1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره

قالب دیجی کالا:  چگونه یک فروشگاه آنلاین شبیه دیجی کالا راه اندازی کنیم؟

قالب دیجی کالا را دوست دارید؟ سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو، قالب سی شارپ برای راه اندازی و ساخت فروشگاه آنلاین مشابه دی جی کالا مناسب است. راه‌اندازی سایت فروشگاهی توسط قالب سی شاپ که با شباهت بسیار زیادی به دیجی کالا طراحی شده یک قالب حرفه‌ای و جذاب برای کسانی است که می خواند یک فروشگاه آنلاین با طراحی کاملا حرفه‌ای و با کاربری آسان هستند. با قالب فروشگاهی سی شاپ بدون نیاز به دانش کد نویسی می‌توانید یک فروشگاه کاملا حرفه‌ای را برای خود بسازید. این نمونه یکی از پرسرعت‌ترین نمونه‌های موجود در سی فایو است.

 

راه اندازی سریع فروشگاه با قالب شبیه دیجیکالا :

قالب سی شارپ یک قالب حرفه‌ای و درعین حال مطرح و شناخته شده می‌باشد که توسط طراحان حرفه‌ای طراحی شده است. در این قالب تمامی مواردی که برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق نیاز است راه‌اندازی شده و در عین حال به زیبایی سایت و نمایش کاملی از جزئیات محصول با کم‌ترین کلیک توجه شده است. نمایش مناسب محصولات از موارد مهم قالب می‌باشد که در این قالب به بهترین شکل ممکن نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید هم اکنون سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید و حتی نسبت به سایر فروشگاه اینترنتی پیشرفت سریع‌تری داشته باشید.

 

راه‌اندازی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا

فروشگاه ساز سی فایو سرویسی است که وب سایت کامل را به همراه قالب، هاست، دامنه و سیستم مدیریت محتوا را بصورت کامل و ظرف چند ثانیه برای وب سایت شما آماده و راه‌اندازی می‌کند. نکته مهم این است که دیجی کالا با قالب و تمپلت غول فروش اینترنتی نشده، برادران محمدی با استفاده از روشهای نوین بازاریابی درونگرا، دیجیتال مارکتینگ و تمرکز روی کیفیت پشتیبانی و تولید محتوای جذاب و کاربر پسند توانسته‌اند به این جایگاه برسند. بنابراین کاربرانی که علاقه مند هستند با این قالب سایت خود را طراحی کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که مهم‌ترین مسئله برای کسب و کارهای اینترنتی تمرکز روی تولید محتوای جذاب و سپس ارائه پشتیبانی با کیفیت است که به تدریج منجر به افزایش ترافیک و فروش وب سایت خواهد شد.

اپ فروشگاه دیجی کالا

دانلود نمونه اپلیکیشن فروشگاهی آندروید برای قالب فروشگاهی وردپرس

اپلیکیشن اندروید فروشگاه آنلاین دیجی کالا

یکی از مزایای سایت ساز سی فایو بهره مندی از اپلیکیشن فروشگاهی است. با سی فایو می‌توانید با پرداخت  هزینه اضافی  در صورت تمایل اپلیکیشن اختصاصی اندروید فروشگاه آنلاین خود را بسازید.

هزینه راه‌اندازی سایت با قالب مشابه دیجی کالا

برای راه‌اندازی سایت شبیه دیجی کالا می‌توانید همین الان با نمونه قالب دیجی کالا سایت ساز سی فایو بنام سی شاپ فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا را برای کسب و کار خود راه‌اندازی کنید. نکته بسیار مهم در این قالب استاندارهای بسیار بالا، سرعت لود فوق العاده عالی و بهره مندی از اپلیکیشن اختصاصی است.

با ورود به صفحه هزینه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و خرید پلن ویژه فروشگاه ساز سی فایو، این بسته فوق العاده ویژه و حرفه‌ای و قدرتمند را برای فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود راه‌اندازی کنید.

برخی از مزایای پشتیبانی سی فایو

  1. ۳ گیگ هاست قدرتمند بر روی سرورهای vip سی فایو
  2. ثبت دامنه رایگان ir
  3. گواهینامه ssl برای دامنه
  4. یک فروشگاه کامل شبیه دیجی کالا
  5. یک ساعت کلاس آموزشی آنلاین بصورت وبینار
  6. بازدید دوره‌ای وب سایت توسط تیم پشتیبانی
جمع بندی:

اگر به دنبال یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس هستید، تست دمو سی فایو را از دست ندهید. سی فایو یکی از بزرگ‌ترین سایت سازهای ایرانی است که تاکنون بیش از ۹۵ هزار وب سایت با آن ساخته شده؛ بنابراین اگر به دنبال تیمی مطمئن برای پشتیبانی سایت خود هستید سی فایو را امتحان کنید.

برخی از مشکلات خرید قالب وردپرس شامل: دردسر نصب و راه‌اندازی بر روی هاست و از همه مهم‌تر پشتیبانی بعد از آن است که احتمالا بین فروشنده قالب و شرکت هاستینگ پاسکاری خواهید شد. بنابراین چنانچه مایلید قالب فروشگاهی وردپرس دیجی کالا را برای وب سایت خود نصب کنید، کافیست در این صفحه کلید نصب بزنید، راه‌اندازی وبسایت شما ظرف کمتر از ۵۹ ثانیه  راه‌اندازی می‌شود.

18 − 14 =