1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

قالب آماده سایت مرکز تفریحی

قالب آماده سایت مرکز تفریحی گردشگری وردپرس با ظاهری زیبا و منحصر به فرد برای کسانی که به دنبال راه‌اندازی سایت‌های مرکز سرگرمی و تفریحی می‌باشند، بسیار مناسب است. اگر به دنبال قالبی جهت طراحی سایت تفریحی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از این قالب برای راه‌اندازی سایت خود استفاده کنید؛ چرا که قالب وردپرس تفریحی را می‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه به صورت رایگان نصب نمایید.

ساخت سایت تفریحی با ویرایش زنده اختصاصی SEE5

برای ایجاد تغییرات در قالب یا ویرایش قسمت های مختلف آن نگرانید؟! در سایت ساز سی فایو تمام موارد برای راه اندازی سایت و کار با آن در نظر گرفته شده است. پیشنهاد میکنم نوشته سایت ساز چیست؟ را برای آشنایی بیشتر با سایت ساز مطالعه نمایید.

این قالب تفریحی دارای پنل تنظیمات کاملاً اختصاصی و آسان میباشد تا وب مستران عزیز بتوانند بدون داشتن دانش کدنویسی کلیه قسمت های قالب را مدیریت و تغییر دهند.

شما با استفاده از ویرایش زنده که بصورت اختصاصی در قالب مرکز تفریحی برای شما ایجاد شده است میتوانید تمام بخش های سایت را با چند کلیک ساده تغییر داده و اطلاعات خود را وارد نمایید.

قالب تفریحی و گردشگری

امکانات قالب مناسب مرکز تفریحی چیست؟

قالب مرکز گردشگری دارای طراحی بسیار زیبا و کدنویسی شده با آخرین تکنولوژی های روز دنیای وب است، قالب از سئو و سرعت بارگذاری بسیار خوبی برخوردار است همچنین ویژگی دیگر قالب ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن این قالب در کلیه صفحه نمایش های مختلف است که شما عزیزان می توانید همه‌ی بازدیدکنندگان خود را راضی نگه دارید، سایر ویژگی های قالب را در ادامه می توانید مشاهده فرمایید.

قالب وردپرسی مرکز تفریحی

پوسته مرکز تفریحی وردپرس با استفاده از رنگبندی شیک و دلنشینی طراحی شده است تا مطابق با انواع سلیقه ها و افراد مشکل پسند باشد و از کدنویسی استانداردی در ان استفاده شده است و شما در ان میتونید نوار کناری را داشته و می تونید به راحتی انواع ابزارک های مختلف را در ان قرار دهید تا به راحتی ویژگی های مختلفی را به آن اضافه و نیاز خود را برطرف نمایید.

قالب کاملا ریسپانسیو

این پوسته وردپرس فارسی به شما قابلیت این را خواهد داد تا بتونید با دستگاه های مختلف دیجیتالی که قابلیت ورود به اینترنت را دارند به سایت خود مراجعه نمایید زیرا با تغییر اندازه مرورگر سایت شما به اندازه صفحه نمایش مورد نظر در خواهد آمد و نیازی به زوم کردن صفحه و اسکرول ان نخواهید داشت زیرا به صورت واکنش گرا طراحی شده است.

قسمت تنظیمات

قسمت تنظیمات به شما این قابلیت را می دهد تا بتونید به راحتی و بدون هیچ گونه ویرایش در کدها بسیاری از قستها را به سلیقه و کار خود تنظیم نمایید و یک سایت زیبا داشته باشید که میتونهیم به تغییر لوگو و فاوایکون، رنگها، فونت و… اشاره نمود.

بهینه و سئو شده

قالب مرکز تفریحی بهینه شده می باشد، بهینه سازی یعنی اینکه وب سایت شما باید به نوعی کدنویسی شده باشد تا موتورهای جستجو مانند Google و Bing بتوانند موارد مناسب را پیدا کنند تا صفحه شما را به درستی رتبه بندی نمایند تا بتونید به راحتی در میان رقبا سربلند باشد و سایتی با قدرت داشته باشید.

این قالب سایت تفریحی مناسب چه نوع کسب و کارهایی است؟

این قالب مناسب راه‌اندازی سایت با موضوع مرکز گردشگری است، اما به دلیل ویژگی های منحصر بفرد این قالب که تنها تعداد بسیار کمی از آنها معرفی شد، شما می‌توانید از این قالب برای سایت‌هایی با موضوع زیر نیز استفاده نمایید:

  • احداث سایت تفریحی
  • طراحی سایت مرکز سرگرمی
  • ایجاد سایت مربوط به معرفی خدمات گردشگری
  • ایجاد سایت شرکت تفریحی
  • و هر سایتی که نیاز دارید! (برای راهنمایی بیشتر با شماره‌های انتهای نوشته تماس حاصل نمایید)

جمع بندی:

این قالب، بسیار مناسب ساخت سایت مرکز تفریحی میباشد و برخی از ویژگی های این قالب که بسیار کمک کننده شما برای راه اندازی سایت آنلاین است نیز بررسی نمودیم. می‌توانید همین الان از طریق دکمه آبی رنگ سمت راست، رایگان سایت گردشگری خود را ایجاد کنید.

هر سؤالی در مورد راه اندازی وب‌سایت اینترنتی خود دارید، با شماره های ۰۵۱۳۸۵۵۴۴۶۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۶۸۶۰ تماس بگیرید.

 

16 + 3 =