرادی که یک نوع محصول را در بستر خانه خود تولید می‌کنند، می‌توانند در این فروشگاه به مرحله فروش برسانند. لوازمی مانند صنایع دستی، دقیقا همان چیزی است که در این فروشگاه به مرحله فروش خواهد رسید. این صنایع دستی می‌تواند کیف چرمی و دست‌ساز، جواهر خاص یک قوم و قبیله، لباس، اسباب بازی و ابزارآلات صنعتی باشد که انسان‌ها خودشان ساخته باشند.

فروشگاه اینترنتی Etsy را می‌توان همانند یک نمایشگاه آنلاین هنرهای دستی نامید. با این تفاوت که بسیاری از این لوازم، تا پایان روز به مرحله فروش می‌رسند.

کسب درآمد فروشگاه اینترنتی Etsy از طریق هزینه‌ای است که افراد برای درج کالاهای خود در بستر این سایت پرداخت می‎کنند. گرچه که این هزینه زیاد نیست، اما با حضور بیش از 50 درصد مردم، مبلغ هنگفتی در سیستم گردش مالی این فروشگاه اینترنتی درج خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی Zappos

خرده فروشی آنلاین کفش، بعد از فروشگاه اینترنتی Etsy، توانست جایگاهی را داشته باشد. در این وب سایت فروشگاهی در رابطه با تمامی انواع سبک‎های کفش پیاده روی، مهمانی و معمولی صحبت شده است. به طوری که شما می‌توانید هر نوع کفشی را از این وب سایت فروشگاهی به صورت آنلاین خریداری نمایید.

** در صورتی که قصد دارید تا در کمترین زمان و به صورت رایگان، فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، از قابلیت تخصصی سایت ساز سی فایو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *